trouwen
Moderator: GVN
-
ludo V E
trouwen
aan allen ,
ze zeggen altijd zo veels te ouder zo veels te zotter , maar ja met een ouderdom van 52 jaar moet ge ook geen wonderen meer verwachten .
daarom hebben ik en mijn vriendin (nelly) besloten om in het huwelijksbootje te stappen . de redenen zijn :
1: wij houden van elkaar
2: dan heeft mijn vriendin laaaaaaaater als ik er niet meer ben ook een goed pencioen
3:hier moet ik nog iets voor bedenken
de trouwdatum is 24 april 2009 , maar ik hou het heel simpel , als wij bij gelegenheid elkaar tegen komen is de eerste drink van mij , allee`de tweede ook .
ik vond dat dit jullie ook moesten weten .
mvg ludo v e
ze zeggen altijd zo veels te ouder zo veels te zotter , maar ja met een ouderdom van 52 jaar moet ge ook geen wonderen meer verwachten .
daarom hebben ik en mijn vriendin (nelly) besloten om in het huwelijksbootje te stappen . de redenen zijn :
1: wij houden van elkaar
2: dan heeft mijn vriendin laaaaaaaater als ik er niet meer ben ook een goed pencioen
3:hier moet ik nog iets voor bedenken
de trouwdatum is 24 april 2009 , maar ik hou het heel simpel , als wij bij gelegenheid elkaar tegen komen is de eerste drink van mij , allee`de tweede ook .
ik vond dat dit jullie ook moesten weten .
mvg ludo v e
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
LID BMW MC VLAANDEREN
-
Iron Gonzo
Re: trouwen
DIKKE PROFICIAT
en hoeveel BMW's wil je voor de kerk....

en hoeveel BMW's wil je voor de kerk....
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
moh_fan
- Contacteer:
Drie is natuurlijk héél gemakkelijk... Jullie HOUDEN VAN ELKAAR!
Van harte gefeliciteerd!
Ik wens jullie alle geluk en zaligheid!
Van harte gefeliciteerd!
Ik wens jullie alle geluk en zaligheid!
Innige deelneming 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Van harte gelukwensen, als ervaringsdeskundige vind ik dit een wijze beslissing. 
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Allez ne dikke, hoeveel beemers moeten er aan de kerk staan ?????? geef ons jullie adres en we zullen er zijn....
-
adjuvo
Als je er zo lang over nagdeacht hebt kan het alleen maar een happy ending krijgen .
Beste wensen aan de beide tortels !
Beste wensen aan de beide tortels !
Inderdaad, ben ook 52 en gelukkig getrouwd.
Als het kan en jullie willen het dan komen we af, maar alleen als jullie het willen.
Proficiat
jan
Als het kan en jullie willen het dan komen we af, maar alleen als jullie het willen.
Proficiat
jan
Een dikke proficiat !

Ludo en Nelly,
een dikke proficiat en nog veeeeeeel gelukkige jaren samen.
Dat van da pesioen, daar moet je maar zo lang mogelijk samen van profiteren.
Mochten we elkaar ooit tegenkomen, dan zal de tweede van mij zijn (huwelijkscadeauke
).
een dikke proficiat en nog veeeeeeel gelukkige jaren samen.
Dat van da pesioen, daar moet je maar zo lang mogelijk samen van profiteren.
Mochten we elkaar ooit tegenkomen, dan zal de tweede van mij zijn (huwelijkscadeauke
-
ludo V E
aan allen ,
zoals ik al meedeelde houden wij het heel simpel , wij trouwen op vrijdag 24 april om 3 u in BALEN in het gemeentehuis (niet in de kerk) en het vat is op zaterdag 25 april in de parochiezaal te MOL - WEZEL (achter de kerk van MOL -WEZEL ) .
aan degenen die willen komen op vrijdag er is een drankje voorzien in een nabije cafe , maar heel beperkt want wij gaan met de 2 zonen en hun vrouwen (getuigen) ergens eten in de vroege avond 5 a 6 u .
het huwelijksvat op zaterdag 25 april begint om 20,00 u en diegenen die willen komen zijn welkom .
(geen bloempotten of andere cado`s meebrengen aub , gifts zijn welkom in een enveloppe )
mvg ludo & nelly
zoals ik al meedeelde houden wij het heel simpel , wij trouwen op vrijdag 24 april om 3 u in BALEN in het gemeentehuis (niet in de kerk) en het vat is op zaterdag 25 april in de parochiezaal te MOL - WEZEL (achter de kerk van MOL -WEZEL ) .
aan degenen die willen komen op vrijdag er is een drankje voorzien in een nabije cafe , maar heel beperkt want wij gaan met de 2 zonen en hun vrouwen (getuigen) ergens eten in de vroege avond 5 a 6 u .
het huwelijksvat op zaterdag 25 april begint om 20,00 u en diegenen die willen komen zijn welkom .
(geen bloempotten of andere cado`s meebrengen aub , gifts zijn welkom in een enveloppe )
mvg ludo & nelly
Laatst gewijzigd door ludo V E op 04 mar 2009, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
LID BMW MC VLAANDEREN
LID BMW MC VLAANDEREN
-
chocoladepitje
- Contacteer:
Hey CONGRATS !
Hou de pit erin hé!!!
Groetjes Nadje en Patje
Hou de pit erin hé!!!
Groetjes Nadje en Patje
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
-
johan reynders
Tiens tiens Ludo, hebben we die discutie niet dikwijls gehad tijdens de nacht??
Trouwen heeft dus toch zijn voordelen!!!
Nu nog een goed prépensioen he!!
Van harte gefeliciteerd;
Hopelijk moogt ge na april ook nog met uwe BMW weg????????
Trouwen heeft dus toch zijn voordelen!!!
Nu nog een goed prépensioen he!!
Van harte gefeliciteerd;
Hopelijk moogt ge na april ook nog met uwe BMW weg????????
In Balen dan nog... Schoon zaaltje en ge krijgt (als ik het me nog goed herinner) een fles champagne mee en de stylo waarmee ge uw lot verzegelt krijgde ook mee...ludo V E schreef:aan allen ,
zoals ik al meedeelde houden wij het heel simpel , wij trouwen op vrijdag 24 apri om 3 u in BALEN in het gemeentehuis (niet in de kerk) en het vat is op zaterdag 25 april in de parochiezaal te MOL - WEZEL (achter de kerk van MOL -WEZEL ) .
mvg ludo & nelly
Ik wens u beiden in elk geval een zeer gelukkig huwelijk. Dat het nog veel geconsumeerd moge worden...
GS staat voor geil speelgoed
-
ludo V E
johan ,
da weg mogen met mijne BMW da zal nogal gaan , maar da thuis blijven .
de voordelen van het trouwen zijn niet voor mij maar voor nelly .
en da praten op het werk met den nacht moet ge niet te hard roepen ge weet niet wie er allemaal op het forum zit .
en het prepencioen op 52 jaar is aangevraagt voor het fabriek (licht stil zoals u allicht vernomen hebt ) , dus hierover ben ik wachtende .
mvg ludo v e
da weg mogen met mijne BMW da zal nogal gaan , maar da thuis blijven .
de voordelen van het trouwen zijn niet voor mij maar voor nelly .
en da praten op het werk met den nacht moet ge niet te hard roepen ge weet niet wie er allemaal op het forum zit .
en het prepencioen op 52 jaar is aangevraagt voor het fabriek (licht stil zoals u allicht vernomen hebt ) , dus hierover ben ik wachtende .
mvg ludo v e
LID BMW MC VLAANDEREN
LID BMW MC VLAANDEREN
héél veel geluk toegewenst..... en ....op z'n tijd smeren hoor !!!!
-
Relax
Jij kent z'n vrouw?Vanguard schreef:Van harte gelukwensen, als ervaringsdeskundige vind ik dit een wijze beslissing.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
ludo V E
morgen is het zover , het mooie weer is er al , de rest da zien we morgen dan wel weer .
LID BMW MC VLAANDEREN
LID BMW MC VLAANDEREN
Proficiat met de huwelijks LT
GRTS Danny
GRTS Danny