ZUMO radiofunctie en bluetoot problemen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
den bakker

ZUMO radiofunctie en bluetoot problemen

Bericht door den bakker »

heeft er iemand ervaring met de radiofunctie die in de zumo zit. toen ik zumo kocht kreeg ik te horen dat de radiofunctie alleen in de US of A beschikbaar is. Laatst hoorde ik dat dit nu ook hier zou beschikbaar zijn.

bluetooth problemen
wanneer ik GSM koppel aan zumo en tegelijkertijd MP3 wil beluisteren koppelt de gsm steeds af. de zumo kan de gsm ook niet vinden wanneer de mp3 speler ingeschakeld is. heb de laatste firmware voor zumo gedownload maar het probleem blijft.
PLAT IN DEN BOCHT EN STILLEKES RECHTDEUR
Werner Von C.
Contacteer:

Re: ZUMO radiofunctie en bluetoot problemen

Bericht door Werner Von C. »

Radiofunctie is NIET mogelijk, wel de TA (Traffic Announcement) functie mits abbo in de States, hier dien je een extra TMC-ontvanger aan te kopen...zou 't nie doen...sucks.

Mbt je blauwtand, geef effe op welke versie je gebruikt of doe anders eens een update, er zijn enkele bluetooth-gerelateerde recente updates :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
MOTOBLOG

Re: ZUMO radiofunctie en bluetoot problemen

Bericht door MOTOBLOG »

Soms durven twee bluetooth kanalen elkaar te storen. Spijtig genoeg kan je daar niet op ingrijpen. Verder weet ik dat er ook bepaalde toestellen zijn waarvan de connectie zonder meer af en toe uitvalt. Ik heb ook een telefoon die per dag wel 15 keer wordt verbroken, daarna onmiddellijk terug wordt aangemeld. Werkt storend. Niks aan te doen, elke bluetooth versie v.d. software bracht geen soelaas :roll:
Plaats reactie