Herdenkingsrit II Axel Schelfaut 29 maart 2009

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
patrick ottevaere
Contacteer:

Bericht door patrick ottevaere »

Samenkomst: 8.30h vertrek 9.30h
Waar zie ClubJournaal :thumleft:

Programma: Vorig jaar hebben we voor de eerste keer een herdenkingsrit georganiseerd om de vele mooie momenten die we samen met onze vriend Axel Shelfaut hebben beleefd niet te vergeten. Zoals velen onder u wel zullen weten werd onze vriend getroffen door een meedogenloze ziekte die nog steeds te veel mensen treft. We vertrekken in de geliefde stad van Axel : Oostende en rijden door de polders van West-Vlaanderen , waar onze vriend zo dikwijls zelf heeft gereden met zijn motor, de middagstop is voorzien “Hof Ter Wilgen” te Waardamme. Na de middag vervolgen we onze rit door de provincie Oost-Vlaanderen om uiteindelijk te eindigen in “De Oase” Merelbeke. We zijn er zeker van dat allen die Axel een warm hart toe dragen er zeker zullen aanwezig zijn.
Afstand:230 Km
Rit is op GPS en op Roadboek.
Middagmaal: Er is een democratisch middagmaal voorzien van(15€)+Drankje+Koffie inschrijving daarvoor aan de start.
Info: Dirk Allaert,Sven Donche en Patrick Ottevaere
Mobiel: 0476/500.951 of 0475/693.219
Regio-Coördinator-Onthaalmedewerker
BMW Motor Club Vlaanderen
Regio West Vlaanderen
RUSOR

Re: Herdenkingsrit II Axel Schelfaut 29 maart 2009

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Als mijne schouder terug volledig in zijn kom zit tegen dan kom ik af. Van het weekend eens testen of we al terug kunnen rijden :wink:

Dus die van Antwerpen laat maar iets weten waar jullie samenkomen om naar daar te tuffen 8-)

GRTS Danny
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Zondag 29 maart moet ik werken. :-(
Veel plezier, en hopelijk evenveel fun als vorig jaar. :thumright:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik heb de route omgezet en er zit één afwijkingske in. Ik ga dat niet verklappen, want uiteindelijk komen de twee routes even verderop terug samen. Dus wie eerst rijdt bepaald de te volgen weg, hé :-P De route is in twee delen gemaakt wegens teveel tussenpunten en het tweede deel dient geladen te worden aan de middagstop "Hof Ter Wilgen" in Waardamme.

Ik plan zeker om mee te rijden alleen onder voorbehoud dat ze niet constant regen voorspellen :roll:
RUSOR schreef:Dus die van Antwerpen laat maar iets weten waar jullie samenkomen om naar daar te tuffen 8-)
De samenkomst aan de start is van 8h30 tot 9h30. Vermits de afstand naar de start redelijk ver is naar belgische normen :oops: zou ik mikken op 9h00 aan de start. Dat zou dan kunnen betekenen:

-vertrek aan de P&R van Sint Job => 7h30
-vertrek aan Q8 op E17 aan Beveren => 8h00

Just my 2cnts. Is er echter een meerderheid om alles een half uur te vervroegen ... mij niet gelaten, hoor :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
WalterB

Bericht door WalterB »

Op 29 maart kom ik ook .Daar luc moet werken ben ik dus thuis en kan ik tenvolle genieten van de toertochtjes.Dus zou ik zeggen "lucske,zie dat je veel moet werken dan kan ik veel gaan rijden,he! :lol: Ik zal om8.00u naar tankstation Q8 in beveren komen.Als ik op autostrade eventueel wim en co zie passeren pik ik daar wel bij aan ,als ze niet voorbij vliegen uiteraard ,he! :-P
Tot zondag dan!
mecapuet

Bericht door mecapuet »

WalterB schreef:Op 29 maart kom ik ook .Daar luc moet werken ben ik dus thuis en kan ik tenvolle genieten van de toertochtjes.Dus zou ik zeggen "lucske,zie dat je veel moet werken dan kan ik veel gaan rijden,he! :lol: Ik zal om8.00u naar tankstation Q8 in beveren komen.Als ik op autostrade eventueel wim en co zie passeren pik ik daar wel bij aan ,als ze niet voorbij vliegen uiteraard ,he! :-P
Tot zondag dan!
Euhh, wonen jullie samen.... :-?

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
WalterB

Bericht door WalterB »

mecapuet schreef:
WalterB schreef:Op 29 maart kom ik ook .Daar luc moet werken ben ik dus thuis en kan ik tenvolle genieten van de toertochtjes.Dus zou ik zeggen "lucske,zie dat je veel moet werken dan kan ik veel gaan rijden,he! :lol: Ik zal om8.00u naar tankstation Q8 in beveren komen.Als ik op autostrade eventueel wim en co zie passeren pik ik daar wel bij aan ,als ze niet voorbij vliegen uiteraard ,he! :-P
Tot zondag dan!

Gr, meca.
Nu, zover moet je 't nu ook niet gaan zoeken,he!tja,khad het moeten weten,he! Voor alle duidelijkheid :Luc en ik krijgen onze "zuur verdiende"centjes op t einde van de maand van dezelfde baas,he! Snap je! :wink: Alleen zoals overal moet den ene "harder werken" als den andere,he! :lol:
RUSOR

Bericht door RUSOR »

WalterB schreef:
mecapuet schreef:
Tot zondag dan!

Gr, meca.
Nu, zover moet je 't nu ook niet gaan zoeken,he!tja,khad het moeten weten,he! Voor alle duidelijkheid :Luc en ik krijgen onze "zuur verdiende"centjes op t einde van de maand van dezelfde baas,he! Snap je! :wink: Alleen zoals overal moet den ene "harder werken" als den andere,he! :lol:
Neen, ze wonen niet samen.... als de ene gaan werken is ligt de andere in bed en omgekeerd :lol: :lol: ... Delen dus wel hetzelfde bed maar kunde dus niet echt samenwonen noemen he 8-)

GRTS Danny
RUSOR

Bericht door RUSOR »

;
Laatst gewijzigd door RUSOR op 22 mar 2009, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

En ge gaat het géén twee keer zeggen, zeker :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
mario
Contacteer:

Bericht door mario »

patrick ottevaere schreef:Herdenkingsrit II Axel Schelfaut 29 maart 2009
Samenkomst: 8.30h vertrek 9.30h
Waar zie ClubJournaal :thumleft:

Programma: Vorig jaar hebben we voor de eerste keer een herdenkingsrit georganiseerd om de vele mooie momenten die we samen met onze vriend Axel Shelfaut hebben beleefd niet te vergeten. Zoals velen onder u wel zullen weten werd onze vriend getroffen door een meedogenloze ziekte die nog steeds te veel mensen treft. We vertrekken in de geliefde stad van Axel : Oostende en rijden door de polders van West-Vlaanderen , waar onze vriend zo dikwijls zelf heeft gereden met zijn motor, de middagstop is voorzien “Hof Ter Wilgen” te Waardamme. Na de middag vervolgen we onze rit door de provincie Oost-Vlaanderen om uiteindelijk te eindigen in “De Oase” Merelbeke. We zijn er zeker van dat allen die Axel een warm hart toe dragen er zeker zullen aanwezig zijn.
Afstand:230 Km
Rit is op GPS en op Roadboek.
Middagmaal: Er is een democratisch middagmaal voorzien van(15€)+Drankje+Koffie inschrijving daarvoor aan de start.
Info: Dirk Allaert,Sven Donche en Patrick Ottevaere
Mobiel: 0476/500.951 of 0475/693.219

ffen terug omhoog plaatsen !!!!! :razz:

Mvg Mario
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
mario
Contacteer:

Bericht door mario »

nog ne keer tot boven !!! en het weer zou ook moeten meevallen !!!!
dus met kom maar af !!!! :razz:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Geen nood. Telkens er op het forum een andere activiteit aangekondigd word voor zondag, verwijs ik naar de Axelrit :wink:

De berichten zijn idd zeker niet slecht te noemen, dus mijne Black Panther staat al klaar 8-)

moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

WimLT schreef:Geen nood. Telkens er op het forum een andere activiteit aangekondigd word voor zondag, verwijs ik naar de Axelrit :wink:
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
mario
Contacteer:

Bericht door mario »

WimLT schreef:Geen nood. Telkens er op het forum een andere activiteit aangekondigd word voor zondag, verwijs ik naar de Axelrit :wink:

De berichten zijn idd zeker niet slecht te noemen, dus mijne Black Panther staat al klaar 8-)
Das oke Wim :razz: zal jammer genoeg de rit zelf niet mee kunnen rijden !!! :-(
nog altijd inaktief !!!!(operatie elleboog)pfff zal nog zeker tot mei duren eer ik terug kan bollen :cry: en werken :-?

Mvg Mario
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

AIAIAI ... ik weet perfect hoe dat voelt. Vorig jaar ook allemaal meegemaakt, maar dan aan mijn knie. Komt uiteindelijk wel goed, maar nu is t' efkes knarsetanden als die gasten allemaal op hun brommer stappen. Veel beterschap :wink:

RUSOR

Bericht door RUSOR »

mario schreef:pfff zal nog zeker tot mei duren eer ik terug kan bollen :cry: en werken :-?

Mvg Mario
Hoi Mario,
Het is te hopen dat je sneller terug kan bollen dan werken he 8-)
Beterschap

GRTS Danny
mario
Contacteer:

Bericht door mario »

RUSOR schreef:
mario schreef:pfff zal nog zeker tot mei duren eer ik terug kan bollen :cry: en werken :-?

Mvg Mario
Hoi Mario,
Het is te hopen dat je sneller terug kan bollen dan werken he 8-)
Beterschap

GRTS Danny

Ja tis te hopen want de beemer staat te treuren in garage !!! :oops:
en ik ook als ik hem bekijk !!!

Komt wel terug oke maar moeten wat geduld hebben !! :-|

Mvg Mario
chocoladepitje
Contacteer:

Bericht door chocoladepitje »

Als het ok is voor iedereen gaan wij ook mee. :cyclopsani: :bom:

Nadje en patje
The mind is like a parachute, it only functions when its open.

Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Pffffff .... zal toch niks aan te doen zijn, hé :-P :lol: Tot straks en tot zondag dan, hé :wink:

pat
Contacteer:

Bericht door pat »

Ik weet het Wim, en voor u is alleen maar deze avond en zondag.......maar voor mij .........dag en nacht 24h op 24h.

pat :oops:
BMW Motor Club Vlaanderen lid
R1100RT-R1200RT
Onze foto's
Onze films
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

pat schreef:Ik weet het Wim, en voor u is alleen maar deze avond en zondag.......maar voor mij .........dag en nacht 24h op 24h.

pat :oops:
Yep,
Afbeelding
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Oscar

Bericht door Oscar »

De gele eendjes zullen voltallig aanwezig zijn Eric ' s Kamiel en ikke gro :-) etjes
RBee

Bericht door RBee »

Ter info.
In de nacht van zaterdag op zondag
29 maart 2009 zetten we de klok
terug een uurtje vooruit.
Dus 2 uur wordt dan 3 uur.
Het wordt terug zomeruur of zomertijd
en we slapen 1 uur minder.

Het zal dus vroeg zijn morgen. :yawn:
R 1250 GSA