Noord Kempen Toer 5 April
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Fox30
Na de Noord Kempen Toer 5 April
John en Eva,
Awel, dit zijn de tofste ritten die er bestaan.
in onze achtertuin, die, en zo is vandaag nog maar eens bewezen, we slecht kennen.
We gaan in het oosten rijden en in het westen, maar onze noorderkempen hebben zeker ook wat te bieden.
't was zelfs zo interessant dat ik soms vergat af te slaan wanneer de GPS dit aangaf. Ge moet niet vragen hoe we ons vandaag weer hebben geammuseerd.
Af en toe een U-turn kan ook geen kwaad.
Het weer was goed. Het onthaal was goed. Het gezelschap was weer goed. De timing was goed.
Den after-drink was goed. Heb zelfs met een nieuw lid kennis gemaakt (met een GS van 't Kiel)
Ik kan hier echt niets vinden om op te merken.
Ik ga de rit zeker in de GPS laten zitten en ze binnen enkele maanden nog eens rijden.
John, ik treed in herhaling, maar hopelijk kunnen we rekenen op een editie 2010.
Bedankt aan het gezelschap Moh-fan, Frank 12RS, pvde en echtgenotes.
bedankt John en Eva, en tot de volgende,
Fox30
Awel, dit zijn de tofste ritten die er bestaan.
in onze achtertuin, die, en zo is vandaag nog maar eens bewezen, we slecht kennen.
We gaan in het oosten rijden en in het westen, maar onze noorderkempen hebben zeker ook wat te bieden.
't was zelfs zo interessant dat ik soms vergat af te slaan wanneer de GPS dit aangaf. Ge moet niet vragen hoe we ons vandaag weer hebben geammuseerd.
Af en toe een U-turn kan ook geen kwaad.
Het weer was goed. Het onthaal was goed. Het gezelschap was weer goed. De timing was goed.
Den after-drink was goed. Heb zelfs met een nieuw lid kennis gemaakt (met een GS van 't Kiel)
Ik kan hier echt niets vinden om op te merken.
Ik ga de rit zeker in de GPS laten zitten en ze binnen enkele maanden nog eens rijden.
John, ik treed in herhaling, maar hopelijk kunnen we rekenen op een editie 2010.
Bedankt aan het gezelschap Moh-fan, Frank 12RS, pvde en echtgenotes.
bedankt John en Eva, en tot de volgende,
Fox30
Re: Noord Kempen Toer 5 April
Frank12RS schreef: Rusor,
Dat lebberen vind ik niet erg, maar al die kwijl opkuisen is niet zo prettig.
De Frank dus.
Als het aflebberen van mekaars echtgenotes een nieuwe trend wordt ..... breng ik die van ons niet meer mee, zenne 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Fox30
Ja, dat is er aan te zien!!RUSOR schreef:Hoi,
Zeer toffe dag gehad ............GRTS Danny

-
John
- Contacteer:
Bedankt voor de toffe reacties en de toch wel grote opkomst. (ong. 120 deelnemers)
Spijtig van dat bareeltje dat afgesloten bleek. Iedereen (of toch bijna) heeft de eindstop gehaald dus viel het al bij al nogal mee.
Spijtig ook dat de zus van de uitbaatster van Café De Kroon in den decor is beland.
Ter hoogte van de Keirschothoeveweg, in dat boswegeltje iets voor je via de Bolk of Bolksedijk Rijkevorsel binnen rijd is ze uit de bocht gegaan en met haar Harley in de gracht beland.De motor heeft niet echt schade maar haar pols was niet zoals het normaal zijn moet. De rit verder zetten zat er voor deze familie begrijpelijkerwijze niet meer in. Een typische fout in kijktechniek was er de oorzaak van. Voor diegenen die het zich herinneren stak er een stok vlak naast de weg, aan de binnenkant van die rechtse bocht. (er hing ook nog een stukje rood/wit plastiek lint aan) Om niet tegen die stok aan te gaan stuurde ze naar de buitenkant van die bocht. Zag die gracht opdoemen en stuurde er recht in. Einde verhaal voor haar en de rest van de familie. We (enkele nieuwe leden die voor de eerste maal een rit meereden en nog enkele BMW rijders) hebben de rit dan verder gezet maar tot overmaat van ramp kreeg ik na enkele kilometers een berichtje op mijn gsm binnen. Eén van onze nieuwe leden was achterop geraakt en ons kwijtgespeeld. Ze zijn dan maar naar huis (richting Limburg) gereden. Bij deze, sorry hé gasten. Ik had het te laat opgemerkt dat er eentje minder in mijn kielzog reed.
Maar het was al bij al een leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar.
Spijtig van dat bareeltje dat afgesloten bleek. Iedereen (of toch bijna) heeft de eindstop gehaald dus viel het al bij al nogal mee.
Spijtig ook dat de zus van de uitbaatster van Café De Kroon in den decor is beland.
Ter hoogte van de Keirschothoeveweg, in dat boswegeltje iets voor je via de Bolk of Bolksedijk Rijkevorsel binnen rijd is ze uit de bocht gegaan en met haar Harley in de gracht beland.De motor heeft niet echt schade maar haar pols was niet zoals het normaal zijn moet. De rit verder zetten zat er voor deze familie begrijpelijkerwijze niet meer in. Een typische fout in kijktechniek was er de oorzaak van. Voor diegenen die het zich herinneren stak er een stok vlak naast de weg, aan de binnenkant van die rechtse bocht. (er hing ook nog een stukje rood/wit plastiek lint aan) Om niet tegen die stok aan te gaan stuurde ze naar de buitenkant van die bocht. Zag die gracht opdoemen en stuurde er recht in. Einde verhaal voor haar en de rest van de familie. We (enkele nieuwe leden die voor de eerste maal een rit meereden en nog enkele BMW rijders) hebben de rit dan verder gezet maar tot overmaat van ramp kreeg ik na enkele kilometers een berichtje op mijn gsm binnen. Eén van onze nieuwe leden was achterop geraakt en ons kwijtgespeeld. Ze zijn dan maar naar huis (richting Limburg) gereden. Bij deze, sorry hé gasten. Ik had het te laat opgemerkt dat er eentje minder in mijn kielzog reed.
Maar het was al bij al een leuke dag en zeker voor herhaling vatbaar.
-
freebeemer
Prachtige rit, goed weer en toffe motard's...meer moet dat niet zijn.
Proficiat aan de organisatie!
Bart & Linda,
Proficiat aan de organisatie!
Bart & Linda,
BMW R1250GS - 2021
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
Nen dikke proficiat aan de organisatie , het was plezant .
Marc P
Marc P
K'hem ne nieven R1200RT gekocht
BMW motor club vlaanderen lid
BMW motor club vlaanderen lid
Was zalig dagje !
Dikke mercie aan Eva en John
Dikke mercie aan Eva en John
Mijn foto’s van s’morgens staan er ook op, zo te zien konden sommigen niet wachten.
Achter glas lijkt het net een heilig beeldeke.

Niet iedereen is duidelijk een fan van de Red Baron.

Maar van de Baron zelf wel.

Buiten de gele eendjes zijn er nu ook de oranje pottekes.

Andere riepen nu al van ik mis mijn X Challenge

Achter glas lijkt het net een heilig beeldeke.

Niet iedereen is duidelijk een fan van de Red Baron.

Maar van de Baron zelf wel.

Buiten de gele eendjes zijn er nu ook de oranje pottekes.

Andere riepen nu al van ik mis mijn X Challenge

Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Hartelijk dank voor de zeer mooie toerrit John en Eva
En ja ik hoop hem ook in 2010 weer te mogen starten aldaar in Essen
mvg Nico
En ja ik hoop hem ook in 2010 weer te mogen starten aldaar in Essen
mvg Nico
MG Breva 850
-
Thorakan
Dan had ik het toch goed gezien dat u het waardluc boxer schreef:Mijn foto’s van s’morgens staan er ook op, zo te zien konden sommigen niet wachten.![]()
Meer foto’s op:
http://lucboxer.smugmug.com/gallery/780 ... 7129_aVMyt
Ride to live, Live to ride
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
-
chocoladepitje
- Contacteer:
John en Eva,
Schoon ritje en goed ineengestoken.
Chris, bedankt om me op sleeptouw te nemen.
Hier onze foto's: Noord Kempen Tour
Hier het filmpje : Filmke Kwaliteit is niet zo zuiver....
Tot de volgende iedereen!
Nadine & Pat
Schoon ritje en goed ineengestoken.
Chris, bedankt om me op sleeptouw te nemen.
Hier onze foto's: Noord Kempen Tour
Hier het filmpje : Filmke Kwaliteit is niet zo zuiver....
Tot de volgende iedereen!
Nadine & Pat
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Maar coole gasten dragen wel het juiste shirt.....luc boxer schreef: Niet iedereen is duidelijk een fan van de Red Baron.![]()
![]()

En dat kan niet van iedereen gezegd worden he Luc.... Maar ge moogt dat altijd nog aan mij geven ik heb nog een vod nodig om mijn fiets ketting te ontvetten
GRTS Danny
Voila, mijn piccies staan er ook op
Met Luc zijn T-shirt was toch niks mis

En zie hier de Anti-LT-bareel van Stabroek

Pierre van Mia deed maar een hélé kleine aktie. Denk niet dat hij er echt vanaf wil

Een vraagje: heeft er IEMAND een foto getrokken van die "Dodemansdraad" die er blijkbaar onderweg te zien was ??? Graag in full-size in mijn mailboksken dan a.u.b.
Met Luc zijn T-shirt was toch niks mis

En zie hier de Anti-LT-bareel van Stabroek

Pierre van Mia deed maar een hélé kleine aktie. Denk niet dat hij er echt vanaf wil

Een vraagje: heeft er IEMAND een foto getrokken van die "Dodemansdraad" die er blijkbaar onderweg te zien was ??? Graag in full-size in mijn mailboksken dan a.u.b.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Heb je nu ook al iets tegen de Shirts van slip not en metalica die den Boxer wel is draagtSchalkseruiter® schreef:RUSOR schreef:
En dat kan niet van iedereen gezegd worden he Luc.... Maar ge moogt dat altijd nog aan mij geven ik heb nog een vod nodig om mijn fiets ketting te ontvetten![]()
GRTS Danny
zal maar zwijgen zekers...........
Niet da ik er echt van wakker lig maar vind het een laag bij de grondse opmerking en getuigd van uw kinderlijke gedachtengang
Grtz
Schalkse
MVG Danny
-
John
- Contacteer:
Ik heb er een ander gedacht over Peter. Luc wou wat provoceren, waarschijnlijk voor de grap, dat moet hij weten. Ik neem daar geen aanstoot aan. Op jullie forum wordt er door enkele personen ook met bloempotten naar mij persoonlijk gesmeten. Zie je van mij daar een posting verschijnen?Schalkseruiter® schreef: Vind het wel spijtig da ik het draadje van den John hier om zeep mee help.
Grtz
Schalkse®
Wees dan nu ook eens slimmer en stop met reageren. Ik zou het alvast zeer op prijs stellen zodat heel die hetse in de vergeethoek geraakt en we later als vrienden verder kunnen.
John schreef:Wees dan nu ook eens slimmer en stop met reageren. Ik zou het alvast zeer op prijs stellen zodat heel die hetse in de vergeethoek geraakt en we later als vrienden verder kunnen.

-
Nahoj
hallo
ik ben johan,
jullie zullen zeggen,JOHAN?
bijna niemand weet wie ik ben!
wel een tipje; ik reed deze rit mee met een appelsienkleurige moto! voor de kenners (ktm adventure)
door dat ik vernomen had dat er bij deze rit ook niet bmw rijders mee mochten touren dacht ik bij mezelf,
okeeej laat ik eens lekker meebollen met de bmw club.
zo gezegd zo gedaan, en ik mee naar de noord kempen route!
met linda en bart ( nog eens merci dat ik jullie mocht volgen)
en kmoet zeggen
WAAAAUW dit is wat ik van een zondags ritje verwacht!
geen chichie maar gewoon mooie berijdbare wegen met amper stoplichten en dergelijke!
en kmoet zeggen, IK HEB ME BEKEERD TOT BMW LAND!!!
of toch zo goed als...
want of je het nu geloofd of niet de ktm vliegt buiten en er komt een mooie bmw in de plaats!
dus bij deze dan ook de vraag of er iemand weet waar ik men ktm adventure kwijt kan???
want als toekomstig lid moeten jullie me tog steunen he
mailen kan op de-stamper@hotmail.com
ik ben johan,
jullie zullen zeggen,JOHAN?
bijna niemand weet wie ik ben!
wel een tipje; ik reed deze rit mee met een appelsienkleurige moto! voor de kenners (ktm adventure)
door dat ik vernomen had dat er bij deze rit ook niet bmw rijders mee mochten touren dacht ik bij mezelf,
okeeej laat ik eens lekker meebollen met de bmw club.
zo gezegd zo gedaan, en ik mee naar de noord kempen route!
met linda en bart ( nog eens merci dat ik jullie mocht volgen)
en kmoet zeggen
WAAAAUW dit is wat ik van een zondags ritje verwacht!
geen chichie maar gewoon mooie berijdbare wegen met amper stoplichten en dergelijke!
en kmoet zeggen, IK HEB ME BEKEERD TOT BMW LAND!!!
of toch zo goed als...
want of je het nu geloofd of niet de ktm vliegt buiten en er komt een mooie bmw in de plaats!
dus bij deze dan ook de vraag of er iemand weet waar ik men ktm adventure kwijt kan???
want als toekomstig lid moeten jullie me tog steunen he
mailen kan op de-stamper@hotmail.com
Laatst gewijzigd door Nahoj op 06 apr 2009, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Den deze waarschijnlijkjohanelsie schreef:ik reed deze rit mee met een appelsienkleurige moto! voor de kenners (ktm adventure)

't Ja, de norm van de clubritten ligt redelijk hoog. Eén nadeel echter: je wordt daaraan verslaafd

-
Nahoj
kijk eens aan ik ben geflitst
en deze keer door een aangename manier!

en deze keer door een aangename manier!
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
-
moh_fan
- Contacteer:
Alles is al gezegd over deze toer... de achtertuin, de baantjes, het weer, het gezelschap...
Ook ik ga, als de stroomvoorziening naar mijn Zumo weer in orde is, de rit nog eens overdoen.
John, bedankt!

Rest van de foto's hier.
Fimpje volgt later...
Ook ik ga, als de stroomvoorziening naar mijn Zumo weer in orde is, de rit nog eens overdoen.
John, bedankt!

Rest van de foto's hier.
Fimpje volgt later...
Dank voor de foto's Jeroen
En ja jammer dat ik je gemist heb.
Hopelijk de volgende keer wel weer
mvg Nico
En ja jammer dat ik je gemist heb.
Hopelijk de volgende keer wel weer
mvg Nico
MG Breva 850
Zéér mooie foto's, prachtig. Jammer genoeg verhinderd van mee te rijden door nachtwerk. Heb hier vorige nacht al stiekem dit topic "beobachtigt" op het werk. De reacties zijn te verleidelijk om er aan te weerstaan; Ik ga de rit zeker rijden. Jaren geleden dat ik er nog geweest ben.
By the way, zijn er hier mensen van het Antwerpse die op 26 april van plan zijn om deel te nemen aan Motorrrijders on Tour en vertrekken vanuit Antwerp Moto Store?
Welkom Johanelsie !!! Oost Vlaandersche roots???
Weet waar ge aan begint, beste. De Wim heeft gelijk : het is een verslavende hobby. Ben zelf een genotsgebruiker van caffeine, nicotine en motoren.
Koffie sleur ik overal mee en is ook algemeen goed aan te geraken. Nicotine-afhankelijkheid is jammer. Het is gewoon baaaalen zoals gisteren : prachtig weer, midden een reeks nachtdiensten, om half twaalf er uit om de zoon naar Heerlen (Nl) te voeren voor een optreden vd band. Tijdens het rijden zie je alleen nog wat meer motorrijders in alle stijlen en in alle soorten, PRACHTIG, en is het alleen nog wat beter weer. Ontwenningsverschijnselen of ontbering alom.
By the way, zijn er hier mensen van het Antwerpse die op 26 april van plan zijn om deel te nemen aan Motorrrijders on Tour en vertrekken vanuit Antwerp Moto Store?
Welkom Johanelsie !!! Oost Vlaandersche roots???
Weet waar ge aan begint, beste. De Wim heeft gelijk : het is een verslavende hobby. Ben zelf een genotsgebruiker van caffeine, nicotine en motoren.
Koffie sleur ik overal mee en is ook algemeen goed aan te geraken. Nicotine-afhankelijkheid is jammer. Het is gewoon baaaalen zoals gisteren : prachtig weer, midden een reeks nachtdiensten, om half twaalf er uit om de zoon naar Heerlen (Nl) te voeren voor een optreden vd band. Tijdens het rijden zie je alleen nog wat meer motorrijders in alle stijlen en in alle soorten, PRACHTIG, en is het alleen nog wat beter weer. Ontwenningsverschijnselen of ontbering alom.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com
Blijkbaar NIEMAND, hé ! Op een TomTom krijg je die tussenpunten niet te zien, maar op een Garmin juist wél. Is ook één van die dingen waarom ik zou overschakelen. Dan mis je de interressante punten niet meer (zou ik denkenWimLT schreef:heeft er IEMAND een foto getrokken van die "Dodendraad"
Toch intrigeerde het mij wel en omdat het toch in de buurt is, ben ik er snel effe terug langs geweest. Blijkt een zeer interressant monumentje te zijn over iets wat héél ingrijpend moet geweest zijn voor de mensen van de streek ten tijde van WO I Een Berlijnse Muur in't klein als het ware

"Leuk" en tegelijk indrukwekkend stukje geschiedenis

-
lucsa
- Contacteer:
thanks Wim voor deze tip.
Bij een rondrit in die buurt, ook even een bezoekje brengen aan dit onbekend monument.
Bij een rondrit in die buurt, ook even een bezoekje brengen aan dit onbekend monument.