Even voorstellen...
Moderator: GVN
-
Wulf
Re: Even voorstellen...
Welkom Yannick !!
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
-
jpblocken
- Contacteer:
Straf! Nen 18 jarige motorrijder. Gebeurt niet meer zo vaak dat jongeren op die leeftijd al een rijbewijs A halen
. Proficiat! Hou het safe!
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Hallo allemaal, ik ben Robert en nieuw op dit forum. Dankzij mijn broer, hier ook lid, heb ik een BMW aangeschaft, een R1100S uit 2001. De motor wordt helaas pas in januari afgeleverd, dus ik ga nog een paar lange dagen tegemoet.
Groet,
Robert
BMW R1200GS
Robert
BMW R1200GS
-
Iron Gonzo
welkom hier op het forum.
nog veel plezier met de R1100S
welke kleurstelling?
wil je meer weten over de club zelf en het gebeuren, klik op de link in mijn onderschrift.
dit alles krijg je voor amper 35euro/jaar
nog veel plezier met de R1100S
welke kleurstelling?
wil je meer weten over de club zelf en het gebeuren, klik op de link in mijn onderschrift.
dit alles krijg je voor amper 35euro/jaar
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hoi Robert,RobTWo schreef:Hallo allemaal, ik ben Robert en nieuw op dit forum. Dankzij mijn broer, hier ook lid, heb ik een BMW aangeschaft, een R1100S uit 2001. De motor wordt helaas pas in januari afgeleverd, dus ik ga nog een paar lange dagen tegemoet.
Neem elke keer als ge wakker word een slaappil, ge zult er van verschieten hoe snel uwen Beemer voor de deur zal staan!!
Alvast veel geluk ermee en veel veilige km gewenst. Als hij er is, een fotoke plaatsen hé?
gr, Jakke.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
nonkel moto
Bij deze, hallo iedereen
mijn naam is lucien ik ben 57 lentes(en winters) jong.Ik woon in Gent 100m van k karel zijn geboortehuis
Ik werk als stukadoor, Mijn hobby is motoren en vissen
ik rij ongeveer 22jaar met motoren
Oa cb 250--xs 650--cb750s--kawa 900 en 1000--xj 900-- pan 1100 en nu r1100rt (den beste)
en kmoe nog vele leren zekers op pc
tes maor nekier zegge binne kort est gentsefieste
mijn naam is lucien ik ben 57 lentes(en winters) jong.Ik woon in Gent 100m van k karel zijn geboortehuis
Ik werk als stukadoor, Mijn hobby is motoren en vissen
ik rij ongeveer 22jaar met motoren
Oa cb 250--xs 650--cb750s--kawa 900 en 1000--xj 900-- pan 1100 en nu r1100rt (den beste)
en kmoe nog vele leren zekers op pc
tes maor nekier zegge binne kort est gentsefieste
joehoe
Hallo iedereen,
Mijn naam is Yves woonachtig te Hoboken.
Ik ben werkzaam in de bagger en heb daardoor veel vrije tijd om met de moto op stap te gaan
.
Sinds April 08 ben ik de gelukkige bezitter van een K1200GT, hiervoor heb ik met een Honda Blackbird, Yamaha 900 Diversion en een Shadow gereden.
Ik probeer elk jaar een mooie toervakakantie in elkaar te steken die we dan met een aantal vrienden rijden.
Allemaal vele veilige kilometers gewenst in 2009,
Yves
Mijn naam is Yves woonachtig te Hoboken.
Ik ben werkzaam in de bagger en heb daardoor veel vrije tijd om met de moto op stap te gaan
Sinds April 08 ben ik de gelukkige bezitter van een K1200GT, hiervoor heb ik met een Honda Blackbird, Yamaha 900 Diversion en een Shadow gereden.
Ik probeer elk jaar een mooie toervakakantie in elkaar te steken die we dan met een aantal vrienden rijden.
Allemaal vele veilige kilometers gewenst in 2009,
Yves
Lid BMW-MC-VL
R1200GS, K1200GT, Honda XX Blackbird, Yamaha Diversion 900, Honda Shadow 600, ZUMO 550
R1200GS, K1200GT, Honda XX Blackbird, Yamaha Diversion 900, Honda Shadow 600, ZUMO 550
Welkom, je woont blijkbaar niet ver van mij (oep 't Kiel).
Succes met de moto en eveneens veel veilige kilometers !!
Succes met de moto en eveneens veel veilige kilometers !!
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
-
Toogzweire
Allez dan maar...
Aan iedereen die dit forum hanteert en leest: Hallo!
Als 'Westfluut' in de Ajoinenstreek, en als recente (her)opstapper op een R850R (bj 2003) wens ik jullie allemaal veel genot en rijplezier!
De talrijke, interessante reacties/posts op dit forum hebben me al veel bijgeleerd!
Bedankt!
scR850R
Aan iedereen die dit forum hanteert en leest: Hallo!
Als 'Westfluut' in de Ajoinenstreek, en als recente (her)opstapper op een R850R (bj 2003) wens ik jullie allemaal veel genot en rijplezier!
De talrijke, interessante reacties/posts op dit forum hebben me al veel bijgeleerd!
Bedankt!
scR850R
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window. [unknown]
-
sprint
welkom op het forum scR850R
Nog meer forumleden uit de ajoinenstreek
Nog meer forumleden uit de ajoinenstreek
Marnix.

Ik ook dan maar
Ik ben Frank, 41jr jong en ik zal vanaf 1e week mei de trotse eigenaar zijn van een mooie GSA uit 2007.
Momenteel rij ik een Honda Blackbird en ik ben nog bestuurslid en forumadmin van de Nederlandse Blackbird Club.
Ik ben nen 'Ollander maar woon al 9 jaar in t - en met een - Aaantwaarpse, momenteel in Schoten.
Ohja, het zal niet in mijn voordeel werken maar den Relax is een vage bekende van me......
Nu ga ik me verder inlezen
Laters
Ik ben Frank, 41jr jong en ik zal vanaf 1e week mei de trotse eigenaar zijn van een mooie GSA uit 2007.
Momenteel rij ik een Honda Blackbird en ik ben nog bestuurslid en forumadmin van de Nederlandse Blackbird Club.
Ik ben nen 'Ollander maar woon al 9 jaar in t - en met een - Aaantwaarpse, momenteel in Schoten.
Ohja, het zal niet in mijn voordeel werken maar den Relax is een vage bekende van me......
Nu ga ik me verder inlezen
Laters
I respect your shit. But I don't have an opinion.
Lid enzo bla bla maar fotoke is weg
Jaloers kreng....
-
Relax
'k Geef 'm niet graag gelijk, maar dit keer.... ook ni.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Frank, je bent altijd welkom op onze regionale ontmoetingsavond in "Taverne Ter Heide" op vrijdag avond 24 april 2009 in Maria-Ter-Heide.
Dan kan je al eens de gemoedelijke sfeer opsnuiven van de Club
Houdoe
Frank, je bent altijd welkom op onze regionale ontmoetingsavond in "Taverne Ter Heide" op vrijdag avond 24 april 2009 in Maria-Ter-Heide.
Dan kan je al eens de gemoedelijke sfeer opsnuiven van de Club
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
-
Relax
Die kent ie al, Patrick. Hij kent mij en ik ben toch de gemoedelijkheid in persoon? Nee? Toch?
Ge stelt uzelf teveel vragen!!Relax schreef:Die kent ie al, Patrick. Hij kent mij en ik ben toch de gemoedelijkheid in persoon? Nee? Toch?

'K hem genen tijd!!Relax schreef:Ga u ne vis vangen, gij.
Welkom aan allen!

Beter niet gezegd, want idd .....ReeF schreef:Ohja, het zal niet in mijn voordeel werken maar den Relax is een vage bekende van me......
't Is nen brave in persoon, op't forum daarentegen ... (alhoewel hij hier tegenwoordig ook al veel jovialer is geworden tegen vroeger) WATJE
Kom gerust af naar Ter Heide. 't Zit er "vol" hollanders en gasten van tegen de meet
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Relax
Volgende keer pis ik in uw botten.
'k Hoop dat ze waterdicht zijn.
'k Hoop dat ze waterdicht zijn.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Begin me thuis te voelen
Kom zeker is af zenne, zal dan die pipo mee brengen
T zal wel zijn met al die mensen van de grensstreek...ReeF schreef:Begin me thuis te voelen![]()
Welkom van nen Belg die just niet in Holland woont
GRTS Danny