hp2 heeft net de geest gelaten

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Jo De Paepe »

Is het niet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijker om zomaar wat te beweren? Arbitraire beweringen
en blabla....

Veranderd niets aan de zaak in kwestie .
Feit is dat opnieuw een 1200 in de soep is gedraaid door weeral een afgebroken klep in de rechtercilinderkop.
Blijft toch moeilijk om te ontkennen dat hier geen sprake is van een productiefout.
En dat is de essentie waarover het hier gaat.
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
pascal
Berichten: 196
Lid geworden op: 14 dec 2004, 00:11

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door pascal »

Gaby schreef:Is het niet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijker om zomaar wat te beweren? Arbitraire beweringen, net wat u zegt!
Is het dan niet logisch dat beweringen moeten kunnen gestaafd worden en dat, als het niet kan, het niet meer zijn dan losse flodders? Naar ik meen is het gangbaar dat iemand die bepaalde dingen beweert (zeker als ze andere partijen in een slecht daglicht stellen) dat ook kunnen staven. En ook als je het slachtoffer geworden bent van ongelooflijke pech, eventueel tengevolge van kwalitatieve gebreken van het product, heb je nog niet het recht om met betrekking tot het merk in kwestie zomaar wat te gaan beweren, da's roddelen (of erger) en daar bewijs je de leden van het forum geen goede diensten mee, het dient volgens mij dan ook meer om de frustratie een uitlaatklep te bieden en eventueel om de reputatie van het merk in kwestie te beschadigen.
Juist dezelfde houding waardoor Audi in de jaren tachtig bijna van de us market verdween,na hun probleem met hun auotmatische verscnellingsbak
In getuigenis wisten de audi ing. wat ze deden en waren de slachtoffer dom ( ze waren eigenlijk wel dood)
maar een volksjury had blijkbaar een ander mening over die arrogante benadering .
Gaby
Berichten: 1179
Lid geworden op: 14 aug 2008, 15:16

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Gaby »

Jo De Paepe schreef:
Is het niet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijker om zomaar wat te beweren? Arbitraire beweringen
en blabla....

Veranderd niets aan de zaak in kwestie .
Feit is dat opnieuw een 1200 in de soep is gedraaid door weeral een afgebroken klep in de rechtercilinderkop.
Blijft toch moeilijk om te ontkennen dat hier geen sprake is van een productiefout.
En dat is de essentie waarover het hier gaat.
Ja, dat is juist, als er dan tenminste bij de feiten gebleven wordt en niet in het wilde weg geschopt wordt,
dan heeft het meer weg van persoonlijke wraakneming.
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Koppel!! »

YOO

Kijk, 't is toch simpel, na J-P en Eric op 't Nederlands GS-forum is 't nu Hugo z'n HP2 die zowat compleet in de soep draait door 't zelfde euvel :-? En dan bedoel ik wel degelijk 't zelfde, nl. een afgebroken klep (denk zelfs altijd een uitlaatklep) in de rechtercilinder.
En dit zijn enkel de mensen die ik persoonlijk ken :-|

Nog maar te zwijgen van de vélen (die ik niet opgezocht heb, maar die anderen hebben gegroepeerd om diverse fora zoals UK GS'er of Adv. Rider) die heb ook zitten hebben.

Gaby, als je nu nog gaat beweren dat 't achterklap is, en zomaar wat looze beweringen, dan moet je dringend die merkenbril is afzetten :!:

Ik weet waarom ik voor m'n huidige fiets géén 1200 heb gekozen :roll:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Gaby
Berichten: 1179
Lid geworden op: 14 aug 2008, 15:16

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Gaby »

Met wat u stelt heb ik geen enkel probleem, als er iets is wat niet deugt dan verdient elke
fabrikant het om daarover op zijn verantwoordelijkheden te worden gewezen.
Het gaat mij om alle zaken die niet op feiten gebaseerd zijn maar waarbij een merk in zijn
geheel aan de wand wordt gespijkerd, veelal met niet verder aangetoonde beweringen.
Als u dat in de vele berichten niet kan of wil terugvinden is er met uw bril iets mis,
mijn zicht is nog klaar genoeg om het zonder bril te doen. Ik ben de laatste om te beweren
dat BMW de perfecte fabrikant zou zijn, ik rijd met een BMW omdat het type van motor mij
goed bevalt. Maar aan de andere kant beweren dat het bij andere merken allemaal koek en
ei is dat gaat ook te ver, iedereen maakt wel eens producten waar iets mee fout is.
Bovendien komt het de geloofwaardigheid van een gefundeerd verhaal niet ten goede indien
er vanalles (eventueel bij de haren) wordt bijgesleept wat niet terzake is.
Spijtig voor wie nu nog niet heeft willen begrijpen wat ik bedoel, tijd is op, mijn omelet van
paaseieren is net klaar.
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
pascal
Berichten: 196
Lid geworden op: 14 dec 2004, 00:11

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door pascal »

Er zijn nu éénmaal in de geschiedenis goede motoren en slechte motoren ontworpen,zowel van goede als slechte merken
De 911 PORSCHE 2.7 LITER was een waardeloze en slechte motor,de opvolger de 3.O LITER in de SC was onverslijtbaar
De 1.200 LITER 8 KLEP motor van RENAULT was onverslijtbaar en doet nog alijd dienst en dit na 25 JAAR
De Ford 1.300 LITER een sterk verouderde motor,maar oerdelijk (zat nog in de oude KA)
en zo zijn er evenveel voorbeelden van slechte motoren door dezelfde fabrikanten.
En spijtig genoeg is het laatste BMW produkt een slecht ontwerp, en hoogstwaarschijnlijk op de koop toe nog een kwaliteitsprobleem;
Alleen is het erg voor de mensen die met dit probleem opgescheept zitten
Ik heb een splinternieuwe yamaha tenere in mijn garage staan,nog geen meter gereden en hij roest al???????????
maar anderzijds hangt daar een prijskaart aan van 6700 EURO en geen 17000 EUR, maar dat is op zich ook geen vrijspraak voor yamaha
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Koppel!! »

YOO
Met wat u stelt heb ik geen enkel probleem, als er iets is wat niet deugt dan verdient elke
fabrikant het om daarover op zijn verantwoordelijkheden te worden gewezen.
Daarover zijn 't we het dus eens :wink:
Het gaat mij om alle zaken die niet op feiten gebaseerd zijn maar waarbij een merk in zijn
geheel aan de wand wordt gespijkerd, veelal met niet verder aangetoonde beweringen.
Heb ook nooit gezegd dat dit niet gebeurd, en je moet idd. niet alles zo letterlijk verstaan als je 't ziet staan. Maar dat leer je wel na een tijdje op 't forum te zitten :mrgreen:
Als u dat in de vele berichten niet kan of wil terugvinden is er met uw bril iets mis,
mijn zicht is nog klaar genoeg om het zonder bril te doen.
De mijne ook hoor, geen paniek, en nee, 't is géne van BMW :lol:
Ik ben de laatste om te beweren dat BMW de perfecte fabrikant zou zijn, ik rijd met een BMW omdat het type van motor mij goed bevalt.
Ik ook, ben een GS'er, en niet persé een BMW-rijder.
Maar aan de andere kant beweren dat het bij andere merken allemaal koek en
ei is dat gaat ook te ver, iedereen maakt wel eens producten waar iets mee fout is.
Da's waar, maar als 't zoveel meer kost dan de concurrentie, dan mag je er toch wel iets van verwachten.
En 't is me niet om het feit dat 't ding in panne valt te doen, 't is me eerder te doen om de onverschilligheid van 't moederhuis tov. de particulier die nog jaren z'n vern#£kte mag blijven afbetalen, dat is in véle gevallen een schande :!:
Bovendien komt het de geloofwaardigheid van een gefundeerd verhaal niet ten goede indien
er vanalles (eventueel bij de haren) wordt bijgesleept wat niet terzake is.
Yep, wederom, dat leer je na hier een tijdje rond te hangen. En dan maak je je er ook nier meer druk om ;)
Spijtig voor wie nu nog niet heeft willen begrijpen wat ik bedoel, tijd is op, mijn omelet van
paaseieren is net klaar.
Smakelijk :clown:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Gaby
Berichten: 1179
Lid geworden op: 14 aug 2008, 15:16

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Gaby »

Als ik het goed begrijp dan zijn we 't (grotendeels) eens, mag letterlijk genomen worden 8-)
Ik vind het ook erg om met een product gekl**t te zijn, en als het om een duur ding gaat is dat gevoel er inderdaad niet beter op!
Bovendien hebben sommige dingen een hoge emotionele waarde, motoren horen daar vaak bij denk ik :-)
PS: Omelet heeft gesmaakt, verteert goed :clown:
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
Steffz1
Berichten: 460
Lid geworden op: 17 nov 2005, 13:08
Locatie: Oep Den berg

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Steffz1 »

Gaby schreef:Is het niet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijker om zomaar wat te beweren? Arbitraire beweringen, net wat u zegt!
Is het dan niet logisch dat beweringen moeten kunnen gestaafd worden en dat, als het niet kan, het niet meer zijn dan losse flodders? Naar ik meen is het gangbaar dat iemand die bepaalde dingen beweert (zeker als ze andere partijen in een slecht daglicht stellen) dat ook kunnen staven. En ook als je het slachtoffer geworden bent van ongelooflijke pech, eventueel tengevolge van kwalitatieve gebreken van het product, heb je nog niet het recht om met betrekking tot het merk in kwestie zomaar wat te gaan beweren, da's roddelen (of erger) en daar bewijs je de leden van het forum geen goede diensten mee, het dient volgens mij dan ook meer om de frustratie een uitlaatklep te bieden en eventueel om de reputatie van het merk in kwestie te beschadigen.
HEEL SIMPEL : Stel de vraag hier dan ?

DUS een vraag AAN IEDEREEN HIER ?

Heb jij een motor van een JAP al weten in de soep draaien ttz te vergelijken met hetgene er dat er hier met de HP2
en de andere GS 'en gebeurd is ?

Ik begin bij mezelf => neen nog nooit in mijn periode dat ik met de motor rij. Neen nog nooit of zelden gehoord van collega motorrijders ...

Frustratie ? Ik kan leven met hetgeen ik meegemaakt heb maar ik vind het gewoon zielig voor de andere die het moeten meemaken.

mvg

Stef
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Jo De Paepe »

Heb jij een motor van een JAP al weten in de soep draaien ttz te vergelijken met hetgene er dat er hier met de HP2
en de andere GS 'en gebeurd is ?
Yep:
- in 1980 mijn Yamaha XS750 :vastloper van de middelste cilinder(olietoevoer voor koeling te ontoereikend) daardoor breuk van de nokken asketting en blok in gruizelementen 3240 km en 3maand oud verdict van de importeur : meneer je hebt te veel aan hoge toeren gereden :-? geen waarborg

-eindjaren 80 mijn RD500 LC vastloper en decor in gevlogen > totaal verlies

- in 2008 KTM 950LC adventure van goede vriend , 6300km breuk van de uitgaande as van de versnellingsbak ,7600km gerepatrieerd van reis met gebroken krukaslagers door defecte oliepomp > proces met KTM omtrent opgelopen schade (lichamelijk + materieele) is nog steeds lopende

Dit zijn de gevallen waarvan ik uit eerst hand weet dus op zich is het niet alleen BMW Alleen is de trend blijkbaar omgekeerd met de tijd als het op betrouwbaarheid aankomt
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Steffz1
Berichten: 460
Lid geworden op: 17 nov 2005, 13:08
Locatie: Oep Den berg

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Steffz1 »

Allez nu hoort ge de andere verhalen van de merken ook eens ;o)) ...
Ik heb er op die 23 jaar ook al verschillende gehad met redelijk wat kms op en heb
met de blades, fazer, R1, Vfr enz nooit problemen van die aard gekend :wink:

mvg

Stef
moh_fan
Berichten: 1488
Lid geworden op: 27 jul 2006, 20:36
Woonplaats: Nederland
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door moh_fan »

Steffz1 schreef:Heb jij een motor van een JAP al weten in de soep draaien ttz te vergelijken met hetgene er dat er hier met de HP2
en de andere GS 'en gebeurd is ?
Jawel... Suzuki DR800s "Dr. Big"
Op een goede dag, 1 jaar en twee maanden na aankoop, 13000 km op de teller brak tijdens een snelwegrit de drijfstang finaal in twee.
Duidelijk was te zien dat er een luchtbel had gezeten in het hart van de drijfstang.
Ik kon op weinig coulance rekenen van die rijstkokers...

Hier nog wat schrijnende voorbeelden...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
Gaby
Berichten: 1179
Lid geworden op: 14 aug 2008, 15:16

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Gaby »

En ik zal het naar goeie gewoonte omdraaien (zonder te roepen wel te verstaan):
Ik heb 14 jaar met een tweedehandse BMW gereden zonder abnormale problemen.
Een uitzondering wellicht, maar die mogen toch ook vermeld worden neem ik aan.
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Iron Gonzo »

suzuki GSX F = gat in zuiger
kawasaki GPZ 1000RX = aandrijftandwiel aan motorblok losgekomen en gat in karter
kawasaki LTD 250 = gasklep mecanisme in carb losgekomen en in blok gezogen.
enz....

BMW nooit probs met motorschade tot gevolg.
't is mijnen 5de BMW nu
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
mecapuet
Berichten: 1369
Lid geworden op: 04 mar 2007, 20:20
Woonplaats: Orp
Locatie: Waals-Brabant.

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door mecapuet »

Ik heb heel wat Jappen gehad...nooit één in de soep gedraaid, ook nog geen bmw aan diggelen, maar ja...het is dan ook een 1150. :wink:

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
erictdm
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 jun 2006, 13:34
Locatie: prov antwerpen

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door erictdm »

Heb jij een motor van een JAP al weten in de soep draaien ttz te vergelijken met hetgene er dat er hier met de HP2
en de andere GS 'en gebeurd is ?
jep.
Yamaha SRX600, vastloper, verloor meer onderdelen dan doorsnee H.D.
Yamaha TDM900, bij aankoop getordeerde voorvork, handvatverwarming binnen de kortste keren stuk, TPS sensor stuk...
if cycling was easy, they would call it f**tb*ll.

http://www.basfmotorvrienden.be
Guidoviv
Berichten: 245
Lid geworden op: 09 feb 2006, 12:02
Locatie: Rillaar
Contacteer:

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Guidoviv »

[quote="Steffz1HEEL SIMPEL : Stel de vraag hier dan ?

DUS een vraag AAN IEDEREEN HIER ?
Heb jij een motor van een JAP al weten in de soep draaien ttz te vergelijken met hetgene er dat er hier met de HP2
en de andere GS 'en gebeurd is ?
Ik begin bij mezelf => neen nog nooit in mijn periode dat ik met de motor rij. Neen nog nooit of zelden gehoord van collega motorrijders ...
Frustratie ? Ik kan leven met hetgeen ik meegemaakt heb maar ik vind het gewoon zielig voor de andere die het moeten meemaken.
mvg
Stef[/quote]
Ja toch wel,mijn eerste Gold Wing,op 30000km de krukas stuk met als gevolg een groot gat in de motor,alhoewel er toen maar 1 jaar garantie was en de moto bijna 2 jaar oud was is dit door Honda in orde gebracht,ik heb een volledig nieuw blok gekregen in garantie (Honda Goodwil)
Mijn Busa bij 32000km de 3de versnelling stuk,was ook een gekend probleem een ook gratis gerepareerd buiten de garantie periode.
http://www.bikers4bikers.be/ Het forum voor iedere motorrijder.
TonTon

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door TonTon »

Yo,
aan zowel voorstanders als tegenstanders van ons "geliefde" merk : na alles wat ik hier het laatste jaar op het forum gelezen heb weet ik één ding zeker , als ik ooit nog een nieuwe motor (kan) kopen wordt het een "rijstkoker" , een nieuwe BMW komt er nooit meer binnen.
en ik ben nochtans wild van het model GS 1200.
naast de onbetrouwbaarheid is het vooral de attitude van sommige dealers èn de houding van BMW op zich die me geweldig tegen de borst stuit :-( .
oja , ik heb momenteel een R1100R van 1995 en rij er heel graag mee.....
Steffz1
Berichten: 460
Lid geworden op: 17 nov 2005, 13:08
Locatie: Oep Den berg

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Steffz1 »

[quote="Guidoviv"][/quote]

Er zijn natuurlijk degradaties ;o)) maar een versnelling stuk is niet te vergelijken wat er met de topicstarter zijn motor gebeurd is ...
PS mooi van Honda en Suzuki => in feite hoort het wel zo he !
Bij uwe K1200R was het ook in garantie maar uw boite is wel een paar keer stuk gegaan en dan
ook nog vanwege het feit dat ge (volgens BMW) niet kon schakelen :oops:
Uw cardan heeft ook zijn geest gelaten ...

mvg

Stef
Gaby
Berichten: 1179
Lid geworden op: 14 aug 2008, 15:16

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Gaby »

Arnold schreef:Yo,
aan zowel voorstanders als tegenstanders van ons "geliefde" merk : na alles wat ik hier het laatste jaar op het forum gelezen heb weet ik één ding zeker , als ik ooit nog een nieuwe motor (kan) kopen wordt het een "rijstkoker" , een nieuwe BMW komt er nooit meer binnen.
en ik ben nochtans wild van het model GS 1200.
naast de onbetrouwbaarheid is het vooral de attitude van sommige dealers èn de houding van BMW op zich die me geweldig tegen de borst stuit :-( .
oja , ik heb momenteel een R1100R van 1995 en rij er heel graag mee.....
Dat van die dealers daar kan ik in een aantal gevallen inkomen, maar het lijkt me sterk dat ze allemaal zo zouden zijn.
Hoedanook, omdat ik er in mijn buurt ook geen naar mijn goesting vond heb ik mijn motor dan maar niet bij een erkend
dealer gekocht, BMW's kan ook daarbuiten kopen, nieuwe ook, met garantie ook.
Wat betrouwbaarheid betreft: ik heb voor de lol eens in een Kawa forum gezocht op "problemen", daar komt ook een
en ander uit. Dit enkel om aan te geven dat zulke dingen (zoals al gezegd) heel subjectief zijn en vaak enkel mensen
met problemen erover schrijven terwijl je degenen die tevreden zijn niet hoort (misschien omdat ze aan 't rijden zijn :grin: )
Maar je hebt gelijk, als er een motor is die bevalt dat heeft het weinig zin om die al dan niet te kopen vanwege het merk.
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
moh_fan
Berichten: 1488
Lid geworden op: 27 jul 2006, 20:36
Woonplaats: Nederland
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door moh_fan »

Arnold schreef:... als ik ooit nog een nieuwe motor (kan) kopen wordt het een "rijstkoker"...
Begin maar met sparen dan... Door de crisis worden de prijzen van Japanse motorfietsen in een rap tempo duurder.
Even ter vergelijk 1200RT €16.350,- / Pan European €17.990,- / Kawa GTR €16.190,-
Vergeet ook niet al die merken-forums door te spitten, want voordat je het weet kampen zij wellicht ook met een betrouwbaarheidsprobleempje
en hebben zij er ook arrogante dealers tussenzitten...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
Guidoviv
Berichten: 245
Lid geworden op: 09 feb 2006, 12:02
Locatie: Rillaar
Contacteer:

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Guidoviv »

Steffz1 schreef:
Guidoviv schreef:
Er zijn natuurlijk degradaties ;o)) maar een versnelling stuk is niet te vergelijken wat er met de topicstarter zijn motor gebeurd is ...
PS mooi van Honda en Suzuki => in feite hoort het wel zo he !
Bij uwe K1200R was het ook in garantie maar uw boite is wel een paar keer stuk gegaan en dan
ook nog vanwege het feit dat ge (volgens BMW) niet kon schakelen :oops:
Uw cardan heeft ook zijn geest gelaten ...

mvg

Stef
Uw vraag was toch of er iemand iets wist over problemen bij andere merken dan Bmw,over mijn problemen bij Bmw is al genoeg verteld en is telkens ook mooi opgelost.
En ik wou alleen maar zeggen dat het bij de Busa en bij de eeste Gold Wings een gekend probleem was (bij de ene de boite en bij de andere de krukas).En die Gold Wing was trouwens 1 van de eerste in Belgie
Dan ben ik nog mijn Tl100 nog vergeten,daar had ik een stapel garantie bonnetjes van,3x een lekkende benzinetank,gescheurde kader en nog van alles.Dit was ook 1 van de eerste in Belgie
http://www.bikers4bikers.be/ Het forum voor iedere motorrijder.
Gaby
Berichten: 1179
Lid geworden op: 14 aug 2008, 15:16

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Gaby »

Een collega van mij heeft 2 MUZzen (Scorpions). Weliswaar geen Jappen, maar wel met een Yamaha motor.
Waarom heeft hij er 2: omdat er dan tenminste altijd eentje rijklaar is. En waar ligt dat niet rijklaar zijn
dan aan, jawel, aan de motor. En nog wat: 't is een gekend fenomeen, althans volgens hem.
't Is dat er enkel Japanse motoren mogen genoemd worden (wellicht om Het Grote Gelijk niet op voorhand
al onmogelijk te maken), ik ken ook nog wat mensen met Italiaans materiaal....
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door Jo De Paepe »

ik ken ook nog wat mensen met Italiaans materiaal....
Ja maar dat telt niet mee , dat zijn karakterfietsen :mrgreen:
Dat moet zo zijn anders is't genen echten Italiaan :lol:
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
xantingo
Berichten: 604
Lid geworden op: 12 feb 2006, 21:37
Woonplaats: Wechelderzande
Locatie: Antwerpen / Wechelderzande
Contacteer:

Re: hp2 heeft net de geest gelaten

Bericht door xantingo »

Mmm, interessant topic... ik kan het niet laten om nog eens een steen in het kiekenkot te gooien :twisted:

Hoeveel van die niet-BMW's die nooit kapot gaan rijden er winter en zomer door, en hoeveel hebben er 50.000, 100.000 of meer km op de teller staan?
Afbeelding ...R1200RT... Afbeelding Afbeelding.....
Gesloten