Te mooi om waar te zijn ?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
MHV642
Contacteer:

Te mooi om waar te zijn ?

Bericht door MHV642 »

Ik kocht mij vorig weekend een simpele Garmin GPS : een NUVI 200, met met kaarten voor de benelux en Frankijk, voor 99€
Op de doos stond dat ik recht had op de gratis kaart update van de 2009 kaarten.
Na aanmelding op mygarmin bleek dat ik zelfs een gratis kon update kon krijgen voor City Navigator 2010
Na een download van 3GB deed hij een update van mapsource (versie 6.15.4, waar ik iets minder gelukkig mee was), en van de kaarten op de nuvi (versie 2010.10)
Maar wat mij nog meer verblijdde was dat hij city navigator ook op mijn PC installeerde, en dat CN 2010.1 tevens ontgrendeld was (voor heel europa) !!!!
Dus voor 99€ heb ik een nieuwe GPS (simpel, maar meer dan goed genoeg), en een kaartupdate voor mijn 276C naar CN 2010
zie ik iets over het hoofd ???

Bart
John
Contacteer:

Re: Te mooi om waar te zijn ?

Bericht door John »

Werkt je code op je ander toestel?
JohanGS

Bericht door JohanGS »

Maar vooral is de kaartsoftware wel compatibel met de 276C :wink:
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
PHILIP

Bericht door PHILIP »

Dit is nog niet alles......Ik heb net als jij die nüvi 200 gekocht, en in mijn doos zat een nüvi 205. Blijkbaar zijn de '200-toestellen op en geeft garmin '205-toestellen. philip
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Geluk is voor aardige mensen zeggen ze toch, hé :wink: (aardig = raar in 't Antwaaarps) :pig:

Profiteer ervan Philip, want meestal ist' andersom, jong 8-)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
MHV642
Contacteer:

Bericht door MHV642 »

JohanGS schreef:Maar vooral is de kaartsoftware wel compatibel met de 276C :wink:
de 276C kan sinds een firmware upgrade NT kaarten aan, dus dit is geen probleem (ik gebruikt nu 2008 NT)
Ik heb wel nog niet getest om de 2010.10 kaarten over te laden naar mijn GPS, maar aangezien ik ze kan zien in Mapsource, en er staat "Ontgrendeld", zou dit toch ook geen probleem mogen zijn ?

Bart
Plaats reactie