Zolang jij dat onderschrift hebt, ga ik met jou nergens heen voor een paar uur.ReeF schreef:Begin me thuis te voelen![]()
Kom zeker is af zenne, zal dan die pipo mee brengen
Wel 5 dagen DolleMieten, maar da's onder protest. En jij blijft achter mij.
Moderator: GVN
Zolang jij dat onderschrift hebt, ga ik met jou nergens heen voor een paar uur.ReeF schreef:Begin me thuis te voelen![]()
Kom zeker is af zenne, zal dan die pipo mee brengen

Nee hoor. Diene mens reed vroeger op Honda. Een merel. Zwart.JüRgen schreef:Euh.... zijn we niet wat aan het afdwalen ?
allé gij , ik heb er nog nooit iets van gemerktKoppel!! schreef: enneuh, 't kan er hier soms nogal straf aan toe gaan, is gewoon de huisstijl![]()
Grtz, Philip!
Leutig... nog een Roosendaler!motorbull schreef:woonachtend in roosendaal in nederland.
Was is da hier met die Hollanders... lijkt wel een invasiemoh_fan schreef:Leutig... nog een Roosendaler!motorbull schreef:woonachtend in roosendaal in nederland.
Wees welkom!
Reserve-Belgen...?RUSOR schreef:Was is da hier met die Hollanders...
Koppel!! schreef:Mandello, ge moet 't zo bekijken, nu rijdt ge ook met ne Guzzi, maar de "V" in de V-twin is nogal breed uitgevallen![]()

...R1200RT...

Hey Evelien,Evelien schreef:Hallo, ik ben Evelien, 23jaar, woon in Tienen en ben nog studente.
Sinds vorig jaar rij ik met een rode Funduro 650 van '96, dit is mijn eerste moto en het is waar wat ze zeggen: het is een uitstekende opstapmoto!
Twijfel eraan om lid te worden van BMW mc Vlaanderen... Zijn er ook een aantal aktiviteiten in Vlaams-Brabant?
ciao, Evelien