Neutraal-lampje 1100Gs
Moderator: GVN
-
dejos
Neutraal-lampje 1100Gs
Collega van mij rijdt met een 1100 GS , het lampje van neutraal weigert soms te branden , zelf had ik gedacht aan een slecht kontakt ergens . Staat er ergens een contact aan het schakel-mechanisme op de versnellingsbak ,en/ of wat kan er nog invloed hebben op het niet branden van dit neutraal lampje???
R850R , R100RS (bwj 1978),R1150R , R1200GS
-
Didier
Re: Neutraal-lampje 1100Gs
Mijne 850 Gs heeft hetzelfde probleem, lichtje niet branden = niet starten, kan soms vervelend zijn. Zelf met de ontkoppelingshendel ingetrokken wil hij niet starten. Volgens sommige zou er nog een switch in de ontkoppelingshendel moeten zitten.
De switch die het neutraal lichtje laat branden is blijkbaar ook niet zo makkelijk te bereiken.
Succes ermee.
Groeten,
Didier.
De switch die het neutraal lichtje laat branden is blijkbaar ook niet zo makkelijk te bereiken.
Succes ermee.
Groeten,
Didier.
-
Motard de l'Allier
- Contacteer:
Inderdaad slecht contact in de neutraalschakelaar.
Beste is gewoon vervangen, maar is inderdaad niet makkelijk bereikbaar.
De achterbrug moet eruit, indien je deze vervangt ook oliekeerring erachter vervangen.
@ Didier
Moet zijn dat je koppelingsschakelaar defect is, maar deze is makkelijker te vervangen.
Mvg Motard de l'Allier
Beste is gewoon vervangen, maar is inderdaad niet makkelijk bereikbaar.
De achterbrug moet eruit, indien je deze vervangt ook oliekeerring erachter vervangen.
@ Didier
Moet zijn dat je koppelingsschakelaar defect is, maar deze is makkelijker te vervangen.
Mvg Motard de l'Allier
CZ400 -> YZ125 -> KLX250 -> R100RT -> GS1100 '94 -> GS1100 '98 + CB500 -> F650 GS '10 (T)-> 0
-
Didier
Beste,
Inderdaad switch in ontkoppelingshendel vervangen en ik kan terug starten in versnelling. De switch kost ongeveer €16.
Groeten,
Didier.
Inderdaad switch in ontkoppelingshendel vervangen en ik kan terug starten in versnelling. De switch kost ongeveer €16.
Groeten,
Didier.