Motorvlagjes

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
WimLT
Contacteer:

Motorvlagjes

Bericht door WimLT »

'k Heb ne vlaggemast op mijnen boot gezet en daar een vlagje voor gemaakt. Nu vrees ik echter dat dat niet lang gaat meegaan omdat het eigenlijk maar een stuk bedrukt doek is, hé.

Afbeelding

Weet iemand waar je IN BELGIË online zo'n vlagjes (20 cm X 30 cm) kan bestellen en of laten maken tegen een redelijke prijs, want sommigen gaan hierbij serieus overboord ('k blijf in het jargon, hé :mrgreen: ) ?????
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
J-P
Contacteer:

Re: Motorvlagjes

Bericht door J-P »

Geen idee, beste is dan op dun zeildoek waarschijnlijk, wil je het langer goed houden. Dat gaat voor een eenmalige bedrukking altijd zwaar in de papieren lopen. Of je moet er een serie van maken voor al die 1200LT rijders met de behoefte voor zo een vlag.

ik denk zelfs dat zo een vlaggetje net zo duur zal zijn als een goede motoropleiding... Is een witte vlag misschien een beter idee'?
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Harald

Bericht door Harald »

J-P schreef: ik denk zelfs dat zo een vlaggetje net zo duur zal zijn als een goede motoropleiding... Is een witte vlag misschien een beter idee'?
:lol: :grin: :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

J-P schreef:ik denk zelfs dat zo een vlaggetje net zo duur zal zijn als een goede motoropleiding... Is een witte vlag misschien een beter idee'?
Een piratenvlag voor als ik u tegenkom. Grappig, maar hier schiet ik niet mee op natuurlijk :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Je had ook de rest van de reaktie kunnen lezen. Ga eens naar drukkerijen met een stuk zeildoek maar nogmaals, ik denk niet dat het goedkoop gaat lukken.

Overigens, piratenvlaggen zijn net zo duur om te bedrukken denk ik, daarbij moet ik de eerste die mij durft aanvallen nog tegenkomen :grin:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Smullie
Contacteer:

Bericht door Smullie »

Ge kunt ook altijd eens proberen bij http://www.karoshi.be voor een offerte... Ik heb geen aandelen, maar daar gingen we vroeger met de studentenclub wel eens naartoe om dingen te laten bedrukken. Volgens mij deden die ook vlaggen...

Ik vraag me echter wel af hoe je dat dan nu gedaan hebt? Ziet er toch goed uit? Wacht ff af hoe lang dit vlaggeske het uithoudt en trek daar je conclusies uit. Valt de levensduur van dit vlaggetje nog wel mee, dan is het misschien interessanter om er hier een aantal van te maken en af en toe het vlaggeske eens te vervangen... In de winter hang je er een semi versleten aan (want dat wordt toch alleen maar vuil in zo'n vuil weer) en dan kan er in de zomer weer een schoon proper vlaggeske aan. :bom:
GS staat voor geil speelgoed
KLT-SE

Bericht door KLT-SE »

Wim, waar heb je deze vandaan? Clubartikel?
Eventueel andere leden polsen en bij voldoende interesse een clubartikel maken?
Als je een vlaggetje op Bisonyl-doek (kunststof zeildoek, dit wordt o.a. gebruikt voor spandoeken en vrachtwagenzeilen) wilt, dan zal dat niet goedkoop zijn, i.v.m. aanloopkosten en dergelijke.
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Smullie schreef:Ik vraag me echter wel af hoe je dat dan nu gedaan hebt? Ziet er toch goed uit ?
Ontwerpje gemaakt en laten bedrukken in het Shopping Centre van Wijnegem. Dan de randen laten stikken door madam, gaatjes inpersen en klaar. Ziet er idd wel goed uit (al zit er nog een foutje in, maar das mijn eigen stomme schuld geweest). Vraag is: hoelang houdt dit, hé. Time wil tell :idea:

@J-P ik bibber me in ieder geval al te pletter :wink:

John
Contacteer:

Bericht door John »

Ik zou toch maar uitkijken met vlagjes Wim. Die hebben de onhebbelijke gewoonte van te flapperen. Als die stof je lak kan raken heb je in no-time doffe plekken.
moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

Ik had dezelfde gedachten als John... 't vlaggetje staat wel héél dicht tegen de topcase.
Ook al eens aan de 'drag' gedacht die zo'n vlaggetje veroorzaakt? :geek: Toch zonde van die xtra naft...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

KLT-SE schreef:Wim, waar heb je deze vandaan? Clubartikel?
Eventueel andere leden polsen en bij voldoende interesse een clubartikel maken?
Zou natuurlijk geen slecht idee zijn. Wie wil er nu niet zo'n vlagje. Al was het om thuis ofzo ergens op te hangen. Het ontwerp is er al, maar ik zou begot niet weten wie van het bestuur ik daar zo zot voor moet krijgen ???

@ moh_fan: die motor al eens bezien; mij al eens bekeken; dat vlagje ... pffffff dragje van niks :pig: Die doffe plek hou ik zeker in de gaten. Had daar zelf ook al op gepeinst :idea:

xantingo
Contacteer:

Bericht door xantingo »

Ik heb hier ooit eens een aantal vlaggen moeten gaan afhalen voor een collega:
http://www.cbsport.be/nl/index.php

Is gemakkelijk te vinden: in Heist-op-den-Berg richting Aarschot, en dan de oprit van de VW-Audi garage op. Links is de VW-toonzaal, rechts zit CBSport.
Afbeelding ...R1200RT... Afbeelding Afbeelding.....
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

WimLT schreef:
@J-P ik bibber me in ieder geval al te pletter :wink:
Zet de stoof aan zou ik zeggen, tegenwoordig is kou lijden toch niet nodig. Pff, en dan zeggen ze dat hollanders gierig zijn...
J-P

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

John schreef:Ik zou toch maar uitkijken met vlagjes Wim. Die hebben de onhebbelijke gewoonte van te flapperen. Als die stof je lak kan raken heb je in no-time doffe plekken.
Nu gaat dat er ook niet constant opstaan hoor. Vooral bij speciale gelegenheden zoals de MOT nu zondag en misschien op reis ofzo. We zien wel :wink:

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Heb intussen een adreske gekregen van Den Bosse http://www.flyerzone.be/ Thanks :thumright:

Dd

Bericht door Dd »

dan nog lampjes en kertsballen en t spel is kompleet :clown:

Wim,
denk ook dat er een manier is om die textielen versie van u te laten sealen of zo.
al gezien, maar verder geen info.

Dd
AfbeeldingAfbeelding Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik kan ze "ergens" laten maken aan 22 € op vlaggedoek of zeildoek maar dan zou ik nog 3 gegadigden moeten vinden. Iemand nog interresse ??? Via PB of mail graag :wink:

UpJohn

Bericht door UpJohn »

Look in your mail box... :mrgreen:
Plaats reactie