schokdemper gsA

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
JaN

schokdemper gsA

Bericht door JaN »

Na jaaaren en vééééle kilometers, 'zonder pannes' :grin: met allerhande K-modellen te hebben kunnen rijden heb ik de "boxer-stap" gezet. Héél ander type motor maar wel super om mee te rijden. Na ong. 12.OOO te hebben gereden, en een depannage later werd door de dealer de ringantenne vervangen. Groot was echter mijn verbazing toen ik van hem een telefoontje kreeg met de melding dat de Achterdemper versleten (kapot) is :roll: :roll: :roll:
Nu mijn vraag ; heeft hier nog iemand zoiets meegemaakt?
Mij lijkt het alvast heel bizar :-?
De motor is van 2006 en heeft nu 21000 Km.
Ik neem wel vlotjes verkeersdrempels maar dit mag toch geen probleem zijn met dit type motor, niet?
Afbeelding
Dirk Pauwels

Re: schokdemper gsA

Bericht door Dirk Pauwels »

Ge zult wel onder garantie een andere krijgen zeker? Indien niet op tafel kloppen....
Ik weet het nie meer, was altijd een BMW fan, en wree content vd 1100 en de 1150 maar sinds vele onderdelen made in china zijn, verkies ik een ander merk. De prijs/kwalitiet is er gewoon niet meer.....Is dat ander merk beter? geen idee, moet ik nog afwachten.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
J-P
Contacteer:

Re: schokdemper gsA

Bericht door J-P »

Ik had rond 50K allebei de schokdempers lek... geen garantie gekregen alhoewel binnen de garantietermijn omdat BMW vond dat het normale slijtage was... dus niet eens het gastronomische bedrag neergelegd voor 2 niet te reviseren showas en gelijk naar hyperpro gegaan om echte vering. Dat is een gouden zet geweest, doe nu ongeveer 4000 km langer met mijn banden wegens minder wielslip, beter wegcontact dus.
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Plaats reactie