Gisteren het "gratis"0800"nummer in Amerika geskypt, en : .......... Na 2 minuten alles dik in orde !!!!!!! en staat de Zumo op mijn naam
service GARMIN
Moderator: GVN
service GARMIN
Ik kon mijn Zumo niet op mijn eigen naam registreren daar de vorige eigenaar zijn wachtwoord NIET meer wist
. Ik heb dan geprobeerd via Garmin Belgie én via Garmin Nederland dit voor elkaar te krijgen maar zij bleven erop hameren dat zonder de vorige eigenaar z'n wachtwoord dit onmogelijk is
.
Gisteren het "gratis"0800"nummer in Amerika geskypt, en : .......... Na 2 minuten alles dik in orde !!!!!!! en staat de Zumo op mijn naam

-
Johannetje
Re: service GARMIN
Hoi Jan,JaN schreef:Ik kon mijn Zumo niet op mijn eigen naam registreren daar de vorige eigenaar zijn wachtwoord NIET meer wist. Ik heb dan geprobeerd via Garmin Belgie én via Garmin Nederland dit voor elkaar te krijgen maar zij bleven erop hameren dat zonder de vorige eigenaar z'n wachtwoord dit onmogelijk is
.
Gisteren het "gratis"0800"nummer in Amerika geskypt, en : .......... Na 2 minuten alles dik in orde !!!!!!! en staat de Zumo op mijn naam![]()
![]()
![]()
Dat klopt. verwacht niets van Garmin in NL, Belgie of andere landen rondom ons heen, behalve UK en USA.
Zo heb ik 2 jaar geleden via Engeland mijn Garmin die ik van Bougimain gekocht had op mijn naam weten te zetten.
NL en Belgie (importeurs/distributeurs) deden dat niet, want dat was o zo moeilijk.
Via Engeland binnen een uurtje gefixt.
Mooi dat het jou gelukt is en bedankt vd tip....
groetjes
Johan
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.
Garmin Zumo 550 Europe
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.
Garmin Zumo 550 Europe