Hey Daane,
ik heb voornoemd pak in juli 2008 gekocht (eerste pak voor bij eerste moto

).
+
voor in warm weer idd perfecte oplossing omwille van vele ventilatie-openingen
-
buitenzijde = cordura en neemt water op tijdens regen (en duurt lang vooraleer opdroogt)
pak is enkel waterdicht bij dragen van Gore-tex insert, waarin jammer genoeg ook fleece zit ingewerkt, wat in de zomer zwaar tegenvalt (die fleece, dus)
in herfst/winter betekent deze cordura/gore-tex combi dat buitenkant doornat wordt en dit op een ZEER efficiënte manier koude naar binnen geleidt, waardoor ingewerkte fleece jammerlijk zwaar tekort schiet in het op temperatuur houden van vooral mijn armen en bovenlichaam (had twee baselayers aan Merino-ondergoed nodig, plus extra fleece jas om iet of wat aangenaam te kunnen rijden tijdens pendelrit naar en van werk van +/- 1 hr)
oplossing = ik heb in november 2008 Atlantis 4 pak gekocht
+
VEEL aangenamer om te dragen dan Rallye pak
VEEL warmer omdat wind- en waterdicht (zonder Gore-tex of fleece)
leder droogt snel op
heb bij 0 °C gereden met als onderkleding 1 lange onderbroek, 1 wollen onderhemdje (Merino 140gr. van Icebreaker) + dun fleeceje (geen windstop)
-
nog geen nadelen gevonden
zwart lederen pak in de zomer gebruiken zou misschien wel eens een uitdaging kunnen zijn, ik zie wel
als je leder/nubuck niet zit zitten en bij textiel wilt blijven, dan raad ik je aan om een pak te nemen waarbij de BUITENSCHAAL waterdicht is, zodat je pak helemaal GEEN water opneemt en ook niet als een radiator gaat werken en je lichaamswarmte wegneemt
Take care,
Gert