

Moderator: GVN
Als 't is om een K1300S sticker in de plaats te hangen is dat natuurlijk minder belangrijk...KLT-SE schreef:je moet wel zeker weten dat de sticker bovenop de lak of vernis zit,
heel dikwijls worden de originele fabrieksstickers onder een laag transparante lak gespoten.
Mijn gedacht ook.... zeker geen verfstripper gebruiken of ge kunt een nieuwe kuip bestellen. En ook geen producten als thinner.Domi schreef:Meestal zitten die bij BMW niet onder een transparante laklaag(vernis)heb het al meermaals gedaan(K1100RS,en m'n R1150GS)éérst ff opwarmen met een haardroger(neem AUB géén verfstripper![]()
is veel te hevig,en heb je kans dat Uw kuip smelt)en verwarm de sticker met verstand,dus zeker niet heet stoken,dan voorzichtig een hoekje los peuteren en zachtjes onder een hoek van 90 graden de sticker omhoog brengen en verder verwarmen met de hardroger.
Zo de sticker er af halen.
Let op op voor lijmresten en thinner,is redelijk agressief op de nieuwste lakken op waterbasis waarmee onze BMW's gespoten zijn,beter de lijmresten ook een beetje verwarmen en afrollen,door er over te wrijven met je vingers,daarna even met een goede polish over het oppervlak en je ziet er nix meer van.
suc6
xantingo schreef:Als 't is om een K1300S sticker in de plaats te hangen is dat natuurlijk minder belangrijk...KLT-SE schreef:je moet wel zeker weten dat de sticker bovenop de lak of vernis zit,
heel dikwijls worden de originele fabrieksstickers onder een laag transparante lak gespoten.