Salzburgerland

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
poestexas

Salzburgerland

Bericht door poestexas »

Als het weer meevalt zou ik de 3e week van juli naar Salzburgerland in Oostenrijk trekken. Misschien zijn er mensen die er de laatste jaren ook geweest zijn? Een programma met eventueel de plaatselijke routes zou ik erg handig vinden. Bedoeling is te logeren in een hotel dat ik ter plaatse wel zou zoeken. Tenzij iemand mij een hotel kan aanbevelen waar ik, mijn vrouw en de motor zeker moeten geslapen hebben.
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
jakke

Re: Salzburgerland

Bericht door jakke »

http://www.en.hotel-hubertushof.at/

Als familiehotel is deze zeker een aanrader!! Ben daar al twee keer in de zomer en drie keer in de winter geweest!!

Op 17 km van Salzburg! A10 volgen tot Halein en zo naar Adnet! Zééééér rustig gelegen hotel ver weg van drukke straten en in een doodlopend stuk op een helling. Moto kan zonder zorgen voor de deur gezet worden!! Alles op en aan, proper, rustig en vriendelijke mensen. De man des huizes is een paar jaar geleden, jammer genoeg, gestorven aan darmkanker.
Hij was een begenadigd autorace piloot en liefhebber met David Coulthard als vriend.

Ideale basis om trips met de moto te doen!!

Gr, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
MrUfip
Contacteer:

Bericht door MrUfip »

poestexas schreef:Als het weer meevalt zou ik de 3e week van juli naar Salzburgerland in Oostenrijk trekken. Misschien zijn er mensen die er de laatste jaren ook geweest zijn? Een programma met eventueel de plaatselijke routes zou ik erg handig vinden. Bedoeling is te logeren in een hotel dat ik ter plaatse wel zou zoeken. Tenzij iemand mij een hotel kan aanbevelen waar ik, mijn vrouw en de motor zeker moeten geslapen hebben.
Mooi daar hoor! Zeker met de Gletschers in de buurt! Als je de tijd hebt is een uitstapje naar Kärnten ook erg mooi, en dan rond de meren rijden. (WörterSee/MillstaterSee enz). Vermijd dan wel de Tauerntunnel en ga via de berg, want dat is veel mooier en gratis :-)
Opzoek naar motorcampings/motorhotels in Europa? Kijk dan eens op http://www.motorcamping.eu
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

poestexas schreef:Tenzij iemand mij een hotel kan aanbevelen waar ik, mijn vrouw en de motor zeker moeten geslapen hebben.
Gasthof Pension "Sonnenhof"
Frau Barbara Wienerroither
Oberwang 45
A- 4882 Oberwang, Österreich

Tel.: +43(0)6233 8278
Fax: +43(0)6233 8278

gh.sonnenhof@gmx.at

Alleen als je van grote kamers, uitbundig onthaal en bediening houdt en vooral grote honger hebt (want de borden zijn er meer dan goed gevuld). Voor de motor maken ze wel een plaatske vrij in de garage of schuur.

Onze laatse reis ernaartoe en ter plaatse kan je HIER bekijken :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Wim Nelis

Bericht door Wim Nelis »

poestexas schreef:Als het weer meevalt zou ik de 3e week van juli naar Salzburgerland in Oostenrijk trekken. Misschien zijn er mensen die er de laatste jaren ook geweest zijn? Een programma met eventueel de plaatselijke routes zou ik erg handig vinden. Bedoeling is te logeren in een hotel dat ik ter plaatse wel zou zoeken. Tenzij iemand mij een hotel kan aanbevelen waar ik, mijn vrouw en de motor zeker moeten geslapen hebben.

Misschien dat we elkaar tegenkomen. We gaan met een klein groepje (3) naar Oostenrijk de laatste week van juli. :cheers:
Lid van BMW MC Vlaanderen
04/2008: R850R - 07/2013: R1200R Classic
Plaats reactie