Bestaat er een mogelijkheid om mijn mp3 (enkel usb aansluiting) via de stroomstekker onder het zadel, van een 1200 gs van 2008, op te laden.
ltmp
opladen mp3
Moderator: GVN
-
De KorreRT
Re: opladen mp3
Ik heb wel een USB oplader voor in de auto (sigaretten aansteker) maar niet geschikt voor BMW stekker ,maar mijn MP3 speler draait soms 6 uur zonder bijladen ,moet wel niet te hard staan want er zit een versterkertje tussen om hem door de boxen (RT) te horen ipv in de helm ,ja als ex Goldwinger ben ik op dat gebied wel te veel verwend ,ander autostekker inbouwen,geen zekeringen vergeten inbouwen hé ,susses De Korre
Ja simpele autolader aanschaffen, die gaan van 12 naar 5 volt.
Dan 'n verloopstukje van mini-sigaretten-aansteker naar gewone, en klaar is kees
Te koop bij de Hobbyïst onder andere.
mvg Nico
Dan 'n verloopstukje van mini-sigaretten-aansteker naar gewone, en klaar is kees
Te koop bij de Hobbyïst onder andere.
mvg Nico
MG Breva 850
YOO
Simpel toch, koop zo'n MP3'tje met van die AAA batterijtjes, die kun je vervangen wanneer ze leeg zijn. En als je herlaadbare AAA'tjes leeg zijn, dan kun je nog altijd in een shop aan 't eerste 't beste benzinestation terecht, zelfs in 't buitenland.
Zo doe ik het, dan moet ik met al het bovengaande geen rekening houden
Grtz, Philip!
P.S: Er is wel weinig keuze in de desbetreffende toestelletjes. Maar ondertusssen hebben die wel minstens 4gig ofzo, da's al voldoende denk ik
Simpel toch, koop zo'n MP3'tje met van die AAA batterijtjes, die kun je vervangen wanneer ze leeg zijn. En als je herlaadbare AAA'tjes leeg zijn, dan kun je nog altijd in een shop aan 't eerste 't beste benzinestation terecht, zelfs in 't buitenland.
Zo doe ik het, dan moet ik met al het bovengaande geen rekening houden
Grtz, Philip!
P.S: Er is wel weinig keuze in de desbetreffende toestelletjes. Maar ondertusssen hebben die wel minstens 4gig ofzo, da's al voldoende denk ik
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Koppel!! schreef:YOO
Zo doe ik het, dan moet ik met al het bovengaande geen rekening houden![]()
Grtz, Philip!
klopt, ik heb zo eentje van Muvo (2GB). kan gemakkelijk 20u met 1 simpel AAA batterij'tje. gebruik dat zowel op de fiets als op de moto.