1200 LT davert

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Marcos5000

1200 LT davert

Bericht door Marcos5000 »

Hi all, Momenteel probleem met LT1200 die gewoon davert tijdens rijden, ge ziet de kleine zijruitjes trillen. Ik heb reeds een nieuwe voorband laten monteren en tijdens het recent onderhoud bij LC de opmerking gemaakt. Ook na proefritten blijkt, het is niet de koppelling maar er is zeker iets dat de motor laat daveren, maar men heeft het nog nooit eerder mee gemaakt. Ik vermoed ook dat het niets motorisch is.. maar iets met de koppeling of achterbrug. Iemand ooit gelijkaardig meegemaakt ?.
®win
Contacteer:

Re: 1200 LT davert

Bericht door ®win »

Controleer de vering (voor + achter) en de lagering van de aandrijving eens.
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Als je het reeds met twéé banden voorhad, ligt het daar dus zeker niet aan. Een nieuwe band is niet altijd zomaar een garantie leerde ik zaterdag van Pol. Die had die trillingen echter pas na de vervanging en het bleek een fabricage fout :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Marcos5000

Allemaal knap vervelend als je niets direct kapot ziet of waar olie uitloopt. Ik blijf vermoeden dat het bij de aandrijving ergens zit en breng hem donderdag naar LC te Olen. Hopen dat men gauw iets vind en laat het verdict dan wel weten. Maar gelijk een extra schakelstangtje bestellen, want begin Juni naar de Franse Alpen. Groetjes
Pollt

Bericht door Pollt »

Na het laten monteren van een nieuwe voor band had ik ook een probleem in het stuur
Er bleek iets niet in orde te zijn daar mee ik liet er terug een nieuwe op leggen juist de zelfde en het was opgelost.
Dat het rollement op u pon kapot is kan niet want dan verliest u olie en word de moto on bestuurbaar vraag dat maar aan Pirre105
Marcos5000

Hi all, motor terug in orde na okkasie cardan en lagerbussen vervangen zijn door LC te Olen. Correct herstelling tijd en prijs.
Plaats reactie