schotland

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
pat421
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 apr 2009, 12:54

schotland

Bericht door pat421 »

Vertrek op 20/5 met 8 man naar Schotland met mijn GS 1200. Rpute volledig klaar, overzet geregeld, hotels geboekt ...
Is de eerste keer, zijn (dacht ik) goed voorbereid, doch je weet maar nooit. Maar hoe zit het met verzekering, rechtsbijstand, bijkomende verzekering te nemen,... dingen waaraan we speciaal aan moeten denken?
Iemand ervaring, tips?
Thanks !!!
CROW
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 sep 2006, 21:47

Re: schotland

Bericht door CROW »

effe bellen naar touring he
Mvg Mo
Toogzweire
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 mar 2009, 12:53
Locatie: Ajoin

Re: schotland

Bericht door Toogzweire »

pat421 schreef:Vertrek op 20/5 met 8 man naar Schotland met mijn GS 1200. Rpute volledig klaar, overzet geregeld, hotels geboekt ...
Is de eerste keer, zijn (dacht ik) goed voorbereid, doch je weet maar nooit. Maar hoe zit het met verzekering, rechtsbijstand, bijkomende verzekering te nemen,... dingen waaraan we speciaal aan moeten denken?
Iemand ervaring, tips?
Thanks !!!

links rijden :razz: en een goeie malt 's avonds drinken helpt ook...
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window. [unknown]
danielGS
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:25
Locatie: Zuienkerke

Re: schotland

Bericht door danielGS »

Wij vertrekken op 16 voor 8 dagen met 4 GSen richting Westkust :bounce: :bounce:
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
CeesBmw
Berichten: 952
Lid geworden op: 03 feb 2007, 13:16

Re: schotland

Bericht door CeesBmw »

1 heel belangrijk ding.
*PLAK JE BERM VERLICHTING AF*

Scheelt een hoop geld als je wordt staande gehouden, en een mogelijke aansprakelijk stelling bij een ongeval.
Verder kun je een grote pijl plakken op je ruit dat je LINKS moet rijden.

Grootste gevaar is het weg rijden na een stop, dan ben je in auto pilot en rij je op de verkeerde weghelft.

Zo reed ik zelf weg bij de forth road bridge in Edinburgh aan de verkeerde kant. Ik kwam een duitser tegen die ook aan de verkeerde kant reed... dus dat was echt mazzel.
Plaats reactie