Verschil van demper

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Thorakan
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 okt 2008, 00:43
Woonplaats: Grobbendonk
Locatie: Antwerpen

Verschil van demper

Bericht door Thorakan »

Ik zou nu eens definitief willen weten of er nu een groot of klein verschil is tussen het uitlaten systeem van een F 800 GS en een F 650 GS. Want na veel zoeken vind ik meer uitlaten te koop voor de F 800 GS dan voor de F 650 GS. Heb zelf al eens via de bmw-motorrad site vergeleken of er enige verschillen tussen zitten en dat is ook niet. Ik heb Bike Design hierover al eens over aangesproken of er enig verschil is tussen de 2, maar die zei dat het niet past en daarmee de kous af :-| .

Laser heeft bv. al een Duo tech demper te koop maar kan alleen op hun site zien dat het voor een F 800 GS is.

met vriendelijke groeten

Yannick
Ride to live, Live to ride

Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Toko
Berichten: 100
Lid geworden op: 29 jun 2008, 09:57
Locatie: Lokeren(Daknam)

Re: Verschil van demper

Bericht door Toko »

Collega van mij heeft op zijn vrouw haar Gs650 een Remus gestoken! Deze vind je zonder problemen via BMW dealer dacht ik :wink:
BMW R1200 GS Lc Adventure
Thorakan
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 okt 2008, 00:43
Woonplaats: Grobbendonk
Locatie: Antwerpen

Re: Verschil van demper

Bericht door Thorakan »

Toko schreef:Collega van mij heeft op zijn vrouw haar Gs650 een Remus gestoken! Deze vind je zonder problemen via BMW dealer dacht ik :wink:
heeft hij daar een filmpje van? zou wel eens het geluid willen horen :)

grtz
Ride to live, Live to ride

Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Plaats reactie