Dit jaar gaan we een reis maken naar de noordkaap met 2 BMW's GS1150 om zo terug te keren via de baltische staten en mss indien tijd over nog een uitstapje naar Kiev in Ukraïne.
Om de vrienden op het thuisfront een beetje op de hoogte te houden gaan we een minilaptop meenemen
om zo een weblog te kunnen bijhouden. Omdat we denken dat hier mss ook mensen zouden kunnen geinteresseerd zijn geven we hier ook eens de link naar de weblog. http://snowdinosaurus.spaces.live.com/
We hopen dat alles lukt en dat we af en toe eens iets kunnen publiceren.
Oh ja voor ik het vergeet we vertrekken eind volgende week op 29 mei om 22.00u nemen
we de boot naar Brevik in noorwegen.
groeten
Rudy
GS1150 2006 Noorwegen , 2007 één dag Marokko , 2008 Marokko prachtig ! ,2009 Noordkaap , 2010 moskou-peking(trein), 2012 Oekraine;-)
Hey guy's geniet er van en je bent juist in de periode van de midnight-sun!!!
als je afspraak maakt te Honingsvag kan je familie of vrienden je LIVE zien...
heb gelezen dat je een koffer vol matriaal hebt om motor te herstellen... ik heb er 8000km gedaan en geen enkel probleem!!! ik zou er een paar flessen wisky in steken (LOL)
ps opgepast voor snelheid en als je facebook hebt kijk even naar groep NORDKAPP DRIVERS!!!
Rudy, doe dat ginder goed, amuseer u, Dirk zal den boel wel runnen voor u hier
Have fun, en vergeet geen foto's te maken, en een verslag te schrijven hé
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Misschien komen we elkaar wel tegen Wij nemen zondag 31 mei de overzet Kiel-Oslo en gaan dan via Zweden-Finland (kerstman) naar de Noordkaap. Als alles meezit zijn we er zaterdag 6 juni. Vervolgens komen we op ons gemak terug via de Noorse kust, Troms-Senja-Vesteralen-Lofoten-RV17-Fjorden=>Oslo waar de terug de overzet nemen op 23 juni.
Als ik goed zie dan is de kans dat we elkaar zien reeël
Vorig jaar zijn we net als jullie ook naar marokko geweest
Dus het zou wel leuk zijn om jullie te ontmoeten in het mooie Noorwegen !
Alvast een leuk reis !
keonies schreef:Misschien komen we elkaar wel tegen Wij nemen zondag 31 mei de overzet Kiel-Oslo en gaan dan via Zweden-Finland (kerstman) naar de Noordkaap. Als alles meezit zijn we er zaterdag 6 juni. Vervolgens komen we op ons gemak terug via de Noorse kust, Troms-Senja-Vesteralen-Lofoten-RV17-Fjorden=>Oslo waar de terug de overzet nemen op 23 juni.
Goede reis en misschien tot onderweg
GS1150 2006 Noorwegen , 2007 één dag Marokko , 2008 Marokko prachtig ! ,2009 Noordkaap , 2010 moskou-peking(trein), 2012 Oekraine;-)