Gevonden via het Nederlandse en UK forum, maar de initiatiefnemers daar zijn nogal overladen met bestellingen.
Daarom de producent in de US zelf maar eens gecontacteerd, en hij wil ze ook naar hier opsturen. Voor eentje is de kostprijs 5 USD + 34 USD verzending. Voor meer wordt de verzending logischerwijze goedkoper (per stuk).
Dus: zijn er geinteresseerden?
Indien niet, no prob, ik zit volgende maand in de US, en dan haal ik hem daar wel af (Maar ik wil er geen 20 in mijn bagage steken )
grts,
w
Laatst gewijzigd door WouterFr op 20 jun 2009, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
R 1200 GS - yippie, weeral verdwaald!
WR426 - yippie
Ben de mijne net vandaag in Nederland gaan ophalen, ik ben dus al voorzien
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Ik heb me ook ingeschreven op 't NL forum, maar daar sta ik vanachter op de lijst en dat gaat er blijkbaar nog ff duren.
Ik wacht dus even af wat hier de reacties gaan zijn.
Nog een geluk dat er fora zijn waar men niet zo weigerachtig staat inzake groepsaankopen, heeft me al leuke en betaalbare spullen opgeleverd
Ik snap dus echt niet wat men tegen een deftig georganiseerde groepsaankoop kan hebben? Is toch win-win voor elk?
Grtz, Philip!
P.S: Mij blijft 't gelijk, ik heb m'n gerief, zou 't enkel zonde vinden om anderen deze kans te ontnemen.
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Wij, Reef & ikzelf, hebben zo'n ding aan ons hok hangen. Hij dwars op de motor, net onder nrplaat, waardoor de sluiting gezekerd wordt door een koffer. Ik aan de andere kant van de motor tov de uitlaat. Allebei reeds met band ertegen, dus let wel ff op. Aan de zijkant ver genoeg naar buiten of naar voren bevestigen, zonder de plaats voor koffers in te nemen.
Is idd een groepsaankoop. Zijn daar problemen mee?
Indien ja, dan stopt het hier (en dan haal ik de mijne persoonlijk af wanneer ik daar ben binnen een paar weken)
Indien nee, lees dan verder:
Heb offerte gekregen voor 20 stuks, we gaan het aan dezelfde prijs als in op het Nederlands GS forum kunnen doen (handig kwestie van geen "concurrentie" te beginnen):
12.50 euro bij afhaling in Leuven
+ extra kosten voor verzending
Lijstje voor de eerste 20:
1. WouterFr
2. Peter (webcommerce)
3. Peter (Shulty)
4. Peter (Shulty)
5. PaulM
6. pvde
7. Michel (In Extremo)
8. Michel (In Extremo)
9. Bots
10. StijnB
11. Koen (Keonies)
12. FrankK
13. Jan en Greet
14. Sprint
15. Hans
16. Rbee
17. Rbee
18. Guido DH
19.
20.
@ Relax: kan je eens een foto plaatsen van hoe je hem hebt gehangen en dat je achterwiel er toch nog tegen ging?
Laatst gewijzigd door WouterFr op 28 mei 2009, 10:07, 5 keer totaal gewijzigd.
R 1200 GS - yippie, weeral verdwaald!
WR426 - yippie
Je ziet 'm minder goed zitten zo, maar 't lijkt me duidelijk genoeg. Als je'm naar binnen duwt, komt ie gegarandeerd in aanraking met het wiel. 'k Zie het aan de sporen op het ding.
Dus mss beter meer naar voor zetten. Ik heb geen koffers, dus kan 'm makkelijker naar buiten plooien.
En ik spring mee op de kar
Misschien kan Frank K,mijnen goeie beste boezemvriend dat tubeke voor mij dan ook ineens meenemen als ie het zijne gaat halen (tijdens de werkuren...hij pakt waarschijnlijk de bus dus )
Heeft 'm weer een pint tegoed
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
Jan en Greet schreef:En ik spring mee op de kar
Misschien kan Frank K,mijnen goeie beste boezemvriend dat tubeke voor mij dan ook ineens meenemen als ie het zijne gaat halen (tijdens de werkuren...hij pakt waarschijnlijk de bus dus )
Shulty schreef:
Jan en Greet schreef:En ik spring mee op de kar
Misschien wel één van mij ook dan......
Kan je misschien ineens het reisverslag insteken, Frank...
Iedereen op de lijst heeft normaalgezien zonet een email of PB gekregen.
Indien niet, let me know!
1. WouterFr
2. Peter (webcommerce)
3. Peter (Shulty)
4. Peter (Shulty)
5. PaulM
6. pvde
7. Michel (In Extremo)
8. Michel (In Extremo)
9. Bots
10. StijnB
11. Koen (Keonies)