Even voorstellen...
Moderator: GVN
Re: Even voorstellen...
Dag TAzke,
ik veronderstel dan dat je ventje al langer met de moto reed, waardoor jij al lid was van de club. Zelf heb ik mijn beemer overgenomen van mijn vriend, hij heeft nu een andere motor gekocht en zit ook bij die motorclub. Als hij dus een tour gaat maken met hen mee zit ik thuis natuurlijk, en dus zou ik me willen aansluiten om dan met jullie mee te rijden als er een rit gepland is.
Zijn er veel tourritten gepland in de regio vlaams-brabant? Moet je actief lid zijn, aan een bepaald aantal ritten deelnemen?
Moet je je ergens of voorhand inschrijven om mee te rijden?
ciao
Evelien
ik veronderstel dan dat je ventje al langer met de moto reed, waardoor jij al lid was van de club. Zelf heb ik mijn beemer overgenomen van mijn vriend, hij heeft nu een andere motor gekocht en zit ook bij die motorclub. Als hij dus een tour gaat maken met hen mee zit ik thuis natuurlijk, en dus zou ik me willen aansluiten om dan met jullie mee te rijden als er een rit gepland is.
Zijn er veel tourritten gepland in de regio vlaams-brabant? Moet je actief lid zijn, aan een bepaald aantal ritten deelnemen?
ciao
Evelien
-
John
- Contacteer:
Je mag aan elke rit deelnemen zonder echt lid te zijn. Kwestie van de sfeer eens op te snuiven hé! Dus er staat je niks in de weg. 
-
Tazke
- Contacteer:
Hey Evelien,Evelien schreef:Dag TAzke,
ciao
Evelien
Mijn ventje reed niet langer met de motor, maar 3 weken
En hij is door mij ook lid geworden.
In principe moet je lid zijn de club dacht ik om mee te rijden. Maar zo eens voor kennismaking mag geen probleem zijn.
Als je de ritten van BMW mee doet, mag je ventje met ons ook meerijden, dacht ik. Zolang maar een van de 2 een BMW heeft
Dus misschien handig, kan je tesamen weg !!
Normaal moet je niet op voorhand inschrijven, maar ga je gewoon naar het vertrekpunt van de rit.
En hoeveel ritten er in Vlaams-Brabant zijn weet ik niet. Hier staan de geplande ritten: http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 11&t=22881 van 2009.
Er zijn ook wel ritten om de reserveren, maar dat zijn dan meerdaagse met hotel/tent.
Groetjes, Christine
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

-
21#Joeri
Hallo iedereen,
De eerste week van juni ben ik de gelukkige eigenaar van een nieuwe R1200S.
Na een jaartje BMW-loos te zijn geweest, vervoeg ik dan ook zeer verheugd opnieuw " de familie ".
Na een R1150GS, een R1100S en een K1200S nu dus opnieuw een boxer in het vooronder.
Ik sta reeds te trappelen om hem de sporen te geven
Ik heb de intentie om regelmatig deel te nemen aan de ritten en ook de maandelijkse bijeenkomst in Maria-ter-Heide staat in mijn agenda.
Misschien tot gauw.
De eerste week van juni ben ik de gelukkige eigenaar van een nieuwe R1200S.
Na een jaartje BMW-loos te zijn geweest, vervoeg ik dan ook zeer verheugd opnieuw " de familie ".
Na een R1150GS, een R1100S en een K1200S nu dus opnieuw een boxer in het vooronder.
Ik sta reeds te trappelen om hem de sporen te geven
Ik heb de intentie om regelmatig deel te nemen aan de ritten en ook de maandelijkse bijeenkomst in Maria-ter-Heide staat in mijn agenda.
Misschien tot gauw.
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Gelukkig is er een dag tussen beide.VRL schreef:Ik heb de intentie om regelmatig deel te nemen aan de ritten en ook de maandelijkse bijeenkomst in Maria-ter-Heide staat in mijn agenda.
-
21#Joeri
Ai, dat belooftRBee schreef:Gelukkig is er een dag tussen beide.VRL schreef:Ik heb de intentie om regelmatig deel te nemen aan de ritten en ook de maandelijkse bijeenkomst in Maria-ter-Heide staat in mijn agenda.
VRL uit Veussel, dat kan alleen maar den dieje zijn die mij daarstraks gemaild heeft (en die mij in 2001 eigenlijk heeft laten kennismaken met BMW MC Vl) Welkom ! 
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
-
John
- Contacteer:
Het gaat dan NOG plezanter worden in Ter Heide? 
Als da zo is, zoude gij dan nie beter met den taxi komenJohn schreef:Het gaat dan NOG plezanter worden in Ter Heide?
Hallo,
Ik ben Patrick, 46 jaar, woonachtig te Brugge.
Motorgeschiedenis: XT400-XS400-GPZ600-SV650S-R850RT
Sinds vorige week in het bezit van een R850RT van 2005
Ik ben Patrick, 46 jaar, woonachtig te Brugge.
Motorgeschiedenis: XT400-XS400-GPZ600-SV650S-R850RT
Sinds vorige week in het bezit van een R850RT van 2005
Welkom in de forumsoep Patten!!
Gr, Jakke.
Gr, Jakke.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Hoi, ik ben dave uit dessel en sinds ongeveer 2 weken in het bezit van een voorlopig rijbewijs.
Mijn motor heb ik ongeveer even lang een F650GS ik heb hiervoor wel ongeveer een jaar gereden met een 125CC, toch wel net iets anders.
Op dit moment al een 900km op de teller gezet het is dan ook prachtig weer, vandaag een mooi tripje naar de voerstreek gemaakt, de gps werkt perfect kim
Nog veel rijgenot.
Mijn motor heb ik ongeveer even lang een F650GS ik heb hiervoor wel ongeveer een jaar gereden met een 125CC, toch wel net iets anders.
Op dit moment al een 900km op de teller gezet het is dan ook prachtig weer, vandaag een mooi tripje naar de voerstreek gemaakt, de gps werkt perfect kim
Nog veel rijgenot.
-
Thorakan
Hey
Ik ben Yannick Van Camp en ben 18 jaar (de jongste zoon van Marc Van Camp die de meeste wel kennen :p)
ik ben wonende te Wijnegem en ik rij sinds oktober 2008 met een F 650 GS (Twin)
veel veilige kilometers gewenst aan iedereen.
Thorakan
Ik ben Yannick Van Camp en ben 18 jaar (de jongste zoon van Marc Van Camp die de meeste wel kennen :p)
Thorakan
Ride to live, Live to ride
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Van harte welkom op het forum voor beide!! 
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
21#Joeri
Welkom Dave en tot op één of andere ritDave.vdv schreef:Hoi, ik ben dave uit dessel en sinds ongeveer 2 weken in het bezit van een voorlopig rijbewijs.
Nog veel rijgenot.
-
21#Joeri
Hoi Yannick,Thorakan schreef:Hey
Thorakan
Welkom (en leuke quote in signature)
-
Thorakan
hehe thnx.99#Joeri schreef:Hoi Yannick,Thorakan schreef:Hey
Thorakan
Welkom (en leuke quote in signature)
Ik zit al wel een tijdjes op het forum maar had me nog niet voorgesteld
grtz
Ride to live, Live to ride
hallo ik ben ook een nieuw forum lid .
mijn naam is bert seyen ik ben 34 jaar , ik heb een r 1200 cl van 2003 met 16500 km op .
mvg bert.
mijn naam is bert seyen ik ben 34 jaar , ik heb een r 1200 cl van 2003 met 16500 km op .
mvg bert.
Hallo iedereen,
Ben hier op 22-6 'aangemonsterd", maar heb me nog niet voorgesteld. Ben 43 jaar oud.
Als werk ben ik kinesist.
Ik heb een bmw r1100r, die ongelooflijk fijn rijd zelfs met bouwjaar 1997.
Lees veel op het forum en geniet van de reisverslagen.
grtz
Chris
Ben hier op 22-6 'aangemonsterd", maar heb me nog niet voorgesteld. Ben 43 jaar oud.
Als werk ben ik kinesist.
Ik heb een bmw r1100r, die ongelooflijk fijn rijd zelfs met bouwjaar 1997.
Lees veel op het forum en geniet van de reisverslagen.
grtz
Chris
Nieuwe R1200RT berijder
Hallo,
Ik heet Andy uit Berlare en ben sinds een 5 tal dagen in het bezit van een zilverkleurige r1200rt .
Na een aantal jaren te vertoefd hebben op een Vmax 1200 en de laatste 3 jaar op een Honda vfr 800 vtec moet ik zeggen dat er een heel andere wereld voor me opengegaan is sinds ik op de rt ben beginnen rijden.
Dus ik hoop er binnen enkele maanden nog zo over te denken
Zoals ik gelezen heb op de site zou de eerste club avond in Lede 14 september zijn en daar zal ik proberen om aanwezig te zijn.
Grtz Andy
Ik heet Andy uit Berlare en ben sinds een 5 tal dagen in het bezit van een zilverkleurige r1200rt .
Na een aantal jaren te vertoefd hebben op een Vmax 1200 en de laatste 3 jaar op een Honda vfr 800 vtec moet ik zeggen dat er een heel andere wereld voor me opengegaan is sinds ik op de rt ben beginnen rijden.
Dus ik hoop er binnen enkele maanden nog zo over te denken
Zoals ik gelezen heb op de site zou de eerste club avond in Lede 14 september zijn en daar zal ik proberen om aanwezig te zijn.
Grtz Andy
Hij
Yamaha Vmax 2005 , Honda VFR 800 Vtec 2009 , Vanaf 01/09/09 BMW R1200RT Silver
Riding an R1100 RT and an R1200 RT back to back is an eye opener.
-=Lid BMW MC VL=-
Zij
Suzuki Bandit 650 S
Yamaha Vmax 2005 , Honda VFR 800 Vtec 2009 , Vanaf 01/09/09 BMW R1200RT Silver
Riding an R1100 RT and an R1200 RT back to back is an eye opener.
-=Lid BMW MC VL=-
Zij
Suzuki Bandit 650 S
-
freebeemer
Re: Nieuwe R1200RT berijder
Andy,
Proficiat met de aankoop van een prachtig en degelijk machien.
Veel succes er meer en hou het veilig!
Tot op een of ander bijeenkomst!
Groetjes,
Bart en Linda
Proficiat met de aankoop van een prachtig en degelijk machien.
Veel succes er meer en hou het veilig!
Tot op een of ander bijeenkomst!
Groetjes,
Bart en Linda
BMW R1250GS - 2021
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
Hallo allemaal,
Ben 54 jaar en rij op een gs 1200 van 2005, ben ook lid van de gs club nl.
Doe soms mee met kampeerweekends van gs club nl en daar kom
ik ook zuiderburen tegen en hebben we het gezellig
. Lees hier af en toe mee,
en heel soms denk ik een oplossing te weten voor een technisch probleem
,
en tja, dan moet je geregistreerd zijn
.
groetjes ron1200
ik ook zuiderburen tegen en hebben we het gezellig
en heel soms denk ik een oplossing te weten voor een technisch probleem
en tja, dan moet je geregistreerd zijn
groetjes ron1200
Die kenmerken zijn me niet vreemd, welkom trouwens 
Hallo en welkom. Gezelligron1200 schreef:Hallo allemaal,
ik ook zuiderburen tegen en hebben we het gezellig. Lees hier af en toe mee,
en heel soms denk ik een oplossing te weten voor een technisch probleem,
en tja, dan moet je geregistreerd zijn.
groetjes ron1200
-
topluxe.be
- Contacteer:
Dag,
ik ben Annick en nieuw op het forum en nieuw op de bmw.
Om de dagelijkse terug kerende vergissing uit de weg te gaan ben ik van het mannelijke geslacht al doet mijn naam dit anders vermoeden.
Dus Annick maar dan met ballen al zij het zo dat die niet zo groot meer zijn het moment dat ik op mijn machine kruip namelijk een K12OOGT.
Even wennen want ik reed (rijd) met een suzuki burgman 650 executive.
Momenteel vrees ik dat het nog altijd den brom zou zijn die met mij rijdt als ik aan de hendel zou trekken in plaats van ik met den brom.
Wie ben ik?
Ik ben 46 en samen met mij vouw garage uitbater (JD Cars in Harelbeke).
Alsmede uitbater van verschillende sites namelijk www topluxe.be , www wordberoemd.be en onze garage site www autobelgie.be .
Veel tijd voor hobby's is er echter niet daarom is het wel leuk om af en toe eens rond te toeren op den brommer.
Hopelijk heb ik er evenveel of misschien nog meer plezier aan met de tijd als met mijn scootertje.
Gelukkig heb ik een vrouwtje die niet zo vlug de oortjes van onze intercom doet doorslaan als het even wat rapper gaat.
Groeten en hopelijk kan ik bij iedereen hier terecht als er zich iets voordoet.
Annick.
ik ben Annick en nieuw op het forum en nieuw op de bmw.
Om de dagelijkse terug kerende vergissing uit de weg te gaan ben ik van het mannelijke geslacht al doet mijn naam dit anders vermoeden.
Dus Annick maar dan met ballen al zij het zo dat die niet zo groot meer zijn het moment dat ik op mijn machine kruip namelijk een K12OOGT.
Even wennen want ik reed (rijd) met een suzuki burgman 650 executive.
Momenteel vrees ik dat het nog altijd den brom zou zijn die met mij rijdt als ik aan de hendel zou trekken in plaats van ik met den brom.
Wie ben ik?
Ik ben 46 en samen met mij vouw garage uitbater (JD Cars in Harelbeke).
Alsmede uitbater van verschillende sites namelijk www topluxe.be , www wordberoemd.be en onze garage site www autobelgie.be .
Veel tijd voor hobby's is er echter niet daarom is het wel leuk om af en toe eens rond te toeren op den brommer.
Hopelijk heb ik er evenveel of misschien nog meer plezier aan met de tijd als met mijn scootertje.
Gelukkig heb ik een vrouwtje die niet zo vlug de oortjes van onze intercom doet doorslaan als het even wat rapper gaat.
Groeten en hopelijk kan ik bij iedereen hier terecht als er zich iets voordoet.
Annick.