Ik zou toch niet gaan om die van de 1300S op de 1200S te zetten. De motor is anders en de uitlaat kent ook een groot verschil.

Moderator: GVN
Ik zou toch niet gaan om die van de 1300S op de 1200S te zetten. De motor is anders en de uitlaat kent ook een groot verschil.
cooper schreef:Mooie Mechelse herder.
Jo iedere leeftijd heeft zijn charmeJo De Paepe schreef:Allo kroket ,
wat is't Frans een vliegdekschip bijgekocht ??
Dat is just,Jo iedere leeftijd heeft zijn charme
Allee proficiat met uwe nieuwe bootFrans schreef:Jo iedere leeftijd heeft zijn charmeJo De Paepe schreef:Allo kroket ,
Frans , nu je de 2 hebt , rijd dat nu zoveel anders dan een LT ? voel je dat er 60 kg meer en 16 pk minder op zit ?Frans schreef:Jo iedere leeftijd heeft zijn charmeJo De Paepe schreef:Allo kroket ,
bert111bel schreef:Frans , nu je de 2 hebt , rijd dat nu zoveel anders dan een LT ? voel je dat er 60 kg meer en 16 pk minder op zit ?Frans schreef:Jo iedere leeftijd heeft zijn charmeJo De Paepe schreef:Allo kroket ,
Ik ben namelijk aan het overwegen om de k 1200 gt + bak om te wisselen voor een LT + bak....
bedankt
He Kim,KimG schreef:
Vriendelijke motorgroet,
Kim
Hey Red FrogRed Frog schreef:En dit is van 30 Mei de mijne geworden.
Wim(LT) de Joris heeft toch net niet wat olie bijgevuld hémmmmaxxxx schreef: Maar Red Frog, ik hoop dat je net je moto gewassen hebt, of zie ik daar een olieplek op de grond liggen?Mvg Maxx