hier een voorbeeld filmpje
Deze filmpjes zijn gemaakt met een panasonic DMC TZ3 fotocamera. Op you tube zijn meer filmpjes te zien gebruik dan de zoekterm: reigerrijders
Moderator: GVN

Ik geloof je niet...(s)Campi Di Pampi schreef:Je camcorder niét gebruiken, tenzij je d'r écht vanaf wil...geloof me.

... en afgaan op hun gevoel(s)Campi Di Pampi schreef: Maar ik ging ervanuit dat op moment van posten niet iedereen nog zo'n cam had liggen...wist ik veel dat tandartsen zo behoudsgezind waren...![]()

Ik heb hier ook zo een Olympus tough 8000 liggen. Jaja, i-spog gaat nog interactieverGSPeP schreef:Afgelopen weekend in Duitsland de Olympus µTough 8000 getest op een RAM-mount op het stuur.
Hoofdzakelijk om al rijdend foto's te nemen, maar heeft ook een filmfunktie:
Voorbeeld: http://GSPeP.smugmug.com/gallery/841599 ... BDztx-A-LB
Hey Peter,GSPeP schreef:Door de trillingen van de motor schiet de "tap control" in aktie. Is relatief vervelend. Ik heb de tap-control nu zodanig gecalibreerd dat deze niet zo snel in aktie schiet, maar toch afgelopen weekend weer van dat. Het grootste probleem is dat het de camera in macro-mode schakelt. Foto's en film worden dan onscherp.
Ik heb gemerkt dat het plastic stukje van het koordje tegen de behuizing tikt (zie foto). Ik ga dit nu nog eens testen zonder het koordje. Eens zien wat dit geeft.
Je hebt gelijk! Net getest. Maar enkel in foto-mode doet hij dit. Niet voor filmpjes! En enkel daarvoor wil ik hem op de motor monteren. Fotos trek ik met de losse pols of met mijn reflexcamra. Ik heb weer sjanseGSPeP schreef:Inderdaad kan men de tap-control afzetten. Maar toch gaat deze aan.
Tik eens zeer snel en langer tegen de camera. Je zal zien dat deze toch aangaat.