Alarm op Rockster

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
El Barto
Berichten: 121
Lid geworden op: 16 nov 2004, 18:58
Woonplaats: Haaltert
Locatie: Oost-Vlaanderen

Alarm op Rockster

Bericht door El Barto »

Ik zou mijn Rockster willen uitrusten met een alarm.
Wünderlich verkoopt een 'plug-in-and-play' systeem voor de GS, maar niet voor de R. Maar bij mijn weten is frame, motor en bekabeling van de GS dezelfde van de R. Dus zou dit ook moeten passen. Ik heb hen gebeld maar zij kunnen niet bevestigen.
Kan iemand van jullie dit wel?
Of ander voorstel?
R1150R Rockster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster

Cars : Chrysler 300C - Chrysler Sebring conv. - Clubman Cooper S - Mercury Cougar XR7 conv. 1971
Hans
Berichten: 376
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:01
Locatie: het Brusselse

Bericht door Hans »

Een BMW-alarm laten plaatsen. Kost 500€ all-in. 't Is wat geld, maar het geeft je toch wat meer gemoedsrust als je je motor zo nu en dan eventjes onbewaakt moet achterlaten.
Bij de Rockster wordt het achteraan in het kontje geplaatst, je zal daar dus wel wat opslagruimte moeten inleveren.

mvg
Hans
Afbeelding
TheViking
Berichten: 182
Lid geworden op: 10 feb 2005, 23:07
Woonplaats: Brugge
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door TheViking »

Hans schreef:Een BMW-alarm laten plaatsen. Kost 500€ all-in. 't Is wat geld, maar het geeft je toch wat meer gemoedsrust als je je motor zo nu en dan eventjes onbewaakt moet achterlaten.
Bij de Rockster wordt het achteraan in het kontje geplaatst, je zal daar dus wel wat opslagruimte moeten inleveren.

mvg
Hans
Zeg maar AL je opslagruimte. Nog net plaats genoeg voor een remschijfslot.
BMW alarm is wel deftig. Hij beept bijvoorbeeld eens als je het alarm afzet om je te verwittigen als je motor nog in versnelling staat.

Viking.
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
Plaats reactie