't ziet een tof koppel uit DirkRelax schreef:Bij terugkomst van DolleMieten kwam ik deze tegen in het Luikse:
Grant and Susan Johnson's
http://www.horizonsunlimited.com/johnson/index.shtml
Moderator: GVN
't ziet een tof koppel uit DirkRelax schreef:Bij terugkomst van DolleMieten kwam ik deze tegen in het Luikse:

Daar heb ik in 1972 staan naar watertanden en kocht mij een 250cc DS7(s)Campi Di Pampi schreef:
PRACHTIG !
Absoluut zonder twijfel!!! Zo zou ik er ook nog wel eentje willen!!(s)Campi Di Pampi schreef:
PRACHTIG !

Ik heb dat lelijke spatding er ook afgelaten... Stoort me niet en ik heb eigenlijk nog nooit echt veel smeerlapperij op mijn rug gehad, dus dan zal het wel meevallen zeker. Dat hangt er trouwens alleen maar op om in orde te zijn met de duitse wetgeving... Trouwens, het is niet veel moeite om het eraf te halen, dus ook niet om het er terug op te zetten zenne... Probeer het eens zou ik zeggen... Ik rij wel met een 1150...Relax schreef:Van die GSA is dat lelijke spat-ding verwijderd. Volgens de dealer doe ik dat beter niet wegens nog veel meer smeerlapperij op m'n rug, maar ik twijfel. Iemand met ervaringen?
Jep,Relax schreef:Van die GSA is dat lelijke spat-ding verwijderd. Volgens de dealer doe ik dat beter niet wegens nog veel meer smeerlapperij op m'n rug, maar ik twijfel. Iemand met ervaringen?

Nee... ik vind het risico te groot. Er rijden te veel onzekere factoren rond...pvdk schreef:niet met de RT Jeroen
He, moh_fan, mooie foto van je moto! De "ring" staat ook bij mij op het verlanglijstje, maar ook ik zou in de ringtaxi stappen, zeker met Sabine achter het stuur. Ik heb al aardig wat gelezen over de ring en je moet wel heel goed kunnen rijden en anticiperen om er plezier aan te beleven, of je moet vrijwel alleen op de baan zijn.moh_fan schreef: Nee... ik vind het risico te groot. Er rijden te veel onzekere factoren rond...
Wij hadden voor onze Taxirit 4 uur vertraging door 3x een ongeval op de baan. Bij allen waren motorrijders betrokken...