zumo
Moderator: GVN
-
van den eynden roger
zumo
kan geen routte s importeren op mijn zumo
Re: zumo
Geef een beetje meer uitleg als je wil??van den eynden roger schreef:kan geen routte s importeren op mijn zumo
Zeg nekeer hoe je het doet??
Mischien steek je ze in een verkeerde map of is er iets anders dat er fout loopt??
Wat heb je al gedaan om het eventueel wel te doen lukken??
Als je een route ergens vandaan haalt, moet je eerst altijd de route laten herberekenen in uw eigen mapsoep!!
Als de route herberekend is doe je in mapsoep, naar apparaat verzenden!
Maak je zelf een route aan, sla de gemaakte route op en geef ze een naam, open daarna terug de route en doe hetzelfde als voorgaande.
Zo in één zin die vraag stellen lijkt mij nogal vaag!
Gr, Jakke.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Bwa ... 'k weet niet ... hij heeft u toch al goed aan't werk gekregenjakke schreef:Zo in één zin die vraag stellen lijkt mij nogal vaag!
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

WimLT schreef:Bwa ... 'k weet niet ... hij heeft u toch al goed aan't werk gekregenjakke schreef:Zo in één zin die vraag stellen lijkt mij nogal vaag!
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black