Zag van kleins af steeds naar vader op.IRON GONZO schreef:wat had hij dan van model?
Ne MONSTER
Moderator: GVN
Zag van kleins af steeds naar vader op.IRON GONZO schreef:wat had hij dan van model?
Er zijn voldoende leden in de Ducaticlub die al jaren met een duc rijden en nog geen problemen hebben gehad. Ik heb er al 3 gehad zonder problemen waaronder mijn 998 > 30K waarbij circuit. De oudere modellen zijn niet duurder in onderhoud maar de meerkleppers zijn duurder zoals 916 / 996 /998 / S4r enz... hoewel ze bij de allernieuwste modellen getracht hebben dit te verbeteren. Bij de Gonzo zijne zal dit dus heel goe meevallen. Net zoals bij BMW en andere merken zijn er bij ducati op sommige modellen tijdelijk problemen die eigenlijk niet zouden mogen voorvallen. Waarom ze het toelaten weet ik niet maar dat zal altijd wel zo zijn zeker.Jo De Paepe schreef:Een Duc moet je nieuw kopen en verkopen voor zijn 10.000 km.
Dan kan je hem redelijk prijselijk onderhouden.
Vanaf 20.000km begint de ene misere na de andere. Met serieuze kostenplaatjes tot gevolg.
De oudere reeksen zijn duurder in onderhoud en onderdelen dan de modernere . De laatste bouwjaren zijn ietsje bedrijfszekerder, daar hebben ze de kwaliteitscontrole ontdekt![]()
Een opsomming geven van al mijn Duc miseries met slechts 2 motorfietsen zou de upload van deze post ruim overschrijden.
En toch geven deze prullen een speciale feeling