Heb me twee setjes nieuwe Bridgestone BT56 aangeschaft. Iemand ervaring met dit setje? De bandjes die er nu op mijn K1200GT/P liggen zijn zeker nog niet versleten maar dit aanbod kon ik niet in de wind slaan.
Volgens de specs zouden ze ruim moeten voldoen om plat te leggen maar zoals altijd, hoe meer info hoe beter hé!
Bridgestone BT56 ervaring?
Moderator: GVN
-
pvde
- Contacteer:
Re: Bridgestone BT56 ervaring?
Yep,
hedde daar nog geen ervaring genoeg in
Houdoe
John schreef:Volgens de specs zouden ze ruim moeten voldoen om plat te leggen
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Was ik ook net aan het denkenpvde schreef:Yep,John schreef:Volgens de specs zouden ze ruim moeten voldoen om plat te leggen![]()
![]()
hedde daar nog geen ervaring genoeg in
![]()
Houdoe

-
John
- Contacteer:
Forumvervuilers!

-
John
- Contacteer:
Zeg eens, hoe zit het? Niemand iets zinnigs te vertellen over mijn nieuwe aanwinst? 
Als ik me niet vergis gaat het om een enigszins verouderd concept; op zich niet slecht, maar niet van het caliber van een moderne band. Zolang je dit soort tekortkomingen aanvaardt, is er geen vuiltje aan de lucht (ik was ooit tevreden van de BT020, totdat ik de Z6 probeerde... 't is allemaal een kwestie van wat je gewend bent, wat je verwacht, en vooral, wat je wil uitgeven)...
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
ik heb ze enkele jaren geleden op de fjr gehad....als ik me ni vergis was dat in 2004. Band heeft toen zijn ding gedaan, maar was niet erg onder de indruk
.....was wel vlug versleten
grtzz,
grtzz,
-
Frans
had zeer goede wegligging en was zeer snel versleten, lag op de k1200rs toen die uitkwam in 97
gent nice en retour via de alpen en t was al gedaan;
gent nice en retour via de alpen en t was al gedaan;