hij kuste de grond

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
bart1100lt
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 apr 2005, 22:14
Locatie: waarschoot

hij kuste de grond

Bericht door bart1100lt »

Vandaag heeft mijn K1100LT de grond gekust. Bij het keren in een straat kwam ik op een afgeschuinde borduur gedraaid. De motor helde iets teveel over naar links waarbij hij niet meer te houden was en ik hem enkel nog zachtjes kon begeleiden naar de grond :evil: . Knulliger kan je je zondag niet doorbrengen. Gelukkig stond ik praktisch stil en heb ik zelf geen verwondingen. Na de eerste innerlijke godvers de motor rechtgezet. De koffer er weer deftig aangehangen, deze heeft enkel last van "steenslag". De linkerspiegel lag eraf, er terug kunnen opklikken doch er zijn schrammen op :x . Heeft iemand er een idee van wat dit ongeveer kan kosten om te herspuiten of hebben jullie nuttige tips tot herstel? Zijn er eventueel van die herstelstiftjes verkrijgbaar, hoewel ik dit maar een halve oplossing vind? Het kleur van mijn lieveling is mauve metallic, gebruikt in bouwjaar 95. Toevallig niemand die binnenkort hetzelfde kleur moet laten spuiten? Dank bij voorbaat voor uw medeleven en reacties. :cry:
metteke
Berichten: 58
Lid geworden op: 09 jan 2005, 11:44
Locatie: Baasrode

Bericht door metteke »

ik weet het, er is al commotie rond geweest maar L&I doet dit. op dit forum heeft hij ook al is een uitleg gedaan over het herstellen van kunststof.
kijk even hier: http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... highlight=

in zijn profiel vind je contactgevens. Vragen staat vrij zeggen ze bij ons.
Lacrimosa
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 mei 2005, 08:00
Locatie: Aarschot

Bericht door Lacrimosa »

Ga eens een kijkje nemen op deze link, da's ne straffe kerel en helemaal niet zo duur

http://www.ls-smartrepair.be
"Practice does not make perfect, perfect practice makes perfect!"
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Lacrimosa,
Als je de topic van metteke had gelezen dan wist ge dat het daar over dezelde persoon gaat.
Nick naam L&I = http://www.ls-smartrepair.be
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
YOwan
Berichten: 471
Lid geworden op: 10 nov 2004, 20:20
Woonplaats: Sint-Joris-Weert
Locatie: Sint-Joris-Weert (Vl.Brabant)

Re: hij kuste de grond

Bericht door YOwan »

bart1100lt schreef:Vandaag heeft mijn K1100LT de grond gekust.
Ik wist dat de nieuwe paus 'nen duits' is, maar dat zijn pausnaam K1100LT is en dat hij nu al op reis is (in ons landje), ....... :twisted: :twisted:
:shock: :D :lol: :!: :!:
hahaha
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
bart1100lt
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 apr 2005, 22:14
Locatie: waarschoot

Bericht door bart1100lt »

Dank aan allen voor de reacties. Den echten pope heeft geluk dat hij niet telkens moet herspoten worden als hij de grond kust. Heb ondertussen contact gehad met LS smartrepair. Blijkt herstelbaar te zijn doch ga nog eens mijn licht opsteken bij carrosseriezaken in de nabije omgeving.
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

En wat is het geworden :?:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Lucdeepee
Berichten: 152
Lid geworden op: 25 jan 2005, 15:38
Locatie: Provincie Antwerpen

Bericht door Lucdeepee »

Lacrimosa schreef:Ga eens een kijkje nemen op deze link, da's ne straffe kerel en helemaal niet zo duur

http://www.ls-smartrepair.be
Zelfs Vab werkt met Smart Repair in samenwerking met Car Dent
( Bart ik kan me volledig inleven in de situatie. Heb dat vorig jaar op een zonnig we met mijn K Rs ook voor gehad.. )
" Gelijk" krijgen is moeilijker dan hebben
Plaats reactie