Dunlop goed adres?

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
AEE
Contacteer:

Dunlop goed adres?

Bericht door AEE »

Ben aan een nieuwe set toe, en dacht de dunlop road smart eens op de GS te proberen....

heeft er iemand een goed (en goedkoop) adres regio Antwerpen / kempen ????
Alvast bedankt voor de tips :wink:

grtzz,
Koppel!!

Re: Dunlop goed adres?

Bericht door Koppel!! »

YOO

Kempen, dan denk ik Banden Ronnie, te Ham. Ben er een week geleden gepasseerd (moest toch in de regio zijn) en de vriendelijke en deskundige man heeft m'n GSA uitgerust met een nieuwe EXP.
Heel tevreden v.d service, en zeker v.d deskundigheid bij 't behandelen van m'n motor, daar herken je de pro.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
de Ron

Bericht door de Ron »

Bandendepot te Temse
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik denk dat Quickly voor jou wel een pak dichterbij is en voor de prijs moet je het zeker niet laten. Momenteel zelfs 10% korting wegens 30-jarig bestaan als ik mij niet vergis en anders zal hij mij hier wel tegenspreken :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Vanguard

Bericht door Vanguard »

En GDF in Aartselaar is nog dichterbij. Niet de goedkoopste, maar tot nu toe al de beste service gehad.
Ik heb steeds Dunlop op men motors gehad van de D205 tot de Roadsmart en steeds tevreden geweest, één keer Michelin uitgeprobeert maar vind de Roadsmart bij nat weer beter.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
noppenrijder

Bericht door noppenrijder »

[quote="AEE"]Ben aan een nieuwe set toe, en dacht de dunlop road smart eens op de GS te proberen....

Bestaat er al een road-smart voor het voorwiel van de GS? Een paar maanden geleden was dat nog niet het geval ...; of rij je met een 18 of 17' velg ?
Two valve or not two valve, that's tthe question !
(XL 500) - ( K 100 RS) - ( R 850 GS) - '05 R 1200 GS - '91 R 100 GS
(Garmin SP III) - (SP 2610) - Oregon 400T - Forerunner 310 XT - Montana 600
AEE
Contacteer:

Bericht door AEE »

Firmin -den boXer- schreef:
AEE schreef:Ben aan een nieuwe set toe, en dacht de dunlop road smart eens op de GS te proberen....

Bestaat er al een road-smart voor het voorwiel van de GS? Een paar maanden geleden was dat nog niet het geval ...; of rij je met een 18 of 17' velg ?

Bedankt voor de tips!!!!

-Bij quickly leveren ze geen dunlop :-(

-Bij ronnie duidelijke uitleg en je merkt dat hij zijn producten kent.

-Met BD moet ik nog contact opnemen :-)

Ik rij met 19" dus std..............(18" is van de Pan) ja die is leverbaar :grin:

grtzz,
Plaats reactie