ESA II probleempjes

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Geert_GS

ESA II probleempjes

Bericht door Geert_GS »

Gisteren de Jefrit gaan rijden en toen er wat minder goed geasfalteerd wegdek voor de wielen kwam,wou ik de comfortstand van het ESA II systeem aanspreken.
Er verscheen echter niets op mijn display zodat ik geen instelmogelijkheden meer had.

Morgen Antwerp Motostore kontakteren om een afspraak te maken i.v.m. dit euvel want binnekort zijn er nog leuke clubritten te doen en op 14 juni is er eentje (die op vaderkesdag)
waarvan ik vrouwke had gevraagd om deze mee te rijden.

Maar dan moet het ESA II systeem terug in orde zijn zodat dit terug kan ingesteld worden om duo te rijden.
Wat een geluk dat de moto onder garantie is.

Geert KR
Geert_GS

Re: ESA II probleempjes

Bericht door Geert_GS »

Geert KR schreef:Gisteren de Jefrit gaan rijden en toen er wat minder goed geasfalteerd wegdek voor de wielen kwam,wou ik de comfortstand van het ESA II systeem aanspreken.
Er verscheen echter niets op mijn display zodat ik geen instelmogelijkheden meer had.

Morgen Antwerp Motostore kontakteren om een afspraak te maken i.v.m. dit euvel want binnekort zijn er nog leuke clubritten te doen en op 14 juni is er eentje (die op vaderkesdag)
waarvan ik vrouwke had gevraagd om deze mee te rijden.

Maar dan moet het ESA II systeem terug in orde zijn zodat dit terug kan ingesteld worden om duo te rijden.
Wat een geluk dat de moto onder garantie is.

Geert KR

Iemand al gelijkaardige probleempjes gehad?
Bruno v

Bericht door Bruno v »

maandag ook de jefrit gereden met mijn k1300r voorlopig nog geen probleem zal u op de hoogte houden
voorlopig zeer kontent van mijn machine
KimG

Bericht door KimG »

Zit op dit moment in het Noorden van Spanje, reeds 4500km rondgetoerd en nog geen enkel probleem ondervonden. Hopelijk blijft dit ook zo.

Vriendelijke motorgroeten,

Kim
Geert_GS

Bericht door Geert_GS »

Vandaag naar Antwerp Motostore geweest.
Schakelaar is stuk.
Reed een nieuwe besteld en binnen enkele dagen zal mijn probleempje opgelost zijn (hoop ik toch althans) zodat we zondag weer paraat kunnen zijn :grin:

Geert KR
Geert_GS

Bericht door Geert_GS »

Vandaag nieuwe schakelaar geplaatst en ESA II systeem is terug instelbaar 8-)
Dikke merci aan "Antwerp Motostore" voor hun service,is toch fijn om weten dat de moto in goede handen is :grin:

Geert KR
Plaats reactie