Omdat ik nu een andere baan heb en 150 km per dag ga rijden heb ik mijn 850 ingeruild voor een k1100lt. Deze motor heb ik al eerder gehad dus veel vragen zal ik hoogstwaarschijnlijk niet meer hebben. Ik heb toch maar gekozen voor wat meer bescherming omdat ik het hele jaar door rij. Hij is van 96 met 68000 km op de teller. Ik ben er al weer helemaal aan gewend en hij rijdt zeker niet slechter dan een boxer.
gr Marten
overstap r850r naar k1100lt
Moderator: GVN
Re: overstap r850r naar k1100lt
HOEzwol schreef:hij rijdt zeker niet slechter dan een boxer.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Re: overstap r850r naar k1100lt
Ik vond de k1200rs lang zo fijn niet rijden. Vooral in de korte bochten. Daarom schreef ik dit. Maar ja het is maar mijn mening, he.En wat ik laatst schreef over dat kerel dat was maar een grapje, hoor. Ik weet alleen niet hoe je die icoontjes er bij zet.
gr Marten
gr Marten