vroeg vogelrit
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: vroeg vogelrit
ontbijt en middagmaal besteld
route op GPS geladen(ledenzone)
tank gevuld.....
tot morgen VROEG
route op GPS geladen(ledenzone)
tank gevuld.....
tot morgen VROEG
-
vacaro
- Contacteer:
5u08 slaap geen probleem, nog altijd gene moto en op de MTB is beetje ver denk ik.
Zal dus seffens thuis moeten vogel..n denk ik.
Zal dus seffens thuis moeten vogel..n denk ik.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Willy en Hilaire bedankt , twas

toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
...als jij er was...wij ook, alleen hebben we door de dikke mist de afrit "gemist".
sorry en volgende keer beter (alvast wat ons betreft).
leuke rit trouwens, wat betreft het middagmaal: we waren ter plaatse omstreeks 11.15 uur en de uitbater verzocht ons om verder te rijden want: "het was gisteren laat geworden", en vandaag had hij niet genoeg personeel om voor iedereen te koken?
ik hoop dat het voor de anderen die later ter plaatse waren toch nog goedgekomen is.
groeten en tot een volgende, eric
sorry en volgende keer beter (alvast wat ons betreft).
leuke rit trouwens, wat betreft het middagmaal: we waren ter plaatse omstreeks 11.15 uur en de uitbater verzocht ons om verder te rijden want: "het was gisteren laat geworden", en vandaag had hij niet genoeg personeel om voor iedereen te koken?
ik hoop dat het voor de anderen die later ter plaatse waren toch nog goedgekomen is.
groeten en tot een volgende, eric
-
Relax
Leuke rit en dito gezelschap.
Alleen de Frans was er teveel aan. Michael Jackson op standje 1502 uit de boxen van een LT.
Geen visser langs de Ijzer die nog gerust is.
Alleen de Frans was er teveel aan. Michael Jackson op standje 1502 uit de boxen van een LT.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Vandaag gehoord dat er inderdaad wat problemen waren met de eigenaar van de zaakeric GT schreef: leuke rit trouwens, wat betreft het middagmaal: we waren ter plaatse omstreeks 11.15 uur en de uitbater verzocht ons om verder te rijden want: "het was gisteren laat geworden", en vandaag had hij niet genoeg personeel om voor iedereen te koken?
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
-
Jo De Paepe
Yep , Dennis en ik hebben ons ook geamuseerd , leuke rit en goed gezelschap.Leuke rit en dito gezelschap.
En inderdaad dienen hooligan op zijn LT met boomcar effect , 't had beter Andre Hazes of Frans Bauer geweest
En op de eindstop , nog en geluk dat we niet van Antwerpen waren of we zater daar nog
Het was een mooi zicht om vader en zoon achter elkaar te zien rijdenJo De Paepe schreef:
Yep , Dennis en ik hebben ons ook geamuseerd
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
-
Thorakan
rijd dennis toevallig met een funduro?danielGS schreef:Het was een mooi zicht om vader en zoon achter elkaar te zien rijdenJo De Paepe schreef:
Yep , Dennis en ik hebben ons ook geamuseerd
grtz
Ride to live, Live to ride
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
-
Jo De Paepe
Yep, een zwarte funduro model '99 (ouder model)rijd dennis toevallig met een funduro?