Ik vertrek binnenkort met de motor naar het buitenland. Als ik ik een rolbag meeneem en vastmaak op de passagierszit kan ik bijna niets meer zien in de zijspiegels omdat deze zo laag zijn.
Zou een bijkomende spiegel die ik op het stuur plaats helpen? Wat is jullie ervaring met dit probleem?
Eugene
Bijkomende spiegel op stuur r850rt?
Moderator: GVN
-
John
- Contacteer:
Re: Bijkomende spiegel op stuur r850rt?
Dat gaat uiteraard helpen! Bij HG hebben ze goedkope spiegels die (hopelijk) passen in dat gat. Heb er op een K100 staan.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Ik besef nu dat het moeilijk gaat zijn om een spiegel op het stuur te plaatsen omdat ik een hoog en breed scherm heb (van Nedplex).
Andere oplossingen?
Andere oplossingen?
Als het scherm dan zo breed is, zou je DIT kunnen overwegen 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !