Zumo 660 firmware 3.10 over webupdater

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

WimLT
Contacteer:

Re: Zumo 660 firmware 3.10 over webupdater

Bericht door WimLT »

pvdk schreef:"service does matter", niewaar Wim :wink:
Kijk, Diest is voor mij ook niet bij de deur, maar als je blijvend geholpen wordt (hetzij via mail hetzij telefonisch en dit praktisch 24/7) tot de problemen verholpen zijn, dan is dat zo'n tripje wel meer dan waard 8-) Ik weet zeker dat je via hen (Philippe) toch met een perfecte Zumo vertrokken zou zijn :-?

Ik heb vandaag trouwens een Zumo 660 gaan testrijden samen met Philippe (van service gesproken !) en ik ben er meer dan van gecharmeerd, hoor ! Duidelijk en groot scherm, goeie aanwijzingen en veel instelmogelijkheden. My mind is made up al gaat het me weer geld kosten :pig: Ik weet trouwens ook al wààr het me geld gaat kosten :-P :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
janneman
Contacteer:

Bericht door janneman »

tja, zoals ik zei, ZUMO besteld in februari bij bestelling moto hé.
Ik denk nu ook niet dat de dealer daar kan aan doen dat het toestel gecrasht is.
Maar had ik toen (februari) al van Diest geweten, ja wie weet ...
Ik ben er langs geweest om een duidelijke uitleg te krijgen over het hoe en wat van een intercom, en die kreeg ik daar (= Diest) ook.
Maar de intercom is er nog niet en nu ook niet voor direct aangezien ik gene ZUMO meer heb ...
En wat de ZUMO betreft WimLT, ik was daar ook nie zo malcontent van zolang hij werktte ... :-)

En voila, de cirkel is rond.
j.
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
ferre10

Bericht door ferre10 »

WimLT schreef:
pvdk schreef:"service does matter", niewaar Wim :wink:
Kijk, Diest is voor mij ook niet bij de deur, maar als je blijvend geholpen wordt (hetzij via mail hetzij telefonisch en dit praktisch 24/7) tot de problemen verholpen zijn, dan is dat zo'n tripje wel meer dan waard 8-) Ik weet zeker dat je via hen (Philippe) toch met een perfecte Zumo vertrokken zou zijn :-?

Ik heb vandaag trouwens een Zumo 660 gaan testrijden samen met Philippe (van service gesproken !) en ik ben er meer dan van gecharmeerd, hoor ! Duidelijk en groot scherm, goeie aanwijzingen en veel instelmogelijkheden. My mind is made up al gaat het me weer geld kosten :pig: Ik weet trouwens ook al wààr het me geld gaat kosten :-P :wink:
dus toch :grin: :grin:
ge gaat het u niet beklagen :lol: ben er al twee maal mee op vakantie geweest en dit ging telkens goed.
ik heb nog één probleempje met waypoints maar daar heb ik een voorlopige oplossing voor.
greetz
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
Plaats reactie