Toon je dagtripfoto...
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: Toon je dagtripfoto...
dan was het toch een ander baantje
onze foto is genomen op de weg naar dalsnibba aan de geiranger ( voor de meeste noorwegenrijders voldoende bekend)
groeten
andré
onze foto is genomen op de weg naar dalsnibba aan de geiranger ( voor de meeste noorwegenrijders voldoende bekend)
groeten
andré
R 1250 GS '2021
K 100 basic '84
K 100 basic '84
-
Nahoj
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Vandaag samen met WimLT even gaan uitwaaien aan het "Hollands Diep" en een lekker broodje haring gegeten in Willemstad. De aanlooproute was om duimen en vingeren af te likken, dus hebben we ons heel goed geamuseerd. Na 250 kilometers waren we terug aan het thuisfront ... fijne dag en heerlijk getoerd, en goed gezelschap ... En WimLT de kans schoon gezien om eens een paar uurkes met de Zumo 660 te navigeren ...

R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
YEP, 't was dikke fun en alles gratis (want ik was mijne portefeuille toch wel vergeten thuis zeker
)
Graptjen, hé
Zeker voor herhaling vatbaar en de 660 heeft mij, net als de rit en het gezelschap, danig kunnen bekoren 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
De KorreRT
Hé Wim ge gaat de TOMTOMMERS toch niet in de steek laten zeker ??????
Op termijn vrees ik daar toch voor Korre
Als TT mij (mottard) laat vallen, dan vise versa, jong 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ja, en daarna zijne spamfilter inschakelen zodat ik mijn rekeningnr niet kon doormailen
WimLT schreef:YEP, 't was dikke fun en alles gratis want ik was mijne portefeuille toch wel vergeten thuis
OE ... TIENS ... Nee, nog niks binnen gehad, hoorpvdk schreef:Ja, en daarna zijne spamfilter inschakelen zodat ik mijn rekeningnr niet kon doormailen

pvdk schreef:Vandaag samen met WimLT even gaan uitwaaien aan het "Hollands Diep" en een lekker broodje haring gegeten in Willemstad. De aanlooproute was om duimen en vingeren af te likken, dus hebben we ons heel goed geamuseerd. Na 250 kilometers waren we terug aan het thuisfront ... fijne dag en heerlijk getoerd, en goed gezelschap ... En WimLT de kans schoon gezien om eens een paar uurkes met de Zumo 660 te navigeren ...
Is dat daar een containerhaven?
erictdm schreef:Is dat daar een containerhaven?
'k Voelde mij daar écht thuis, hoor

-
VoskenGSA
Oldtimertreffen in Maaseik

Toffen brandweerwagen

Knap moteurken

Toffen brandweerwagen

Knap moteurken

Lid BMW-MC-VL

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
-
mecapuet
In den Eifel...

Gr, meca.

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Vorige week voor een drietal dagen Normandië 'ingedoken'. Honfleur bereikt via de prachtige brug Pont de Normandie.
Voor mensen die er ook naartoe willen met de moto: neem voor de brug uiterst rechts ! Er is een speciale doorgang voorzien voor motards en vooral GRATIS ! Anders kost je een overtocht met de auto 5 euro.

Indrukwekkend om over te rijden !
Wat zeker de moeite loont om met de moto te rijden: 'Route de cidre' ! (slechts 40 km lang maar ongelooflijk mooi!) Start in Bonnebosq.
Onderweg passeer je langs één van Frankrijks mooiste fotogenieke dorpen: 'Beuvron-en Auge' waar net een brocante markt was.

Beuvron-en-Auge
Voor mensen die er ook naartoe willen met de moto: neem voor de brug uiterst rechts ! Er is een speciale doorgang voorzien voor motards en vooral GRATIS ! Anders kost je een overtocht met de auto 5 euro.

Indrukwekkend om over te rijden !
Wat zeker de moeite loont om met de moto te rijden: 'Route de cidre' ! (slechts 40 km lang maar ongelooflijk mooi!) Start in Bonnebosq.
Onderweg passeer je langs één van Frankrijks mooiste fotogenieke dorpen: 'Beuvron-en Auge' waar net een brocante markt was.

Beuvron-en-Auge
Iwan de Verschrikkelijke

bmw RT1150 Black Line 2004-bmw K1200 GT 2008- bmw 1600GTL

bmw RT1150 Black Line 2004-bmw K1200 GT 2008- bmw 1600GTL
-
GSrijder
- Contacteer:
De viaduct ervoor is zeker zo spectaculair om te zien dan de pont de Normandie zelfHonfleur bereikt via de prachtige brug Pont de Normandie.

Is inderdaad prachtig, we zijn er ook geweest met Hemelvaart.Onderweg passeer je langs één van Frankrijks mooiste fotogenieke dorpen: 'Beuvron-en Auge' waar net een brocante markt was.
Heb je de Calvados distillerij van Pierre Huet dan niet bezocht? We hebben er geproefd en geproefd.....Vooral onze vrouwen want wij moesten nog de moto besturen natuurlijk

klein vatje waar de Calvados in rijpt

Aan de kunstmatige haven net voor Arromanches

Onze "bende":

Sorry, je ne comprend pas francais of zoiet

De kapel in de oude eik van Bellefosse

beauty's onderweg

Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
-
sprint
Messerschmitt KR175 1953futureGSrijder schreef: beauty's onderweg
http://microcarmuseum.com/tour/messerschmitt-kr175.html
Marnix.

-
GSrijder
- Contacteer:
Bezoekje aan de Antwerpse haven:
Kerkje Wilmarsdonk

Containers

Bootje en steenkool

Kerkje Wilmarsdonk

Containers

Bootje en steenkool

Foto containers (uit het oog v.e. fotograaf): had je die twee mannekes uit het beeld gehaald
en dan uw moto op het "einde" van de plas gezet, zodat de ganse moto een mooie reflectie op de plas creëerde, met die achtergrond, dat is nu eens een foto voor in een boekske (motor presentatie) ... voilà 
-
Sven 12RT
Wij hebben de brug in beide richtingen overgereden.futureGSrijder schreef: De viaduct ervoor is zeker zo spectaculair om te zien dan de pont de Normandie zelf
Ik vond de viaduct ook indrukwekkender dan de hangbrug.
Op deze foto staat de hangbrug achter ons.

-
wilsonekexx
.
Laatst gewijzigd door wilsonekexx op 19 nov 2009, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Vandaag een ritje gaan rijden met KarinD en RUSOR. Ritje dat ik voor een groot stuk al eens met PVDK had gereden - van zijn makelij trouwens - en dat zo was meegevallen dat ik het nog wel eens wou overdoen. We hadden alledrie een dagje te spenderen, het weer was dik in orde, de hort op dus.
Ritje uiteraard wat aangepast qua vertrek- en aankomstplaats wat in grote lijnen gaf: Sint Job - Baarle Hertog - Biesbos - Willemstad - Zundert - Sint Job.
In Willemstad aan de kade geparkeerd op de speciale motorparking (allé, zo bezien wij dat toch
)

Terrasje gevonden met zicht op de molen (of toch het topje
)

Eerst een verfrissing (Karin pakt dat letterlijk door snel een kleedje aan te trekken ... vrouwen hebben het toch makkelijk
)

Daarna een stevige aanslag gedaan op de garnaalpopulatie

En toen konden we terug vertrekken (tenminste wanneer madam terug aangekleed was
)

Het was een hele leuke dag en ik wil bij deze mijn twee lotgenoten nog eens hartelijk danken voor het toffe gezelschap
Door tijdsgebrek bereikte alleen ik de eindstop. 'k Heb daar dan in mijn uppie drie Leffe's gedronken. Ah ja, ze rekenden er daar vandaag wel op, hé
Ge hebt alletwee ne goeiendag van "den ijshockeyer" 
Ritje uiteraard wat aangepast qua vertrek- en aankomstplaats wat in grote lijnen gaf: Sint Job - Baarle Hertog - Biesbos - Willemstad - Zundert - Sint Job.
In Willemstad aan de kade geparkeerd op de speciale motorparking (allé, zo bezien wij dat toch

Terrasje gevonden met zicht op de molen (of toch het topje

Eerst een verfrissing (Karin pakt dat letterlijk door snel een kleedje aan te trekken ... vrouwen hebben het toch makkelijk

Daarna een stevige aanslag gedaan op de garnaalpopulatie

En toen konden we terug vertrekken (tenminste wanneer madam terug aangekleed was

Het was een hele leuke dag en ik wil bij deze mijn twee lotgenoten nog eens hartelijk danken voor het toffe gezelschap
Door tijdsgebrek bereikte alleen ik de eindstop. 'k Heb daar dan in mijn uppie drie Leffe's gedronken. Ah ja, ze rekenden er daar vandaag wel op, hé

Was inderdaad een heel plezant dagje met toffe baantjes , mooie zichten , veel gebabbel , lekker eten en drinken !
Spijtig van de eindstop , zal eens moeten weergaan ...
Was bijna wel aan 't overkoken eer ik thuis was !
Spijtig van de eindstop , zal eens moeten weergaan ...
Was bijna wel aan 't overkoken eer ik thuis was !
Hoi Wim,
Het was inderdaad spijtig van de eindstop maar de F800GS moest op tijd thuis zijn
De vervangmotor tijdens mijn onderhoud heeft me leuk en aangenamer verrast dan de korte vorige kennismaking. Zeer leuk machien en staat hier met stip aangeduid om misschien wel in de toekomst ééntje aan te schaffen. We zullen eens wat rond kijken....
Nog enkele foto's van onze dagtrip..... Niet veel wegens met platte batereien vertrokken
Aan de start....

Tijdens onze eerste stop....We zagen overal rare figuren... misschien wat last van de warmte gehad

GRTS Danny
Het was inderdaad spijtig van de eindstop maar de F800GS moest op tijd thuis zijn
De vervangmotor tijdens mijn onderhoud heeft me leuk en aangenamer verrast dan de korte vorige kennismaking. Zeer leuk machien en staat hier met stip aangeduid om misschien wel in de toekomst ééntje aan te schaffen. We zullen eens wat rond kijken....
Nog enkele foto's van onze dagtrip..... Niet veel wegens met platte batereien vertrokken
Aan de start....

Tijdens onze eerste stop....We zagen overal rare figuren... misschien wat last van de warmte gehad

GRTS Danny
-
Motard de l'Allier
- Contacteer:
Bij ons om het hoekje

Mvg Motard de l'Allier

Mvg Motard de l'Allier
CZ400 -> YZ125 -> KLX250 -> R100RT -> GS1100 '94 -> GS1100 '98 + CB500 -> F650 GS '10 (T)-> 0
-
GSrijder
- Contacteer:
Daar hebben we ook al plezier op beleefd in Frankrijk, zo'n 6 jaar geleden, we reden nog met een cbr600 en mijne maat een FJR.
Je komt die overal in Frankrijk tegen die hooirollen.

Je komt die overal in Frankrijk tegen die hooirollen.