De Echte Ardennen 12/7
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: De Echte Ardennen 12/7
Doeme, motor zal denkelijk niet gereed geraken ... pech dus ...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
ey moatsche, kgo uuk mee. waor go gy stoan?tweecilinderke schreef:En gasten van het gentse waor spreken wij af![]()
en um oe laote
BMW1200GS
tweecilinderke schreef:schit, ik moet zaterdag naar madonna dus ga niet mee zondag.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Wally schreef:Wij spreken af in Wetteren (Shell) om 7u15, vertrek om 7u30. En gij??tweecilinderke schreef:En gasten van het gentse waor spreken wij af![]()
en um oe laote![]()
Tegen 9u aan de start, kopje koffie en off we go....
Wally
Leven is het meervoud van lef!
-
Dré GS
Mijn voorrijder P@sc@l heeft mij laten weten dat ik zondag aanwezig moet zijn, bijgevolg kom ik af. Met deze een oproep naar Rolf - Carlo Di Dio - Walter- Ludwig - Ropas - en alle mensen die goesting hebben om 07u30 te vertrekken aan de Shell in Wetteren. 
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
Gezien de lange rit lijkt me een goed idee pick-nick mee te nemen, zeker als je de lange versie doet.
Qwestie van niet te veel tijd te verprutsen.
Wally
Qwestie van niet te veel tijd te verprutsen.
Wally
Pik je nog eens aan motje. Was dikke fun

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

No can do

Dré GS schreef:Mijn voorrijder P@sc@l heeft mij laten weten dat ik zondag aanwezig moet zijn, bijgevolg kom ik af. Met deze een oproep naar Rolf - Carlo Di Dio - Walter- Ludwig - Ropas - en alle mensen die goesting hebben om 07u30 te vertrekken aan de Shell in Wetteren.
count me in
-
Carlo~IT
ik zo zo graag mij zijn maar de plicht van grootvader roept mij (week-end naar centerparks)
volgende keer zeker
ik denk de 16/8 dat moet ook ne schoon zijn we spreken nog af
Dré GS schreef:Mijn voorrijder P@sc@l heeft mij laten weten dat ik zondag aanwezig moet zijn, bijgevolg kom ik af. Met deze een oproep naar Rolf - Carlo Di Dio - Walter- Ludwig - Ropas - en alle mensen die goesting hebben om 07u30 te vertrekken aan de Shell in Wetteren.
4 RUOTE SPOSTANO IL CORPO 2 MUOVONO L'ANIMA
-
Dré GS
We houden u op de hoogte Carlo , prettig weekend met de familie gewenst tot een volgende keercarlo50 schreef:ik zo zo graag mij zijn maar de plicht van grootvader roept mij (week-end naar centerparks)![]()
![]()
volgende keer zeker
![]()
![]()
ik denk de 16/8 dat moet ook ne schoon zijn we spreken nog af
Dré
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
Als een vis in het water ... tochplatte vis schreef:count me inals de regen niet met bakken uit de lucht valt
Als ge natuurlijk zone bak op uw kl*ten krijgt

De gps-file is vanaf nu beschikbaar op de ledenzone . 
Wim als gij niet meer moogt, dan kom ik hem wel wat pestenWally schreef:Als ge belooft me niet meer te pesten![]()
W
Tot zondag
Danny
-
Nahoj
alle mensen die goesting hebben om 07u30 te vertrekken aan de Shell in Wetteren.
[/quote]
ik zal er zijn, ook met of zonder de regen!
we zijn toch niet bang van een beetje natigheid
ik zal er zijn, ook met of zonder de regen!
we zijn toch niet bang van een beetje natigheid
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
-
freebeemer
Johan,
Je kan nog altijd mee richting Stelvio hee!
Om 4uur morgenvroeg vertrekken we.
Om 4uur morgenvroeg vertrekken we.
BMW R1250GS - 2021
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
Honda Super Cub - 2019
Oprichter van ontstressgroep "de Vikings"vzw
-
Nahoj
is er nog plaats in je koffer?
GSA
R80Gs
GSA
dat water vind ik leuk en zo'n bak zou ik misschien wel kunnen ontwijken, maar ik zou dat zeewier missen om in te wroetenWimLT schreef:Als een vis in het water ... tochplatte vis schreef:count me inals de regen niet met bakken uit de lucht valt
![]()
Als ge natuurlijk zone bak op uw kl*ten krijgt![]()
![]()
oja, gps file is opgeladen
oud u muil, beuzakRUSOR schreef:Wim als gij niet meer moogt, dan kom ik hem wel wat pestenWally schreef:Als ge belooft me niet meer te pesten![]()
W![]()
![]()
Tot zondag
Danny
6u22: Pick-nick klaar, fotogerief mee, route op GPS. We kunnen vertrekken.
Enkel nog taken en bandenspanning checken, en we kunnen er tegen voor een dagje.
Zonet mijn dochter opgeroepen, om me een dagje te vergezellen bij die bende opnnozelaars. Als ik me nie kan weren, zal zij mij wel helpen!
Tot subiet
W
Enkel nog taken en bandenspanning checken, en we kunnen er tegen voor een dagje.
Zonet mijn dochter opgeroepen, om me een dagje te vergezellen bij die bende opnnozelaars. Als ik me nie kan weren, zal zij mij wel helpen!
Tot subiet
W
-
Nahoj
voor ik vertrek wil ik nog tegen iedereen zeggen dat de zon aan het schijnen is !!!
GSA
R80Gs
GSA
-
Sven 12RT
Jongen, drugs en motorrijden gaan echt niet samenjohanelsie schreef:voor ik vertrek wil ik nog tegen iedereen zeggen dat de zon aan het schijnen is !!!
Sven 12RT schreef:Jongen, drugs en motorrijden gaan echt niet samenjohanelsie schreef:voor ik vertrek wil ik nog tegen iedereen zeggen dat de zon aan het schijnen is !!!
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ...
)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
-
Sven 12RT
Wat een dag...
Vanmorgen ruim op tijd opgestaan, rustig ontbijtje, wat pc tokkelen... en dan vaststellen dat je met geen mogelijkheid nog op tijd aan de start kan zijn.
Alé, moet me dus al helemaal niet meer haasten. Douche nog even opgezocht en dan de RT op.
Om net voor Groot-Bijgaarden vast te stellen dat ik de route wel op de pc heb herberekend, maar nooit in de gps geladen heb.
Dus... retour, want ik wist geneens meer wààr de start was.
GPS geladen, en wijle weer de baan op.
Om 11u15 stond ik aan de start. Geen kat meer natuurlijk.
In m'n ukkie de hele rit uitgereden, de lange versie welteverstaan
Vaak doorgereden, moest toch met niemand (van de groep) rekening houden.
Hoewel het relatief ver van m'n deur was, een rit om bij te houden
Eventueel (voor mij) beetje herwerken, Hasselt is de andere kant van 't land.
Vanmorgen ruim op tijd opgestaan, rustig ontbijtje, wat pc tokkelen... en dan vaststellen dat je met geen mogelijkheid nog op tijd aan de start kan zijn.
Alé, moet me dus al helemaal niet meer haasten. Douche nog even opgezocht en dan de RT op.
Om net voor Groot-Bijgaarden vast te stellen dat ik de route wel op de pc heb herberekend, maar nooit in de gps geladen heb.
Dus... retour, want ik wist geneens meer wààr de start was.
GPS geladen, en wijle weer de baan op.
Om 11u15 stond ik aan de start. Geen kat meer natuurlijk.
In m'n ukkie de hele rit uitgereden, de lange versie welteverstaan
Vaak doorgereden, moest toch met niemand (van de groep) rekening houden.
Hoewel het relatief ver van m'n deur was, een rit om bij te houden
Eventueel (voor mij) beetje herwerken, Hasselt is de andere kant van 't land.