Tijdens het opzoeken van een storing heb ik de stekkers van de ABS bedrading onder het rechter afdekplaatje onder de brandstoftank uit elkaar getrokken met ingeschakeld kontakt.
Gevolg: ABS lampen blijven alternerend pinken.
Kan ik dit zelf op een eenvoudige manier oplossen ?
Vermoedelijk heeft de ABS regeleenheid op die manier een fout geregistreerd en moet deze gereset worden ??
ABS controle lampen blijven alternerend werken
Moderator: GVN
de diagnose stekker als ik hem zo mag noemen, de blauwe platte stekker, drie gaatjes zit onder je zadel (bengelt daar altijd wel ergens)
contact uit
steek een puntig iets in de middelste opening van de stekker(stuk elec.draad) en maak ergens contact met een massapunt (moet goed contact geven)
contact inschakelen en de ABS knop op je dashboard gedurende exact 8 seconden indrukken en dan loslaten, contact uit, kabeltje weg en de klus is geklaard
contact uit
steek een puntig iets in de middelste opening van de stekker(stuk elec.draad) en maak ergens contact met een massapunt (moet goed contact geven)
contact inschakelen en de ABS knop op je dashboard gedurende exact 8 seconden indrukken en dan loslaten, contact uit, kabeltje weg en de klus is geklaard
Ik ben niet zo technisch aangelegd: wat bedoel je met een massapunt?Danny schreef:de diagnose stekker als ik hem zo mag noemen, de blauwe platte stekker, drie gaatjes zit onder je zadel (bengelt daar altijd wel ergens)
contact uit