wie kan me laten weten hoe je verschillende route's kan overzetten van pc naar zumo 550. het lukt wel, maar indien meer dan één over te dragen route, neemt hij meestal de laatste op, de voorgande kan ie niet vinden?? AND
Heb ik ook dat probleem als de routes in verschillende keren geladen worden. Als je alles in 1 document zet en laad dan heeft hij het blijkbaar niet en vindt hij wel alles terug!
Het uploaden naar zumo gebeurt aan de hand van een tijdelijk bestand. Elke keer dat je een overdracht doet vanuit mapsource wordt dit tijdelijk bestand overschreven.
Zo doende blijft enkel de laatste overdracht over.
Wil je meerdere routes tegelijk overbrengen moet je ze allemaal ineens overbrengen. Dus in zelfde mapsource venster plaatsen (via copy/paste) en dan versturen.
Marc je hebt PB indien je het nog niet goed hebt begrepen.
Bougimain
marcfruytier schreef:hallo,
wie kan me laten weten hoe je verschillende route's kan overzetten van pc naar zumo 550. het lukt wel, maar indien meer dan één over te dragen route, neemt hij meestal de laatste op, de voorgande kan ie niet vinden?? AND
marray schreef:Sorry voor de onduidelijkheid.
Het gaat over de nadere uitleg i.v.m. het overzetten van meerdere routes gelijktijdig van mapsource naar zumo.