Hoi,
Ik dien de houder voor de koffer rechts an de 1200RTte vervangen.Op de CD-rom wordt vermeld dat er nieuwe bouten dienen gemoteerd te worden M6x14 bij het plaatsen van het nieuwe kofferrek. Ook bij het terug aanbrengen van het bagagerek staat er : bouten vervangen midden aan het achterframe M6x35 en bout vervangen van onder aan achterframe M6x 20.
Vraag: hoeveel bouten van elk? en waarom dienen deze vervangen te worden? Kunnen de oude bouten niet gebruikt worden????
thanks
pat
vervanging houder voor koffer 1200RT
Moderator: GVN
-
patrickvandenbranden
vervanging houder voor koffer 1200RT
Groeten
Patrick Beemer
Patrick Beemer
Re: vervanging houder voor koffer 1200RT
Ik vermoed, dat er een service docje is, dat de bouten vervangen moeten worden ivm los trillen of met een hogere treksterkte of afschuifspanning.
Als er zo'n blauw goedje opzit dan zal het wel ivm loctite zijn
Als er zo'n blauw goedje opzit dan zal het wel ivm loctite zijn
-
patrickvandenbranden
Wat wil je zeggen met service docje??
Is het verantwoord de houder voor de koffers zelf te vervangen of ga ik beter naar de dealer
Pat
Is het verantwoord de houder voor de koffers zelf te vervangen of ga ik beter naar de dealer
Pat
Groeten
Patrick Beemer
Patrick Beemer
Er worden door BMW regelmatig zogenaamde service bulletins rond gestuurd om problemen die zijn ontstaan te verhelpen.
Bijv. dat er stuurhelften vervangen moeten worden bij de eerste service beurt, of een bout na getrokken....
Dat soort dingen.
Bijv. dat er stuurhelften vervangen moeten worden bij de eerste service beurt, of een bout na getrokken....
Dat soort dingen.
-
patrickvandenbranden
rest nog het antwoord op de vraag,
is het gemakkelijk de kofferhouder zelf te vervangen of is het beter naar de dealer te gaan???
is het gemakkelijk de kofferhouder zelf te vervangen of is het beter naar de dealer te gaan???
Groeten
Patrick Beemer
Patrick Beemer
-
John
- Contacteer:
Doe dat gerust zelf! En die bouten hoef je zeker niet te vervangen. Dat is allemaal larie en enkel bedoeld om je op kosten te jagen. Smeer er opnieuw wat Loctite aan en je bent gerust dat ze niet "lostrillen" Woehaaa! Ik moet er echt mee lachen
Enheuu...waarom moet die beugel vervangen? Ist em gebroken? Of enkel wat te veel speling? Een stukje rubber kan wonderen doen hoor!
Enheuu...waarom moet die beugel vervangen? Ist em gebroken? Of enkel wat te veel speling? Een stukje rubber kan wonderen doen hoor!
-
patrickvandenbranden
Een onvoorzichtige autobestuurder dacht van mijn koffer er te moeten afrijden, vandaar is alles afgebroken
Thanxxxxxx for your help
Thanxxxxxx for your help
Groeten
Patrick Beemer
Patrick Beemer