Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Ik neem genoegen met ene mossel op de eindstop kwestie van bescheiden te blijven.
Maar ik hoop er veel maatjes te vinden .Hopelijk hebben ze er ook wat te drinken.
GRTZ tot morgen ... sta al klaar om te vertrekken (kan nie wachten).
Pollemaddog schreef:Ik neem genoegen met ene mossel op de eindstop kwestie van bescheiden te blijven.
Maar ik hoop er veel maatjes te vinden .Hopelijk hebben ze er ook wat te drinken.
GRTZ tot morgen ... sta al klaar om te vertrekken (kan nie wachten).
Frankdko schreef:Wel effe uitkijken voor de zwaantjes in zeeland, rijden tegenwoordig allemaal met een lasergun en staan vaak bovenop de viaducten !!!!!
Frank ( hollandse Belg)
Welkome informatie voor een ieder ... dus hou je koest ... het gaat om het plezier om met z'n allen daar te zijn.
Gassen doen we voorlopig nog wel in de Walen.
GRTZ van de andere "hollandse" belg (zie je hoe die soms nog oranje kleurt)
Net de route omgerekend en ingeladen op GPS. Als we op tijd uit onzen tram geraken sluiten we (jaja, mijn madam gaat haren tuffer ook nog eens van stal halen) ook aan in Beernem, anders zal het tot aan de start zijn.
Net thuis van de nachtshift, had graag meegereden maar 'k ga m'n bed inkruipen
Have fun, keep it safe
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Hoi,
Hier is het alvast een lekker motorweertje.... Volle zon en net geen 20 graden... het beloofd een wel zeer prachtige dag te worden
Tot binnen een uur of twee aan de start
Vrij zonnig, droog en warmer. Morgen van het westen uit toenemende kans op wat regen en in het oosten mogelijk een (onweers)bui.
zondag 26 juli 2009 07.29 uur
Motorweer dus !!!!!!!
Tot binnen even aan de start.
25-07-09 Einde regentijd in zicht
Komende week verdwijnen de zware buien van het weertoneel. Helemaal droog wordt het niet maar de neerslagkansen en -hoeveelheden nemen sterk af. Bovendien gaan de temperaturen omhoog en gaat de zon meer schijnen.
Ook juist thuis, prachtige rit voor degene die thuis gebleven zijn hebben weeral wat gemist Deze rit zal ik in de toekomst nog eens rijden, dank aan de organisators
en tot de volgende
Laatst gewijzigd door costerke op 26 jul 2009, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Aangezien we Cris en Danny niet meer gezien hebben aan de aankomst danken we ( Kamiel , Pol, Guy , Eric en Ik )langs deze weg voor de mooie rit , we hebben veel nieuws gezien . Groetjes
Ondanks een beetje ziek aan de start verschenen toch nog een mooie en leuke motordag gehad. Leuk gezelschap (Joris, Tricke en RBee) en een ontvangstcomité aan Den Osse (Padje & Nadje) die zorgden voor picknickdekens zodat we onze bokes gezellig konden opeten, waren de kers op de taart. Ondanks ook de drukbezochte binnenwegen door fietsers en wandelaars (en veel te veel motards ), waren we toch al om 15h00 terug aan het Koetshuis. Bedankt Danny en Chris voor de rit en tot devolgende maar weer
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
ahzo, dus gij waard degene die ons heeft achtervolgd.
En als je voor een gesloten sluis staat, dan kom je soms wel eens raar volk tegen...
Ik dacht al eerst dat ge het op ons had :p
@ Danny,
Likes: zeer mooie landschappen voorgeschoteld gekregen. Ik vind het heerlijk om langs water te rijden (waarom weet ik ook niet maar doe het gewoon graag )
Disslikes: ik vind het alleen spijtig dat er veel rechte banen waren (maarja dat kan ook bijna niet anders)
al bij al een leuk uitstapje weeral gemaakt met de moto
grtz
Ride to live, Live to ride
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Weer zijn jullie er in geslaagd om een super rit in elkaar te steken in ons o zo geliefde Zeeland.
Zoals je al aankondigde waren er heel wat onbekende baantjes bij.
Ook dan aan pvde die de hele dag ons treintje heeft getrokken, alsook aan Frank en Sabine en Leo die ons vergezelden.
ben benieuwd naar de eerste foto's hier op het forum.
Tot later,
Fox30