Aalterse bandencentrale

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Tommeke
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2006, 22:09
Locatie: Kluisbergen

Aalterse bandencentrale

Bericht door Tommeke »

Ik probeer al enkele dagen de aalterse bandencentrale te bereiken ivm een offerte, maar tot op heden zonder succes.
Iemand die weet of die mannen in verlof zouden zijn en zo ja tot hoe lang? Op hun website vind ik niet direct iets terug.
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
Tazke
Berichten: 881
Lid geworden op: 29 nov 2007, 10:56
Woonplaats: Diegem City
Locatie: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: Aalterse bandencentrale

Bericht door Tazke »

Anders eens een belleke geven he :wink:
Dan weet ge dat sebiet.

Ik ging zaterdag achter een nieuwe gsm, op hun website stond er ook niks van verlof, maar ze waren dus wel met verlof ...
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
Tommeke
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2006, 22:09
Locatie: Kluisbergen

Re: Aalterse bandencentrale

Bericht door Tommeke »

Ondertussen aan de lijn gehad. Blijkbaar moeilijk om die mannen te bereiken :)
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Aalterse bandencentrale

Bericht door GSMax »

Gisteren mail gestuurd voor prijs voor volledige set voor de K1200S en gisteren antwoord gekregen. :grin: Zeer snel me dunkt :wink:
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
st1100
Berichten: 931
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Re: Aalterse bandencentrale

Bericht door st1100 »

Je bent van Lier en banden gaan halen Aalter. Bij Banden De Ring doen ze ook motorbanden ... en zelf redelijk van prijs! Ik zie in uw avatar dat je een paddock-stand hebt , want voor diegenen zonder middenbok : geen bmw paddock-stands. (stom van die eigenaar volgens mij want als je 20 moto's kan doen en je rekent 10 euro voor het gebruik van de paddock stands , ben is hij al uit de kosten , en is iedereen tevreden. En er rijden in de buurt wel een paar BMW's rond , die niet direkt een moto-garage (meer) hebben :-o ) Wel best op voorhand effe bellen want niet alle moto-banden zijn altijd in stock
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Aalterse bandencentrale

Bericht door GSMax »

Yep en als banden De Ring nu eens moest antwoorden hé op mijn vraag om een offerte te maken, dan moest ik misschien nergens anders gaan :-? Trouwens ik denk niet dat Banden De Ring mijn wielen demonteert (ik ben 2x linkshandig :wink: ) wat ze bij een ander wel doen :-( Moet wel toegeven dat ik me vergist heb :oops: :oops: ; was niet de Aalsterse bandencentrale maar de Aarschotse bandencentrale die zo snel waren, en trouwens 130€ goedkoper waren dan mijn BMW garage :shock: :grin:
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
Vanguard
Berichten: 843
Lid geworden op: 28 sep 2004, 06:40
Woonplaats: Ranst
Locatie: Antwerpen

Re: Aalterse bandencentrale

Bericht door Vanguard »

Marc, ik ga bij GDF in Aartselaar, Niet de goedkoopste maar wel heel goede service. Ik zou daar ook eens prijs vragen.
Heb over een jaar of twee terug bij de Aarschotse bandencentrale Michelin's PRI laten steken en was iets duurder dan GDF.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
st1100
Berichten: 931
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Re: Aalterse bandencentrale

Bericht door st1100 »

Euh prijsofferte , je neemt de telefoon 034891150 en binnen de 2 minuten heb je de prijs en kan je ineens een afspraak maken. :-) Ze demonteren/monteren daar ook wielen en oa ook bmw's (ik heb ze dat al zien doen bij iemand). Stom volgens mij , maar een paddock-stand (voor het gat in de BMW-cardan) hebben ze niet , dus als uw K geen middenbok heeft , is dat een probleem.
Ikzelf ga altijd met losse wielen.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Aalterse bandencentrale

Bericht door WimLT »

Vanguard schreef:ik ga bij GDF in Aartselaar, Niet de goedkoopste maar wel heel goede service.
'k Weet niet wat je met dat laatste juist bedoelt, maar ik vind dat nen onvriendelijke mens :roll:

En als hij toch de verplaatsing naar Aartselaar wil maken, kan hij beter bij Quickly in Beveren gaan: wél heel vriendelijk, wél een zeer goeie prijs en als je wil nog een tas koffie toe :wink: Daarbij nog club- en forumlid ook :idea:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Vanguard
Berichten: 843
Lid geworden op: 28 sep 2004, 06:40
Woonplaats: Ranst
Locatie: Antwerpen

Re: Aalterse bandencentrale

Bericht door Vanguard »

Tas koffie of een smile tot achter je oren heeft niks met service te maken voor mij.
Maar als je na nog geen 100 km met een splinternieuwe achterband van 200 euro tot de vaststelling komt dat er een kepernagel met de botte kant in je band steekt ben je heel blij als deze nog gerepareerd kan worden. Heeft er toen een paddestoel in gestoken (grootste maat 6 of 8 mm, weet ik ni meer), heeft een klein uurke geduurd en heeft me de prijs van de paddestoel aangerekend.
Ik heb daarna nog met die band tot hem versleten was doorgereden.

Met Quickly is inderdaad niks mis mee, ik heb in een ver verleden ook daar eens een stel banden laten steken en was er ook tevreden van, juist iets verder rijden voor mij.
Ook klant geweest van Robband maar spijtig genoeg is deze er mee gestopt.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
GSMax
Berichten: 1219
Lid geworden op: 30 apr 2009, 12:41
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Aalterse bandencentrale

Bericht door GSMax »

In tegenstelling tot mijn avatar (die ik dringend eens moet veranderen) heb ik wel een middenbok :oops: 8-)
@WimLT ne koffie en ne smile zijn voor mij ni zo belangrijk (slechts een prettige bijkomstigheid). In deze barre tijden :wink: is de prijs en service van doorslaggevende aard :razz: Zal niettemin mijn licht in Aartselaar en Beveren is gaan opsteken. Afstand is geen probleem, want met den Beemer kan het ni ver genoeg gaan :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Grtz
Marc

Success Only Comes With Failure
Plaats reactie