26 JULI 2009
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
freewillie
Re: 26 JULI 2009
Beste organisatoren van de rit
ik heb al meer dan 180.000 km op roadbook en gps gereden, waarvan vele in Zeeland.
Dit is een prachtige rit.
Een tip voor degenen die teveel fietsers, voetgangers, motoren tegenkwamen:
wegens omstandigheden ben ik maar aan de rit begonnen in de namiddag, en niets van dat alles gezien.
mvg
Freewti
ik heb al meer dan 180.000 km op roadbook en gps gereden, waarvan vele in Zeeland.
Dit is een prachtige rit.
Een tip voor degenen die teveel fietsers, voetgangers, motoren tegenkwamen:
wegens omstandigheden ben ik maar aan de rit begonnen in de namiddag, en niets van dat alles gezien.
mvg
Freewti
If I only had time
Ppfff! Wij zijn tenminste door de diepe kant gereden.luc boxer schreef: Er zat zelfs een stukje prut in de rit.(super nog van dat)
![]()
![]()
Toffe rit in de achtertuin. Ondanks dat ik het roadboek al een keertje gereden had, zat ik al na het derde item verkeerd...nog niet goed wakker.
Heel rustig gereden vandaag met het vrouwtje als duo. Dat scheelt hem een pak in de snelheid en de nodige tussenstops. Ach, af en toe kan dat is geen kwaad.
Heel rustig gereden vandaag met het vrouwtje als duo. Dat scheelt hem een pak in de snelheid en de nodige tussenstops. Ach, af en toe kan dat is geen kwaad.

Ook wij (Rbee, WimLT, zoon Joris en ondergetekende waren van de partij.
Wij werden op de middagstop opgewacht door niemand minder dan Patje en Chocoladepitje en kinderen.
Wij mochten ons neervlijen op de speciale badlakens van ....., als dat geen service is!
(zie foto's)
http://dotje.smugmug.com/gallery/906202 ... 6747_yD5V4
En de verwennerij hield niet op zondag. Toen ik thuis kwam, was de plaatselijke (privé) moto-wash nog open.
Een lieve jonge dame zag dat Rusor wel een "heel vieze toer" had ingericht en besloot onmiddellijk alle sporen te laten verdwijnen voordat de buren er schande over zouden spreken
Graag tot een volgende,
Wij werden op de middagstop opgewacht door niemand minder dan Patje en Chocoladepitje en kinderen.
Wij mochten ons neervlijen op de speciale badlakens van ....., als dat geen service is!
(zie foto's)
http://dotje.smugmug.com/gallery/906202 ... 6747_yD5V4
En de verwennerij hield niet op zondag. Toen ik thuis kwam, was de plaatselijke (privé) moto-wash nog open.
Een lieve jonge dame zag dat Rusor wel een "heel vieze toer" had ingericht en besloot onmiddellijk alle sporen te laten verdwijnen voordat de buren er schande over zouden spreken
Graag tot een volgende,
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
-
costerke
ahzo, het is daar dat christine (tazke) nat geworden isRBee schreef:Ppfff! Wij zijn tenminste door de diepe kant gereden.luc boxer schreef: Er zat zelfs een stukje prut in de rit.(super nog van dat)
![]()
![]()
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Lap, precies weeral wa gemist!
Geen twijfel mogelijk dat het weer een firs-class ritje was!
Wegens een extra dagje op onze Reims - Aix - Gent trip konden we er jammergenoeg niet bij zijn, maar het alternatief mocht er ook best wezen. Binnenkort meer hierover in het Reisverslag-onderdeel.
Wally
Geen twijfel mogelijk dat het weer een firs-class ritje was!
Wegens een extra dagje op onze Reims - Aix - Gent trip konden we er jammergenoeg niet bij zijn, maar het alternatief mocht er ook best wezen. Binnenkort meer hierover in het Reisverslag-onderdeel.
Wally
Leven is het meervoud van lef!
-
Carlo~IT
4 RUOTE SPOSTANO IL CORPO 2 MUOVONO L'ANIMA
't Was een mooie rit, met prachtige vergezichten in een streek die we anders zelden aandoen. Voor de rest schitterend motorweer en goei compagnie. Dankzij onze uitstekende terreinkennis hebben we er dat stukje off road er vakkundig uitgesneden
, wat menigeen in ons groepje bij het zien van de fotos nu zeker naar waarde zal schatten.
Doe zo voort en volgend jaar zijn we er terug bij.
Bestel het goede weer maar al.
LudwiGSA
Doe zo voort en volgend jaar zijn we er terug bij.
Bestel het goede weer maar al.
LudwiGSA
-
Tazke
- Contacteer:
Indeeds en het smaakte naar nogcosterke schreef:ahzo, het is daar dat christine (tazke) nat geworden is![]()
![]()
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

-
Pollemaddog
Beste Danny, bedankt voor de gezellige dag met al onze collega's ... pluim
Het was een mooie toer met heel mooie plekjes ... met dank aan mevrouw Danny als ik het goed heb begrepen.
Waar had je dat weer ook alweer besteld ?
Iedereen was zo op zijn gemak en dat was heel tof en gezellig.
Jammer dat ik niet langer kon blijven ... moet ook nog een beetje werken om de hobby te kunnen voortzetten hé.
Voor mijn fotookes; http://cid-617414b27c6040cd.skydrive.li ... =852997905
En nog de het beste met je grootmoeder ... heerlijk als ze nog zo kan genieten.
Nogmaals bedankt en iedereen gauw tot ziens ... en bedankt voor de leuke foto's van jullie allen.
Het was een mooie toer met heel mooie plekjes ... met dank aan mevrouw Danny als ik het goed heb begrepen.
Waar had je dat weer ook alweer besteld ?
Iedereen was zo op zijn gemak en dat was heel tof en gezellig.
Jammer dat ik niet langer kon blijven ... moet ook nog een beetje werken om de hobby te kunnen voortzetten hé.
Voor mijn fotookes; http://cid-617414b27c6040cd.skydrive.li ... =852997905
En nog de het beste met je grootmoeder ... heerlijk als ze nog zo kan genieten.
Nogmaals bedankt en iedereen gauw tot ziens ... en bedankt voor de leuke foto's van jullie allen.
-
tweecilinderke
enkele foto's van deze super rit
voila start klaar ,gekuist, getankt (loodvrij98)

afspraak om 8.30u aan den Total voorbij Beervelde!

ola een vreemde eend in de mijt
Oh t'is onze Eric

De opkomst was weer talrijk

We werden onmiddelijk met onze neus op de belastingsinners gedrukt!

De mooie rit kon beginnen.

Een havenbeeld

En mijn madam zag er weer stralend uit
al zeg ik zelf

Veeeeeeeeeeeeeel bruggen hebben we gezien en bereden!

Erika in volle glorie en Ludwig zag dat het goed was.

Zeg pa die mannen die kunnen hier nogal zagen over uldere moto ze!

Met zo ene ben ik al content!

met dankt aan de company waar wij mee meereden!
De rest van de foto's vind je op mijn picasaweb.
voila start klaar ,gekuist, getankt (loodvrij98)

afspraak om 8.30u aan den Total voorbij Beervelde!

ola een vreemde eend in de mijt
Oh t'is onze Eric

De opkomst was weer talrijk

We werden onmiddelijk met onze neus op de belastingsinners gedrukt!

De mooie rit kon beginnen.

Een havenbeeld

En mijn madam zag er weer stralend uit

Veeeeeeeeeeeeeel bruggen hebben we gezien en bereden!

Erika in volle glorie en Ludwig zag dat het goed was.

Zeg pa die mannen die kunnen hier nogal zagen over uldere moto ze!

Met zo ene ben ik al content!

met dankt aan de company waar wij mee meereden!
De rest van de foto's vind je op mijn picasaweb.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Hoi,
Nogmaals dank voor de vele foto's die hier getoond zijn. Doet ons deugd zoveel genietende mensen te zien. Het was aangekondigd als een ritje voor eens te genieten van andere zaken dan het pure motorrijden en dat hebben vele ter harte genomen aan de vele lachende gezichten te zien op de pics.
Toch even onze jongste fotoreporter even in het zonnetje zetten

Dank je minitweecylinderke
@Pol
Leuke spot die megapoedel
Fijn dat je de rit naar je "roots" toch leuk vond
Toch zit ik nog met een vraagje bij deze foto????
Wat was zij aan fotograferen

Vroeg voor de massa toekwam toch zelf een paar fotootjes genomen... echter deze vroege vogel konden wij zelfs niet kloppen.
Om 8 00 zat die al rustig zijn gazetje te lezen en rustig te wachten op de organisatie en het openen van de taverne...

Dat sommigen een ride to the beach wel vrij leterlijk nemen was te zien aan deze in duikersuitrusting die in de vlucht paseerde op de parking van het kasteel

Sommigen mensen denken ook dat een gehandicapte plaats ook voor bejaarde motoren van tel is

Maar eigenlijk bleek deze mens echt wel iets te mankeren

Ook wel gekend als onze ramptoerist tijdens deze rit... je weet wel één plas en daar stond hij.... wat toch wel speciale foto's gaf vond ik.
Tot de volgende
Danny en Chris
Nogmaals dank voor de vele foto's die hier getoond zijn. Doet ons deugd zoveel genietende mensen te zien. Het was aangekondigd als een ritje voor eens te genieten van andere zaken dan het pure motorrijden en dat hebben vele ter harte genomen aan de vele lachende gezichten te zien op de pics.
Toch even onze jongste fotoreporter even in het zonnetje zetten

Dank je minitweecylinderke
@Pol
Leuke spot die megapoedel
Fijn dat je de rit naar je "roots" toch leuk vond
Toch zit ik nog met een vraagje bij deze foto????
Wat was zij aan fotograferen

Vroeg voor de massa toekwam toch zelf een paar fotootjes genomen... echter deze vroege vogel konden wij zelfs niet kloppen.
Om 8 00 zat die al rustig zijn gazetje te lezen en rustig te wachten op de organisatie en het openen van de taverne...

Dat sommigen een ride to the beach wel vrij leterlijk nemen was te zien aan deze in duikersuitrusting die in de vlucht paseerde op de parking van het kasteel

Sommigen mensen denken ook dat een gehandicapte plaats ook voor bejaarde motoren van tel is

Maar eigenlijk bleek deze mens echt wel iets te mankeren

Ook wel gekend als onze ramptoerist tijdens deze rit... je weet wel één plas en daar stond hij.... wat toch wel speciale foto's gaf vond ik.
Tot de volgende
Danny en Chris
SLIJMBALtweecilinderke schreef:
En mijn madam zag er weer stralend uital zeg ik zelf
![]()

(al zeg ik niet dat ge ongelijk hebt, hé - moet daar volgend weekend nog mee aan tafel zitten
)Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
tweecilinderke
SLIJMBAL
Denk wel dat ge gaat kunnen kiezen aan welke tafel ge wilt zitten(al zeg ik niet dat ge ongelijk hebt, hé - moet daar volgend weekend nog mee aan tafel zitten )
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
clublid
clublid