Wat er nog mist in het lijstje bij de openingspost is het volgende :
*ERVARING
Zonder ervaring lukt het misschien een paar keer onder ideale omstandigheden. Iemand met voldoende ervaring kan beter de omstandigheden 'lezen'
Geen bruuske handelingen tijdens het nemen van de bocht, want als je al op de grens zit ga je er dan over.
BTW : op lage snelheid is het type band minder belangrijk denk ik. Wordt pas belangrijk als die motor echt naar buiten baat drukken en bij uitaccellereren. Als je gewoon je lijn houdt zonder remmen of gassen glijdt een band echt niet snel weg.
hij blokt zijn stuur met zijn scheenbeschermers zodat het stuur volledig op zijn scheen rust en de druk op de hiel is het derde punt dat steun geeft aan de motor. Als je dit wil proberen doe het dan best met superlichte machientjes anders kan het zijn dat je uw knie aan twee kanten kan plooien.
Paar weekjes weg geweest op kosten van de baas....
Ik had mijn RT zo gemist, dat ik gisteren wat in te halen had!
Helaas was ik nu iets tè enthousiast in de bocht...
... met als resultaat: Platter gaat niet!
moh_fan schreef:Paar weekjes weg geweest op kosten van de baas....
Ik had mijn RT zo gemist, dat ik gisteren wat in te halen had!
Helaas was ik nu iets tè enthousiast in de bocht...
... met als resultaat: Platter gaat niet!
Heb vandaag maar gelijk beschermers besteld...
Yep,
En kun je die schade dan niet verhalen op je baas
PS: Welkom back
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
Wel een beetje jammer van dat vingertje op de rem eh
Da's enkel om de gas constant te houden
Zo'n ktm heeft wel maar 100 paarden, maar bij de minste beroering van de gas krijg je er al minstens de helft van
In deze situatie is dat gegarandeerd de grond kussen
JohanDB schreef:Da's enkel om de gas constant te houden
Zo'n ktm heeft wel maar 100 paarden, maar bij de minste beroering van de gas krijg je er al minstens de helft van
In deze situatie is dat gegarandeerd de grond kussen
Ok, uitleg aanvaard en je weet nu ook wel waar je mee bezig bent...
Zeg dat wel. Zie naar die auto die mooi mag uitwijken op het einde...GA TOCH NAAR 'T CIRCUIT DOMME APEN! Uw eigen schuurwonden, tot daar aan toe, maar een ander in gevaar brengen...please!
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*