Regelbare spatlap achteraan bij R1200RT.

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
rdk1960
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 jun 2005, 20:22

Regelbare spatlap achteraan bij R1200RT.

Bericht door rdk1960 »

Wat is het een slijkboel na een trip in de regen op de R1200RT.
Maar geen nood ! In het instructieboekje - wat ik goed moest lezen van mijn dealer JAN - staat dat de spatlap regelbaar is. Wat blijkt. Er is geen spatlap voorzien.

Navraag bij de dealer leert ons dat deze enkel geleverd wordt in Duitsland. Eigenlijk moest dit geschrapt in het instructieboekje.

Navraag bij BMW zelf. In ieder land wordt de motor anders geleverd en het feit dat het vermeld is in het instructieboekje is geen verplichting dit ook te leveren. DUITSE LOGICA zeker !

Dus bestellen maar en 17 € extra betalen.
Leef vandaag - denk niet aan morgen - maar vergeet overmorgen niet !
hla
Berichten: 1338
Lid geworden op: 26 dec 2004, 10:37
Woonplaats: Kortrijk
Locatie: W. Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door hla »

Heb dat ook ondervonden en dezelfde vragen gesteld en uiteindelijk ook extra moeten bijbestellen.
Belachelijk gewoon, dergelijke werkmethodes :!:

PS al gemerkt dat er in de handleiding een zaklamp vast zit op de binnenkant van het deksel van de rechter opbergvak vooraan, dus waar de CD-radio zit :?:
Is ook enkel als optie bij te kopen veronderstel ik :!:
Rij met plezier, en geniet.

R1200RT

BMW motoclub-Vlaanderen lid
brit

Bericht door brit »

dergelijke zaken hebben - denk ik - weinig te maken met de heimat maar met de invoerder. tss heel wat landen zijn er verschillen bij de afgeleverde modellen, de werking, ... (ook omdat nationale wetgevingen verschillen).

ik vind dat dit wel ver kan gaan. concreet: ik weet van teroepacties in bepaalde landen op bepaalde modellen die hier nooit zijn doorgegaan (en omgekeerd waarschijnlijk ook). verklaar dat eens :roll: :?:
Plaats reactie