Beste leden
Deze link heb ik gevonden met de zoektocht om een glimp te kunnen opvangen over het gerucht of er een nieuwe rt zou uitkomen.
Volgens deze link zou er dus in 2010 een R1300RT uitkomen en er staat ook een foto van het model bij
Ik moet toegeven is wel even wennen aan de voorkant van het model
http://www.moto-station.com/article6343 ... 300rt.html
Groeten
Ronny
FOTO BMW R1300RT
Moderator: GVN
-
De Wolf Ronny
- Contacteer:
FOTO BMW R1300RT
BMW K1600GT SPORT owner
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Re: FOTO BMW R1300RT
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Een eventueel verband tussen deze "photomontage" en hetgeen zich binnen de muren van de BMW-motorrad designafdeling afspeelt (ik hoop dat ze daar iets meer inspiratie hebben dan de koplamp van een K1200S in een RT kuip te bricoleren) is hoogst onduidelijk
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
-
De Wolf Ronny
- Contacteer:
Ja ik vind het ook een heel raar beestjeK1200GT schreef:"Photomontage Christian Papazoglakis pour moto-Station" staat onder één van de foto's
![]()
Een eventueel verband tussen deze "photomontage" en hetgeen zich binnen de muren van de BMW-motorrad designafdeling afspeelt (ik hoop dat ze daar iets meer inspiratie hebben dan de koplamp van een K1200S in een RT kuip te bricoleren) is hoogst onduidelijk
afwachten dus
BMW K1600GT SPORT owner
Dat artikel klopt niet en is een staaltje photoshopgedoe!
Volgend jaar zou er enkel een modelupdate komen, dus eerder kleine aanpassingen kwa uiterlijk enzo.
Naar het schijnt wordt hij voorgesteld op het autosalon in brussel begin volgend jaar.
Volgend jaar zou er enkel een modelupdate komen, dus eerder kleine aanpassingen kwa uiterlijk enzo.
Naar het schijnt wordt hij voorgesteld op het autosalon in brussel begin volgend jaar.
Dat komt overeen met hetgeen ik op een US forum heb gelezen (voor wat het waard is uiteraard):
"As posted on the MOA website and verified by my dealer this week there will be no RT1300. There could be some
updates for body work and the switch over to the GT controls but that's about it for the next couple of years.
A detuned version of the HP motor may go to the GS in the not to distant future. Also as verifeid by my dealer the
next model scheduled for a complete make over is the LT."
Gaby
"As posted on the MOA website and verified by my dealer this week there will be no RT1300. There could be some
updates for body work and the switch over to the GT controls but that's about it for the next couple of years.
A detuned version of the HP motor may go to the GS in the not to distant future. Also as verifeid by my dealer the
next model scheduled for a complete make over is the LT."
Gaby
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)