Nachtrit Blue Knights
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
flupke1200
Re: Nachtrit Blue Knights
Is de rit beschikbaar op GPS?
Had die graag verkregen
Had die graag verkregen
Frank K schreef:Danny, John, E19 Kontich? Rond 19.00 hr. Kunnen we thuis allemaal nog eten....
Btw, laad het adres maar op op jullie gps want ik ben nog geen enkel jaar aangekomen zonder om te rijden....
Okeee 1900 in Kontich (waarloos).... Zijn we goed op tijd voor het echt donker word
GRTS Danny
-
John
- Contacteer:
Of ik daar al om 19,00 ga geraken is niet echt zeker want ons maddam werkt ook op zaterdag en ze ziet mij nog eens graag voor ik vertrek
Mocht het zo vroeg niet lukken zie ik jullie wel ergens ten velde.
En Ludo...tof, dan zie ik je ook nog eens!
Mocht het zo vroeg niet lukken zie ik jullie wel ergens ten velde.
En Ludo...tof, dan zie ik je ook nog eens!
Neen, 't is een bepijlde rit...flupke1200 schreef:Is de rit beschikbaar op GPS?
Had die graag verkregen
Okee, tot danOkeee 1900 in Kontich (waarloos).... Zijn we goed op tijd voor het echt donker word

Nu moet ge ook niet overdrijven he JohnJohn schreef: want ons maddam ziet mij nog graag
Als ge daar niet bent om 19 00 dan zien we elkaar wel ergens te velde
GRTS Danny
-
moh_fan
- Contacteer:
Ik weet vanavond of ik mee kan rijden.
John, ook mijn vrouw werkt de zaterdag.
Laat me even weten hoe laat jij kunt vertrekken. Ik vertrek ook liever wat later.
Laat me even weten hoe laat jij kunt vertrekken. Ik vertrek ook liever wat later.
Als jullie morgen tijdig iets laten weten op het forum (ten laatste 18.30) dan kunnen we desnoods aan de start wachten tot jullie komen opdagen.moh_fan schreef:Ik weet vanavond of ik mee kan rijden.

-
adjuvo
Frank K schreef:Als jullie morgen tijdig iets laten weten op het forum (ten laatste 18.30) dan kunnen we desnoods aan de start wachten tot jullie komen opdagen.moh_fan schreef:Ik weet vanavond of ik mee kan rijden.
Frank ,
hou wel effe rekening met de voorbereidingen welke op de E19 zijn gestart deze avond mbt de werkzaamheden welke vanaf maandag starten .
'k weet niet wat ze daar morgen allemaal van plan zijn , maar het kan wel enige invloed op de reistijd hebben voor de Antwerpse en Roosendaalse delegatie.
P.S. Zal zelf ook omstreeks 21:00 u op het startpunt aanwezig zijn.
Grtz,
Rudi
Zal maar meerijden, dat de antwerpse delegatie niet verloren rijd in het donker -))

-
Relax
'k Zocht wat meer info en ik vond dit: http://www.blueknightsbelgium7.be/image ... it2009.doc
Het adres is dus wel degelijk de Peperstraat 24 in Herzele.
'k Zie jullie daar rond achten.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Hoi ben eventjes terug na ziekte..Relax schreef:'k Zocht wat meer info en ik vond dit: http://www.blueknightsbelgium7.be/image ... it2009.doc
de rit staat op GPS en kan ter plaatse gedownload worden....
café is in de Groenlaan te Herzele en niet peperstraat en ik kan er spijtig genoeg niet zijn om jullie te ontmoeten of zelf controle te rijden lees mee te helpen nav een medische ingreep ...sorry maar in ieder geval veel rijplezier...
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
-
adjuvo
Bedankt voor de aanvulling / rechtzetting en bij deze alvast een spoedig herstel toegewenst !one-one schreef: Hoi ben eventjes terug na ziekte..
café is in de Groenlaan te Herzele en niet peperstraat en ik kan er spijtig genoeg niet zijn om jullie te ontmoeten of zelf controle te rijden lees mee te helpen nav een medische ingreep ...sorry maar in ieder geval veel rijplezier...
Laatst gewijzigd door adjuvo op 08 aug 2009, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
UpJohn schreef:Zal maar meerijden, dat de antwerpse delegatie niet verloren rijd in het donker -))![]()
Zie maar dat gij niet verloren loopt richting Talkies.... in dat geval verdwaal ik wel mee
GRTS Danny
-
Relax
Goed herstel.one-one schreef:Hoi ben eventjes terug na ziekte..Relax schreef:'k Zocht wat meer info en ik vond dit: http://www.blueknightsbelgium7.be/image ... it2009.doc
Van de flikken zou je toch beter verwachten: ik vond intussen nog een andere aankondiging waar het café in de Parkstraat (-laan) ligt.
We vinden het wel...
Das wel een héél groot café aan't worden 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Pollemaddog
Wat moet je daar nou doen ... ? Controleren doen ze daar toch niet met als gevolg dat het daar wreed gevaarlijk kan wordenHarald schreef:Mijn vreugde is plots gezakt.
Deze namiddag te horen gekregen dat onze vrouwelijke collega in bed ligt met " zomer" griep.
Ik mag dus zaterdag haar dienst over nemen " justitiepaleis Brussel "........![]()
Hoop daar op tijd gedaan te hebben zodat ik mee kan gaan bollen
of.... dat er "een goei ziel" mijn dienst wil over nemen.
-
Relax
Hoe lang is die rit? En is er een stop-/eetplaats voorzien? Wordt er wel gefret?...
Hoe lang weet ik niet maar er zijn onderweg een stuk of twee "controle posten" (tja, 't is een rit van de flikken heRelax schreef:Hoe lang is die rit? En is er een stop-/eetplaats voorzien? Wordt er wel gefret?...

al iemand een idee hoeveel km de rit is?
tot straks, zal er zijn om 21u.
hopelijk is er daar een tomtom route te downloaden...
tot straks, zal er zijn om 21u.
hopelijk is er daar een tomtom route te downloaden...
BMW1200GS
-
John
- Contacteer:
Onverwacht (vrienden)bezoek over de vloer. Dus...
ander keertje dan maar.
-
Relax
't Schijnt dat die controleposten er zijn sinds jouw eerste verschijning. Iedereen stond een uur na vertrek weer aan 't eindpunt.Frank K schreef:Hoe lang weet ik niet maar er zijn onderweg een stuk of twee "controle posten" (tja, 't is een rit van de flikken heRelax schreef:Hoe lang is die rit? En is er een stop-/eetplaats voorzien? Wordt er wel gefret?...) en aan het begin-eindpunt kan er wat gefret worden....
-
adjuvo
Inviteer die mensen dan toch gewoon om mee te rijden ...John schreef:Onverwacht (vrienden)bezoek over de vloer. Dus...ander keertje dan maar.
-
Relax
Dan valt ie door de mand. Hij heeft helemaal geen vrienden, die ouwe.
-
moh_fan
- Contacteer:
Mijn vrouw gaat niet op tijd thuis zijn...
Ik zou pas rond 10en daar kunnen zijn, wat mij een beetje te laat is.
Veel plezier heren!
Ik zou pas rond 10en daar kunnen zijn, wat mij een beetje te laat is.
Veel plezier heren!