Mooiste asfalt van de Ardennen!!!16/08/2009
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Mooiste asfalt van de Ardennen!!!16/08/2009
Hallo daar iedereen,
Bij deze een oproep aan alle moto liefhebbers die houden van een mooie en afwisselende tourrit.
Het is onze 1ste rit die we samen gesteld hebben en al zeg ik het zelf, ze is mooi.
Hopend dat het weer een beetje meezit, zou ik graag iedereen willen oproepen om ze zeker niet te missen.
Ze gaat van start in Sprimont aan het tankstation op de autostrade( dus mogelijkheid tot tanken is er voldoende) en het eindpunt is voorzien aan de overkant van de autostrade(tankstation).
De middag stop staat niet echt vast, maar ter hoogte van houffalize zitten we net in het midden van de rit en daar zijn terrasjes in overvloed voor de liefhebbers, diegene die hun lunchpakket bij hebben, hebben gelegenheid genoeg onderweg om te genieten van de mooie uitzichten en schitterende natuur.
De rit is een goeie 274 km en voor je het weet is het alweer voorbij. Roadbook verkrijgbaar aan de start.
DUS ALLEN OP POST OP 16.08.2009 OMSTREEKS 9U- 10U
SEE YOU THERE!!!
Sabke & Kurt
Bij deze een oproep aan alle moto liefhebbers die houden van een mooie en afwisselende tourrit.
Het is onze 1ste rit die we samen gesteld hebben en al zeg ik het zelf, ze is mooi.
Hopend dat het weer een beetje meezit, zou ik graag iedereen willen oproepen om ze zeker niet te missen.
Ze gaat van start in Sprimont aan het tankstation op de autostrade( dus mogelijkheid tot tanken is er voldoende) en het eindpunt is voorzien aan de overkant van de autostrade(tankstation).
De middag stop staat niet echt vast, maar ter hoogte van houffalize zitten we net in het midden van de rit en daar zijn terrasjes in overvloed voor de liefhebbers, diegene die hun lunchpakket bij hebben, hebben gelegenheid genoeg onderweg om te genieten van de mooie uitzichten en schitterende natuur.
De rit is een goeie 274 km en voor je het weet is het alweer voorbij. Roadbook verkrijgbaar aan de start.
DUS ALLEN OP POST OP 16.08.2009 OMSTREEKS 9U- 10U
SEE YOU THERE!!!
Sabke & Kurt
-
BMW-4-Ever
Re: Mooiste asfalt van de Ardennen!!!16/08/2009
Nou, wie weet ga ik het redden. Route ook eventueel in Garmin formaat beschikbaar?
Groeten,
Erik
Groeten,
Erik
Staat zoXXXXXXXin de agenda !! 
Pffff ... wie houd daar nu vansabke schreef:Bij deze een oproep aan alle moto liefhebbers die houden van een mooie en afwisselende tourrit.
Ze zal ook beschikbaar zijn voor de Tommers en bij het omzetten waren er geen afwijkingen te vermelden. Altijd weinig way-points nodig in onze mooie Ardennen en daarom kon ik ze ook makkelijk in één file gieten. Heb door dat omgezetten er al eens in primeur een blik op kunnen werpen en ze ziet er idd heel goed uit. Als ons Lieven Heer nu nog zorgt dat hij zijn planten op nen andere dag water geeft, ben ik zeker van de partij
Zal tegelijk ook een mooie gelegenheid zijn om mijn Zumo 660 nog eens te testen. Dus niet aantrekken als ge mij plots uit één of ander bos tevoorschijn ziet komen, hé
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Jan en Greet
WimLT de bosnimf...van verschieten gesprokenals ge mij plots uit één of ander bos tevoorschijn ziet komen, hé
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
Hoi,
Die wil ik ook niet missen
Al was't maar naar die mooie R te komen zien
GRTS Danny
Die wil ik ook niet missen
GRTS Danny
Ja met de R... kan ze Kurt eindelijk](een beetje) volgen 
Ik kom ook af.
Heel leuk ding om mee te rijden maar is niets voor mij,gezien mijn postuur was dat geen zicht
.
Ik heb vandaag met zo een F800R mogen rijden als vervangmoto(de mijne was binnen voor onderhoud).RUSOR schreef:Hoi,
Die wil ik ook niet missen![]()
![]()
![]()
GRTS Danny
Heel leuk ding om mee te rijden maar is niets voor mij,gezien mijn postuur was dat geen zicht
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
-
Jo De Paepe
[quote][Dus niet aantrekken als ge mij plots uit één of ander bos tevoorschijn ziet komen, hé /quote]
Nog altijd last van uw darmen Wim???
PS rolleke niet vergeten
Nog altijd last van uw darmen Wim???
PS rolleke niet vergeten
-
costerke
Jo De Paepe schreef:[Dus niet aantrekken als ge mij plots uit één of ander bos tevoorschijn ziet komen, hé /quote]
Nog altijd last van uw darmen Wim???![]()
![]()
![]()
PS rolleke niet vergeten
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Als ik het daar nog altijd op had gehad ... was ik al 20 kg vermagerd en zou 't ook verschieten, hé JoJo De Paepe schreef:Nog altijd last van uw darmen Wim???![]()
![]()
![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Tazke
- Contacteer:
We zouden au niet meer herkennen dan pijs'kWimLT schreef:Als ik het daar nog altijd op had gehad ... was ik al 20 kg vermagerd en zou 't ook verschieten, hé Jo![]()
Have fun daar in d'ardennen, 'k zal ik me amuseren op andere asfalt, grind, aarde-wegen
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

Dju.... Was net aan vertellen over deze rit en vrouwke antwoorde dat ik toch niet mee mag????RUSOR schreef:Hoi,
Die wil ik ook niet missen![]()
![]()
![]()
GRTS Danny
Wij zijn nl een weekend in buitenland.... spijtig maar ik zal dan toch een keertje moeten passen
GRTS Danny
SloefRUSOR schreef: Dju.... Was net aan vertellen over deze rit en vrouwke antwoorde dat ik toch niet mee mag ????

Rit zie ik volledig zitten, heb de dag vooraf al forfait moeten laten gaan voor de vijflandenrit...

Jammer vroeg dienst, anders was ik er zeker bij geweest
mvg Nico
mvg Nico
MG Breva 850
BMW-4-Ever schreef:Nou, wie weet ga ik het redden. Route ook eventueel in Garmin formaat beschikbaar?
Groeten,
Erik
Ja zeker ook op gps te downloaden ergens zaterdag in de loop van de dag.
Sabke!!
-
jpblocken
- Contacteer:
Als Clouseau en Co op tijd stoppen zodat de Rimplerockers
op tijd kunnen in hun bedje kunnen dan zie ik het, na enkele uurtjes nachtrust, ook wel zitten. Als ik de plaatsnamen zo even hoor opsommen dan moet het wel goed verlopen! En ja, de weergoden hebben natuurlijk het finale eindwoord.
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
poot gebroken, zal de commentaar wel lezen, en de foto's bekijken.
J
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
- FREEBIKER
Kan niet mee rijden
. Zit dat weekend in Westerwald van vrijdag tot maandag met nog 6 andere motorrijders
. Een volgende keer.
Freebiker
1600GT
1600GT
J, die gips scheelt weeral 2 bekeuringen.J schreef:poot gebroken, zal de commentaar wel lezen, en de foto's bekijken.![]()
J
Sabke, ik kom af onafhankelijk van het weer.
Opdracht gekregen van de zoon om uw motor te vereeuwigen op foto. Tot volgende week
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com
zou da??Indierock schreef:J, die gips scheelt weeral 2 bekeuringen.J schreef:poot gebroken, zal de commentaar wel lezen, en de foto's bekijken.![]()
J
ok dan,
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
yep
zit er dik in dat we ook van de partij zijn
peter.
zit er dik in dat we ook van de partij zijn
peter.
-
21#Joeri
Ik kom af.
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
ben misschien ook van de partij ?
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/