Nachtrit Blue Knights

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Relax

Re: Nachtrit Blue Knights

Bericht door Relax »

Jammer. 't Had wel 'ns IRL gemogen ipv virtueel.
I respect your opinion. But I don't give shit.
xantingo
Contacteer:

Bericht door xantingo »

Ik kom ook niet af... heb al een halve nacht mogen doortrappen om op tijd uit Frankrijk te geraken met 18 wielen; niet bevorderlijk voor mijn evenwichtsgevoel op 2 wielen in de nacht die komt...

Spijtig, volgend jaar beter?
Afbeelding ...R1200RT... Afbeelding Afbeelding.....
Alain GS

Té veel dorpskernen ... .

Bericht door Alain GS »

Deze editie van de Uilkensrit was geslaagd, maar net zoals vorig jaar zaten er teveel dorpskernen in verwerkt.
De rit van twee jaar terug, in 2007 was reuzegoed : toen ging het o.a. over Ronse (met controlepost aldaar) en was de rit super goe met bijna alleen maar Vlaamse Ardennenweggetjes ! Ook 't Kluisbos zat er toen in verwerkt voor zover ik mij nog herinner.
Misschien volgend jaar weer de rit van 2007 op 't agenda plaatsen ... . Een gedachte ... :oops: .
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... :))
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
sprint

Bericht door sprint »

Zonder enige afbreuk te willen doen aan het vele werk en inzet van de “Bleu Knights” leden bij de rit van dit jaar moet ik Alain gelijk geven.
2007 was tot hier toe ook de beste Uilenrit die ik mee reed.
Maar zeker tot volgend jaar :wink:
Marnix.

Afbeelding
Relax

Bericht door Relax »

Hebben jullie dat dan ook tegen die mannen daar gezegd of op het evaluatieformulier neergepend?

De échte kleine wegen in't begin waren prettig aan een goed tempo. De rest was idd te veel door kernen. En zoveel plaats ernaast in die streek...
De rit mag van mij ook dubbel zo lang zijn.
Ik kon hen niks zeggen van m'n bevindingen, wij zijn niet meer aan de aankomst geraakt.
I respect your opinion. But I don't give shit.
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Yep,
Geslaagde rit voor mijn part... vooral door het gezelschap.
Spijtig dat er op een bepaald moment een aantal pijlen waren verdwenen zodat we op een bepaald moment met een groep of drie ergens in de middel of nowhere een niet geplande stop hebben moeten houden. Er is iemand van de organisatie ons komen redden maar zijn met een deel afgezakt voor een laatste pint en dan naar huis... om 400 onder de wol van de morgen... maar het was weer eens de moeite. Misschien eens met de club ook een nachtritje opzetten als dat mag van het bestuur... ik weet de regels niet ivm zoiets.

GRTS Danny
moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

:shock: 0400uur!
Soowhé dat was dan wel een héle lange dag geworden...
Mocht ik volgend jaar kunnen dan maar plannen met een 'voorslaapje' :-)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
RUSOR

Bericht door RUSOR »

moh_fan schreef::shock: 0400uur!
Soowhé dat was dan wel een héle lange dag geworden...
Mocht ik volgend jaar kunnen dan maar plannen met een 'voorslaapje' :-)
Kan minder lang hoor....
Pas om 2200 begonnen aan de rit....
Om 100 waren er bordjes weg en vonden we het juiste spoor niet meer
Dan maar in de Snappie zijn stamkroeg gekropen voor een uur of twee en dan nog een uurtje naar huis bollen

GRTS Danny
one-one

Bericht door one-one »

Ik dank jullie van harte voor de deelname aan de rit en je mag er van aan dat jullie reacties zullen overgemaakt worden. :wink:
spijtig genoeg is er eentje op z'n bek gegaan maar geen erg.
ride with pride
one-one
gsa 1150
UpJohn

Bericht door UpJohn »

We hebben hem zien liggen .. blijkbaar niets ernstigs, want hij kon er nog om lachen.

Op een bepaald moment waren de pijltjes verdwenen met de noorderzon. Zodoende stonden we daar snel met een tiental rijders bij elkaar.
tip > In de toekomst er toch over nadenken de route vrij te geven op gps.

Verder leuke rit gehad met een paar speedy Gonzalessen op kop. Alsof ze dagelijks deze baantjes nemen.
THX aan het gezellig gezelschap voor de afsluiter ... en het keuren van het voorbijgaand "vlees" ... :lol: :lol:

Afbeelding
Alain GS

Pijltjes verdwenen

Bericht door Alain GS »

Dat er pijltjes verdwenen waren verwondert mij geenszins, want op een bepaald moment in het begin van de rit zag ik een hoop buurtbewoners die volgens mij iets in hun schild voerden en waarschijnlijk zijn zij het die "iets ondernomen" hebben ... .
Nog maar eens : vanaf volgend jaar géén pijltjes meer, maar de rit alleen en enkel nog alleen op gps laten rijden, en vooral passeren in die buurt waar de pijltjes werden gesaboteerd :-x !
Diegenen die dan niet over een gps-toestel beschikken moeten dan maar motards volgen die er wel mee uitgerust zijn, hé.

By the way : de rit van 2007 was super ! Die versie op gps en we zijn er voor 2010 !
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... :))
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
adjuvo

Bericht door adjuvo »

one-one schreef:Ik dank jullie van harte voor de deelname aan de rit en je mag er van aan dat jullie reacties zullen overgemaakt worden. :wink:
Heb dit jaar nog geen enkele rit meegereden waar er niemand op zijn/haar snuffel ging ... :roll:

Wat mij betreft een geslaagde rit , ik heb alleen geen uil gezien , alleen katten en konijnen die te pas en te onpas de kant indoken . :rabbit:

P.S. Mocht de rit ons in de toekomst effectief minder door woongebieden leiden dan is de kans ook miniem dat "oververhitte buurtbewoners " de signalisatie verplaatsen en/of verwijderen en hoeft er helemaal niet uitgeweken te worden naar een GPS-only oplossing wat mij betreft.
Frank K

Bericht door Frank K »

Awel, als ik ergens zou wonen waar er 's nachts van die pipos voorbijkomen met hun lawaaipijjpen... ik zou ook pijltjes verhangen.
Waarom geen db meeting aan het begin van de rit? Of kunnen de eigen leden dan niet meer meerijden.
Voor de rest, een geslaagde rit met een geslaagd gezelfschap. Ik was blij dat we pas vertrokken toen het donker werd, dat geeft tenminste een extra dimensie aan deze rit.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Harald

Bericht door Harald »

Een GPS rit zou een deel van de mistiek van het rijden in het donker weg nemen.
Het is net de bedoeling om er iets speciaals van te maken door die reflecterende pijltjes te volgen.

Persoonlijk vond ik het een geslaagde rit, aangenaam gezelschap en op tijd terug thuis, 03.00u :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Plaats reactie